Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ikke for å være ufin, men må flire litt av Jon Ludvig og talefeilene hans. Noen ganger blir L`ene hans til R`er og motsatt. Ble blir til bre. R`er som blir til L`er er vanlige blant barn, men aldri hørt motsatt. I hvert fall ikke blant voksne.

Ser ikke ut som vi blir kvitt disse konspireringene med det første. Var nødt til å spole litt frem. Orker ikke.

Utslagsøvelsen ble veldig urettferdig.

Hadde for øvrig digget å gjøre den amerikansk fotball-øvelsen selv. Hadde garantert kommet til mål om jeg hadde tatt den ballen som ga lengst forsprang.

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
ElectricScum skrev (På 19.3.2026 den 11.45):

Synd at Tuva røyk ut. Synes hun er morsom på en litt underkommunisert måte. 

Og ja, siste øvelse var ikke særlig gjennomtenkt og veldig lite morsom. Lurer litt på hvor brutalt det kunne blitt med f.eks. Follestad og Grodås. Forresten litt småfurten oppførsel fra Follestad. Som tidligere hockeyspiller hadde jeg trodd han ikke var så voldsomt sensitiv på litt jubel fra motstanderne når det går deres vei.

Han må begynne å få ut de andre medlemmene av guttehytta, og han må prøve å skjule seg bak legitime grunner så lenge som mulig. Å overdrive denne episoden er måten å søke legitimitet på, så det ikke avsløres at han begynner å gå etter konkurrenter. Grodås har sett gjennom han. 

• Liker 1
Skrevet

Godt å se nepobaby-Tomine lette litt på sløret og vise sitt sanne jeg.

• Liker 11
Skrevet

Fy f... for et forbanna revhøl Tomine er. Heldigvis viser hun det til de grader så vi vet det.

• Liker 19
Skrevet

Dagens episode viser også hvor mye det sosiale spillet ødelegger dette programmet… fy søren jeg får vondt av Jon Ludvig. Også blir jeg egentlig ganske rørt av både Folle og Morten, hvordan det er særlig de to som ser ham og hjelper ham med navigering og trygghet, uten sånn «trøste stakkars deg». 
Fått mye mer sansen for Tim Kristian også. 

• Liker 14
Skrevet

Oppførselen til Tomine Harket er karakterdrap. Jeg tenker at hvis man melder seg på et slikt program, så bør man også være litt bevisst på hvordan man fremstår. Det ser virkelig ikke bra ut, hun tar ting ekstremt personlig og det er ubehagelig å se på.

• Liker 28
  • Nyttig 4
Skrevet

Asså, stakkars Jon Ludvig!! Tomine - for en dritt kjerring. 

• Liker 20
Skrevet

For en oppførsel av Tomine! Først så utrolig sutrete, for deretter å være skikkelig bedriten og nedlatende mot Jon Ludvik, som i utgangspunktet tok en ulempe selv ved å ikke kunne vinne. Godt å se at løgnen til Tomine ble avslørt på tv, men fortvilende at Jon Ludvik ble anklaget for å være løgneren og bli presset i et hjørne av så mange, også Morten. 

Likte ikke utstemmingen i første sesong, men liker enda mindre dette psykiske spillet med utstemming. Håper tredje sesong går for en tradisjonell og rettferdig variant. 

• Liker 11
  • Nyttig 2
Skrevet
Ronaldo85 skrev (På 20.3.2026 den 23.43):

Ikke for å være ufin, men må flire litt av Jon Ludvig og talefeilene hans. Noen ganger blir L`ene hans til R`er og motsatt. Ble blir til bre. R`er som blir til L`er er vanlige blant barn, men aldri hørt motsatt. I hvert fall ikke blant voksne.

Ser ikke ut som vi blir kvitt disse konspireringene med det første. Var nødt til å spole litt frem. Orker ikke.

Utslagsøvelsen ble veldig urettferdig.

Hadde for øvrig digget å gjøre den amerikansk fotball-øvelsen selv. Hadde garantert kommet til mål om jeg hadde tatt den ballen som ga lengst forsprang.

Når man føler behov for å starte et innlegg med å si "Ikke for å være ufin, men", så er det et tegn på at man kan holde det man har tenkt til å skrive, for seg selv.

• Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Skrevet

Ikke sett ferdig dagens episode enda men herregud så fæl person Tomine er. 

• Liker 16
  • Nyttig 2
Skrevet
Moira26 skrev (50 minutter siden):

Ikke sett ferdig dagens episode enda men herregud så fæl person Tomine er. 

Det ble jo bare værre jo lengre ut i episoden jeg kom. Stakkars Jon Ludvig. Var irriterende å høre hun anklage han for å lyve når han snakket helt sant om at hun hadde nevnt både Tim, Kasper og Sofie også. Så sitter hun å sier at de har det på tv som om at det liksom skal hjelpe hun. Ugh. Dette kommer hun sykt dårlig ut av. 

• Liker 15
  • Nyttig 1
Skrevet

Altså… Tomine må jo verkeleg meine ho er 100 % ufeilbar. Det er ganske fascinerande å sjå korleis ho klarer å nekte for ting som openbert har skjedd, samtidig som ho prøver å få det til å framstå som Jon Ludvig som lyg. Og den "støtta" ho har gitt tidlegare? Begynner nesten å lure på om den kom med ein liten baktanke, for det her verkar ikkje spesielt genuint. Men ja, godt det kjem på TV då , for det er jo definitivt til hennar fordel 🙃 Veit det er eit spel. Men på samme måte som Tomine tok det personleg, gjer eg det. 

• Liker 12
Skrevet

Tomine, ass. Kan ikke si noe annet enn ugh for ei kjerring. Jeg finner veldig få forsonende trekk med oppførselen hennes. Hun viste et lite øyeblikks selvinnsikt ved å beklage egen oppførsel på lagkonkurransen, men det hjelper lite når hun durer i vei på samme, usympatiske måte etterpå. Maken til manipulering av Jon Ludvik under Hauk og Due-konken, for så å toe sine hender etterpå og erklære seg fullstendig uskyldig. Jon Ludvik blir offer for egen usikkerhet og blir fullstendig overkjørt av hans "høyeste beskytter". 

Hun hevder å ha holdt en beskyttende hånd over Jon Ludvik, men hvem ønsker å ha en sånn "beskytter" i sin nærmeste krets når prisen man må betale er kjefting, hets og løgn så fort ting ikke går hennes vei. 

Hun er et kroneksempel på den mennesketypen som liker å kalle seg "ærlig og direkte" når de egentlig a*holes som ikke klarer regulere egne følelser og stamper, driter og trykker ned andre når ting går dem i mot. 

Fysj og pføy!

• Liker 21
  • Nyttig 4
Skrevet

Å jeg vet folk liker Jon Ludvig, men trodde ikke skulle være så imot Tomine som det jeg er etter denne episoden, æsj for en dame. Hu bør være flau etter å ha sett denne episoden. 

Forøvrig irriterer det meg også at Boksen nå lissom er som alle andre sosiale reality programmer. Jeg likte at det var bare morsomme konkurranser jeg. Dette var et dumt valg for sesong 2. (og jeg liker flere sosiale reality programmer! Men Boksen var noe annet og jeg likte det for det det var!) 

• Liker 6
Skrevet
ElectricScum skrev (11 timer siden):

Tomine, ass. Kan ikke si noe annet enn ugh for ei kjerring. Jeg finner veldig få forsonende trekk med oppførselen hennes. Hun viste et lite øyeblikks selvinnsikt ved å beklage egen oppførsel på lagkonkurransen, men det hjelper lite når hun durer i vei på samme, usympatiske måte etterpå. Maken til manipulering av Jon Ludvik under Hauk og Due-konken, for så å toe sine hender etterpå og erklære seg fullstendig uskyldig. Jon Ludvik blir offer for egen usikkerhet og blir fullstendig overkjørt av hans "høyeste beskytter". 

Hun hevder å ha holdt en beskyttende hånd over Jon Ludvik, men hvem ønsker å ha en sånn "beskytter" i sin nærmeste krets når prisen man må betale er kjefting, hets og løgn så fort ting ikke går hennes vei. 

Hun er et kroneksempel på den mennesketypen som liker å kalle seg "ærlig og direkte" når de egentlig a*holes som ikke klarer regulere egne følelser og stamper, driter og trykker ned andre når ting går dem i mot. 

Fysj og pføy!

Det virket mest som hun var redd for komme i unåde hos resten av laget, og ikke en unnskyldning til den som burde fått den(JL). Vond episode å se på😢

• Liker 5
Skrevet

fysøren for et menneske Tomine er.. skjønner at det er klippet og alt sånt, men på 17 mai lekene, hvordan hun står der og skriker jesus f*** christ gang på gang - MEN IKKE KLARER Å PRESTERE PÅ EN SKITT SELV?

• Liker 20
Skrevet
anon_5665 skrev (6 timer siden):

fysøren for et menneske Tomine er.. skjønner at det er klippet og alt sånt, men på 17 mai lekene, hvordan hun står der og skriker jesus f*** christ gang på gang - MEN IKKE KLARER Å PRESTERE PÅ EN SKITT SELV?

La oss håper hun ryker neste gang. Ingen er tjent med å ha sånne på laget. Tror ikke hun er så veldig poppis. Greit at Jon Ludvik er som han er, men det der fortjente han ikke. 

• Liker 11
Skrevet
NedOpp skrev (På 25.3.2026 den 17.01):

Dagens episode viser også hvor mye det sosiale spillet ødelegger dette programmet… fy søren jeg får vondt av Jon Ludvig. Også blir jeg egentlig ganske rørt av både Folle og Morten, hvordan det er særlig de to som ser ham og hjelper ham med navigering og trygghet, uten sånn «trøste stakkars deg». 
Fått mye mer sansen for Tim Kristian også. 

Tim Kristian var da ikke spesielt hyggelig med Jon Ludvig han heller. Jeg synes generelt Jon Ludvig fikk lite støtte i den episoden. Produksjon kunne f eks lett spilt av klippet som viser alt Tomine sa til han på tomannshånd. Mads kunne sagt noe.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Synd at de har lagt opp til dette dramaet og sosialt spill. For det er egentlig en fin cast denne sesongen. Savner litt mer av de type oppgavene fra forrige sesong. Det sagt, Tomine har ikke gjort en god figur i hverken denne eller forrige episode og håpet at det var Tuva sitt lag som skulle vinne sist og Tomine ryke ut. 

Får og vondt av å se JL. Åpenbart at det er vanskelig for han med en del sosialt spill/dynamikk. Men fint å se f.eks Folle og Morten blant annet som forstår det. 

• Liker 12
Skrevet
Babyface skrev (2 timer siden):

Tim Kristian var da ikke spesielt hyggelig med Jon Ludvig han heller. Jeg synes generelt Jon Ludvig fikk lite støtte i den episoden. Produksjon kunne f eks lett spilt av klippet som viser alt Tomine sa til han på tomannshånd. Mads kunne sagt noe.

Produksjonen kan selvfølgelig ikke blande seg inn i spillet og hjelpe deltakere her og der, det ville jo aldri fungert. Det er jo ett av hovedprinsippene i alle slike program.

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...