Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Moira26 skrev (1 time siden):

Skjønner ikke helt Tomine sin frustrasjon over at Emil valgte hun over Sofie når hun selv ville at han skulle ha valgt Sofie? Hvorfor fortjente liksom hun mer å bli reddet? 

jeg takler ikke Tim, jeg syns han blir for mye. 

Det reagerte jeg også på. Når først spillet er lagt opp for dolking og intriger så blir det ganske håpløst å forvente at du selv ikke skal rammes og det på bekostning av egen lagvenninne. Det er verken sympatisk eller særlig voksent.

• Liker 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Moira26 skrev (1 time siden):

Skjønner ikke helt Tomine sin frustrasjon over at Emil valgte hun over Sofie når hun selv ville at han skulle ha valgt Sofie? Hvorfor fortjente liksom hun mer å bli reddet? 

Er vel bare den følelsen av å bli valgt bort/ikke være den som er prioritert. At det er en kjip følelse. Ikke så uvanlig å føle på. Ikke sikkert hun tenkte at hun fortjente det mer. 

Skrevet
Pasha skrev (2 timer siden):

Erik var god med Jon (fredrik?).. når han nesten brøyt sammen.. utenom det synes jeg Erik er en ufin figur her i spillet.  har likt han andre steder 

Det var fint og se at Folle så Jon Ludvig når han ikke hadde det bra! 🥰 

• Liker 15
  • Hjerte 4
Skrevet
Flamme skrev (På 8.3.2026 den 21.16):

Elsket den første sesongen. Og gledet meg til sesong 2. Ble utrolig skuffet over at de har valgt å legge opp til stemming, allianser, drama. Så utrolig kjedelig. ☹️ Veldig misfornøyd med valget til redaksjonen.

Dette!

Kan vi ikke bare få et konsept med morsomme  oppgaver og konkurranser. Ikke ENDA en serie med kvasipsykologisk utstemmingsdriiit.

• Liker 12
  • Nyttig 2
Skrevet

Her i denne tråden er alle veldig enige om at man ikke liker denne varianten med taktikk osv. Lurer på om det og er den generelle tilbakemeldingen?

• Liker 3
Skrevet
Ludovica- skrev (2 timer siden):

Her i denne tråden er alle veldig enige om at man ikke liker denne varianten med taktikk osv. Lurer på om det og er den generelle tilbakemeldingen?

Nå vet jeg ikke hvor mange av oss her inne som har kommentert på Mads sin Instagram men i kommentarfeltet der var folk også veldig enig i at det sosiale spillet ødelegger. 

• Liker 6
Skrevet

Liker heller ikke den nye vrien med sosialt spill. Var fint med et realityprogram uten.

Trist å se/høre Jon Ludvig i gårsdagens episode. Er neppe første gang han har følt seg utenfor.

• Liker 17
Skrevet

Artig at Anette ble outsmartet av Tim Kristian! 😄 Herregud for en figur han er. Snakker som om han er konstant med på et teaterstykke. Måtte jo le litt 😅

Disse intrigene vil jeg ha bort! Vi trenger ikke flere programmer som spillet eller forræder.. Sesong 1 handlet om konkurranser og det var slik det skulle forblitt.

• Liker 12
  • Nyttig 2
Skrevet
Ronaldo85 skrev (3 timer siden):

Artig at Anette ble outsmartet av Tim Kristian! 😄 Herregud for en figur han er. Snakker som om han er konstant med på et teaterstykke. Måtte jo le litt 😅

Disse intrigene vil jeg ha bort! Vi trenger ikke flere programmer som spillet eller forræder.. Sesong 1 handlet om konkurranser og det var slik det skulle forblitt.

Tim Kristian er veldig artig🤣 Spesiell type - jeg liker han! 

• Liker 5
Skrevet
kikio skrev (11 minutter siden):

Ble veldig irritert av han i starten, men i går måtte jeg le høyt😅

• Liker 7
Skrevet

Mer spennende sesong en forrige, den var det mer kjedelige oppgaver i. Sånn som å drite seg ut, denne har mer spenning. Men irriterende at de kutter og klipper så mye når de gjør oppgaver. Får ikke helt med meg hele. Det er så mye dårlig klipping.

• Liker 5
Skrevet
kikio skrev (17 minutter siden):

Ja, en morsom jævel 😄😄😄

• Liker 1
Skrevet
Kelsi skrev (På 28.2.2026 den 8.34):

Det er nok av TV-programmer med utstemming allerede. Skjønner ikke hvorfor de må ha med det i Boksen også? 

Jeg likte sesong 1 veldig godt, og liker i utgangspunktet sesong 2 også - med unntak av utstemmingsdelen. Jeg tror TV2 overvurderer seernes interesse for folk som går rundt og lager allianser. Om deltagerne stemmer for eller mot alliansen sin er helt uinteressant for meg. Jeg vil se oppgaver. Dette konseptet kan fint fungere på egen hånd uten allianser.

Her burde deltagerne faktisk ha en mulighet for å komme langt om de er smarte, kreative og handlekraftige. De har også en mulighet for å vinne på å utfordre seg selv og løse både mentale og fysiske oppgaver. Det er jo det som er spennende å følge med på, som TV-seer. Isteden blir det igjen den evinnelige reality-tralten om hvem som er "sterke spillere" og må ut. 

De må ha med utstemming fordi det er en trend 😄

Skrevet
Ludovica- skrev (På 1.3.2026 den 15.56):

Er ikke dialekten hans jeg reagerte på. Har hørt andre fra Østfold som ikke høres sånn ut. 

Jeg trodde han var utenlandsk, og jeg bor i Østfold, men han snakker ikke sånn. 

• Liker 5
Skrevet
yamask skrev (På 6.3.2026 den 16.44):

Det er mange fra Østfold som prater akkurat sånn. Særlig fra Fredrikstad. 

Jeg syns han er helt gull jeg. Måten han på ekte begynte å gråte av Margrethe ❤️

Han har en serie på YouTube som heter Emil og Safari på Safari og det er noe av det morsomste og koseligste jeg har sett. De har også en morsom podcast, samt at han er rapper (Skinny-E).

Nei, de snakker ikke sånn. Trodde han var øst europeer først.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Irja skrev (På 12.3.2026 den 18.33):

Liker heller ikke den nye vrien med sosialt spill. Var fint med et realityprogram uten.

Trist å se/høre Jon Ludvig i gårsdagens episode. Er neppe første gang han har følt seg utenfor.

Eg er så einig med deg. Det kjentes skikkeleg i hjarterota å sjå Jon Ludvig i går, og eg felte nokre tårer saman med han eg òg. Det er noko med desse reality-programma som kan fungere som ein voldsom trigger. For mange av oss blir det som ein tidsmaskin rett tilbake til ungdomsskulen og den vonde kjensla av utenforskap. Når dei no i tillegg blandar inn sosialt spelemekanikk, mister programmet noko av den dynamikken det hadde. Det er trist at det som skal vere underhaldning, endar opp med å legitimere utfrysing.

• Liker 6
Skrevet
Margit777 skrev (21 timer siden):

Nei, de snakker ikke sånn. Trodde han var øst europeer først.

Kommer jo litt an på hvor i Østfold man bor. Jeg er fra Østfold selv. Både i Fredrikstad og i Moss snakkes det helt forskjellig. Mange i min (og Emils) generasjon prater på den måten. Mulig han snakker litt saktere enn ellers, men jeg har flere kompiser som prater ganske likt som dette. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes ikke at dagens episode var like gøy som de andre, og så forsto jeg ikke den siste oppgaven heller....

• Liker 3
Skrevet

Det var ikke noe gøy å se kampen mellom Tuva og Kasper. Skjønner godt at det påvirket de begge to. Kjedelig at Tuva måtte hjem. 
Den siste oppgaven var bare om å gjør å ha flest av sine brikker snudd når tiden gikk ut og når det da ble fysisk kamp i tillegg ble det ganske urettferdig. 

• Liker 3
Skrevet

Synd at Tuva røyk ut. Synes hun er morsom på en litt underkommunisert måte. 

Og ja, siste øvelse var ikke særlig gjennomtenkt og veldig lite morsom. Lurer litt på hvor brutalt det kunne blitt med f.eks. Follestad og Grodås. Forresten litt småfurten oppførsel fra Follestad. Som tidligere hockeyspiller hadde jeg trodd han ikke var så voldsomt sensitiv på litt jubel fra motstanderne når det går deres vei.

• Liker 11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...