Gå til innhold

pupper og peniser

Solskinnsbolla

Anbefalte innlegg

Nå som våren har kommet for fult og den varme sommeren nærmer seg, blir det vel snart aktuelt å diskutere hvorvidt det er etisk forsvarlig og en grei sak at alle småbarnsmødre skal "blotte" brystene sine på uterestaurrantene og kafeeene rundt omkring!(?) for det har vært en sak i avisene de siste par somrene om jeg ikke husker feil..

La oss heller ta oss i nakken og diskutere og lage avisopplag hvorvidt det er etisk forsvarlig og en grei sak at mannfolk drar fram PIKKEN sin hvor faen de skulle finne det for godt og urinere hvor faen de skulle finne det for godt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest King James II

Jeg har en ting og si angående dette...La dem blotte brystene sine

det plager meg ikke i det helle tatt.

At kvinner amer hva gjør det...Ungene må jo ha mat de og.

Endret av King James
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Nei det har jeg ingen problemer med. Mitt eneste problem er å unngå å kikke. Jeg blir nemlig grønn av misunnelse og lengter tilbake til den tiden selv. Samtidig som jeg erkjenner at det sannsynligvis kun skylles dårlig hukommelse. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Muuuuuuuuuuligens noe av grunnen til at folk reagerer mer på at folk urinerer overalt enn på amming har med hygiene å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Si du har to valg:

Enten en sulten unge som griner som besatt..(tro meg, det går gjennom marg og bein)

Eller en mor som gir ungen sin mat - OG dermed blotter puppen!

Må vel være en vinn-vinn situasjon detta vel! - Både puppe og se på og en stille unge!....

...Og for all del: Bare svins med svansen du ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Småbarnsmødre bør skjule kroppene sine i ennå større grad etter at de fikk barn! Da henger jo fettet i valker rundt dem og det er ikke pent når de blottlegger det + hovne ankler hver sommer! :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig at noen lar seg irritere av sånt!! Lurer på hva som farer gjennom hodene til folk? "Det går bare ikke ann!!! Hvordan kan hun sitte der og gi ungen mat med PUPPEN!?!" :frustrert: :grine2:

Rimelig uintelligent mener nå jeg... For ikke snakke om vanvittig dårlig impulskontroll dersom man ikke klarer å dra til seg blikket, evt sine voksende kroppsdeler...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det er vel ikke til å stikke under en stol at kvinner som har født, ser mer tjukke ut enn de andre. Og at det ikke er lekkert å se på vet alle menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det er flott å se mødre som ammer barna sine.

Kan ikke fatte at enkelte lar seg provosere av at et lite menneske er sultent og vil ha mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er forferdelig kvalmt med mødre som blenger opp bluseknappene eller bretter opp genseren for å liksom diskret amme. Vel, de gjør det offentlig og vi andre ser det! Mange er ikke diskret engang, de vrenger ut puppene som om de har ventet på dette øyeblikket hele sitt liv.

Amming offentlig er en uting og norske kvinner har masse å lære av diskretheten til asiatiske og amerikanske kvinner, bl.a.

*Oppgitt jente*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i pupper er det jo mat, ikke i pikken

er forsåvidt enig i dette men jeg misliker fortsatt amming på cafeer. er det så himla vanskelig å ta med seg ei flaske og spørre i baren om de kan varme melken litt ?

har aldri opplevd dette som et problem på de stedene jeg pleier å sitte på ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jeg synes det er forferdelig kvalmt med mødre som blenger opp bluseknappene eller bretter opp genseren for å liksom diskret amme. Vel, de gjør det offentlig og vi andre ser det! Mange er ikke diskret engang, de vrenger ut puppene som om de har ventet på dette øyeblikket hele sitt liv.

Amming offentlig er en uting og norske kvinner har masse å lære av diskretheten til asiatiske og amerikanske kvinner, bl.a.

*Oppgitt jente*

Det er mindre vanlig å amme i det hele tatt i f eks USA. Jeg kjenenr ei som fikk babyen sin i Canada, og legene på sykehuset lurte på om hun ville ha hormoner som stoppet melkeproduksjonen med en gang. Det er sunt å amme om man kan - barnet trenger immunstoffene i morsmelka.

Offentlig amming plager meg ikke i det hele tatt. Så lenge babyen ikke skriker i timesvis og barnevognene hindrer allminnelig ferdsel kan folk bare sitte på kafe og amme i vei så mye de vil for min del. Bare koselig, og jeg er ikke spesielt glad i barn engang.

Det er litt forskjell på å amme og å pisse offentlig. Pissing er grisete, melka fra puppen blir ikke liggende i et busskur og stinke (hm. Mistenker at noen menn urinerer offentlig allerede?).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er forsåvidt enig i dette men jeg misliker fortsatt amming på cafeer. er det så himla vanskelig å ta med seg ei flaske og spørre i baren om de kan varme melken litt ?

har aldri opplevd dette som et problem på de stedene jeg pleier å sitte på ihvertfall.

Altså....om man ammer, så mener du at man skal kjøpe med seg morsmelkserstatning for å ikke støte sarte sjeler?...unnskyld meg, men jeg håper detta var en spøk....(Og hva skal man gjøre med evt melkespreng? - gå på badet og sprute de edle dråper i vasken - siden man har gitt barnet sitt tillegg istedet?)

NÅ høres jeg ut som ammehjelpa i egen høye person...jeg har en sønn og har knapt nok ammet, men jeg skal love at om det har gått fint med amming, så har jeg gjort det...om det så skulle vært på kafé.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

unnskyld meg, men jeg håper detta var en spøk....(Og hva skal man gjøre med evt melkespreng? - gå på badet og sprute de edle dråper i vasken - siden man har gitt barnet sitt tillegg istedet?)

jeg var faktisk dønn seriøs

mulig jeg har vært uheldig i opplevelsene mine men å få en sprengfyllt pupp slengt midt i synsfeltet mitt når jeg skal kose meg på en cafe er ikke akkurat delikat. og når det gjelder melkespreng så finnes det såvidt jeg vet innlegg som forhindrer at dette trekker igjennom.

og når det gjelder morsmelkerstatning, pump deg før du går ut så slipper du å kjøpe erstatning og du slipper melkespreng.

helt fair at folk tar med seg barna på cafe men hold privatlivet privat, det er ikke jeg (og en haug andre) som har valgt at du skal få barn.

når det gjelder peniser... jeg har til dags dato aldri sett en edru mann slenge ut snoppen i full offentlighet for å pisse, de går faktisk å skjuler seg litt de og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...