AnonymBruker Skrevet 11. mai #123 Skrevet 11. mai AnonymBruker skrev (På 11.2.2026 den 8.43): Vi har alltid kjøpt Q melk men denne gangen gikk vi for Røros melk, for å prøve. Er spent på smaken.😍 Noen som kjøper fra Røros, er denne bedre enn tine og Q din? Ps: dere som ikke drikker melk, trenger ikke å svare bare for å svare at dere ikke drikker melk, at melk er for barn og kalv osv… Anonymkode: cdb9a...d34 Melk er for kalver. Det inneholder utrulige mengder veksthormon. Som også gir vekst til kreftceller. Greit å vite. Anonymkode: 33a43...a11
AnonymBruker Skrevet 11. mai #125 Skrevet 11. mai AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Melk er for kalver. Det inneholder utrulige mengder veksthormon. Som også gir vekst til kreftceller. Greit å vite. Anonymkode: 33a43...a11 Reduserer mangelen på melk evnen til å lese hovedinnlegget, og å utøve kildekritikk? https://ift.onlinelibrary.wiley.com/doi/abs/10.1111/1541-4337.12011 Sitat there is certainly no evidence that milk consumption might increase death from any condition Angående veksthormon, så får du mye mer veksthormoner fra planter enn fra melk. Greit å vite. Anonymkode: bae1f...dea 1
Daria Skrevet 11. mai #127 Skrevet 11. mai Jeg drikker Tine, mest av alt av gammel vane - jeg er ikke overbevist om at jeg hadde smakt forskjell i en blindtest...
AnonymBruker Skrevet 11. mai #128 Skrevet 11. mai Billigste økologiske når jeg handler. Har de ikke blir det øko havremelk. Anonymkode: 93fb1...329
Viveitkorvibor Skrevet 11. mai #129 Skrevet 11. mai Tine eller Røros-meieriene. Som oftest Røros-meieriene på helmelk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå