Gjest aahh Skrevet 14. april 2006 #161 Del Skrevet 14. april 2006 Ser ut som mange her har glemt at denne tråden ligger på skråblikk. Poenget med skråblikk, er vel neppe at man må være politisk korrekt all the time. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 14. april 2006 #162 Del Skrevet 14. april 2006 Hun ser ikke mye svensk ut. ← Men det betyr ikke at hun ikke er det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bønna Skrevet 16. april 2006 #163 Del Skrevet 16. april 2006 Men det betyr ikke at hun ikke er det. ← Da må vi jo først definere hvordan en svenske ser ut. Og det er tydeligvis ikke så enkelt. Min mening er at svensker, som et germansk folkeslag, må se ut som en germaner. Denne dama ser definitivt ikke ut som en germaner. Dama ser ut som en neger. Ergo er hun ikke en germaner. Hvilket gjør at hun umulig kan defineres som en svenske, i etnisk forstand. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 16. april 2006 #164 Del Skrevet 16. april 2006 Da må vi jo først definere hvordan en svenske ser ut. Og det er tydeligvis ikke så enkelt. Min mening er at svensker, som et germansk folkeslag, må se ut som en germaner. Denne dama ser definitivt ikke ut som en germaner. Dama ser ut som en neger. Ergo er hun ikke en germaner. Hvilket gjør at hun umulig kan defineres som en svenske, i etnisk forstand. ← Hvorfor skal vi definere nasjonalitet etter hvordan folk ser ut? Jeg er liten, men du kan ikke si jeg kommer fra pygméland. Mannen min har mørkt hår, men han er norsk. Utseendet på en person sier ingenting om nasjonalitet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2006 #165 Del Skrevet 5. oktober 2006 ehhh....ossen i helvete kom mulatt inn i negerhorer? A) MULATT = HViT OG SVART ikke hvit og gult eller hvit og persisk (midøsten). ser at det er mange som sier de er mulatter men den "halv rasen" har et annent navn. men hvis typen sier negerhorer så la han si negerhorer. " tåler dere ikke det så stikk "fritt land" jeg mener at negerhorer er negativ fordi jeg syns at neger er forbundet med slaveri og nazistene bruker orde hyppig. ( kansje glømt det du som skriv dette negerhorere). hilsne en Mulatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bønna Skrevet 5. oktober 2006 #166 Del Skrevet 5. oktober 2006 Hvorfor skal vi definere nasjonalitet etter hvordan folk ser ut? Jeg er liten, men du kan ikke si jeg kommer fra pygméland. Mannen min har mørkt hår, men han er norsk. Utseendet på en person sier ingenting om nasjonalitet. ← Pygméland? Nasjonalitet? Hva babler du om? Jeg referer til folkeslag. Du derimot, lever tydeligvis i en verden hvor Norge fortsatt er et homogent land med ett folk. I dag er det en ny verden. Takket være innvandringstilhengergekkoene består ikke lenger land som Norge av et folk. I dag befinner det seg flere ulike folkesalg i Norge. I så måte er det i dag klare og synlige skiller mellom de ulike folkeslagene som lever i Norge. Bar en blind sau, og en fanatisk innvandringstilhengergekko, vil hevde noe annet. For er det er på det rene at det er klare synlige forskjeller mellom blant annet germanere (Nord-Europas urbefolkning), negere og arabere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå