Gå til innhold

Negerhorene i Oslo

Gjest Olegutt 37 år

Anbefalte innlegg

Gjest Sukkerert

Er norskehore et stygt ord??

Det som står der er at det er en norsk prostituert...

Klart det er. I motsetning til "prostituert" er "Hore" et skjellsord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest King James II
Hallais. Jeg er da en mann som bor i Oslo, og jeg synes det er så forferdelig med disse negerhorene som tar over byen min. Det er så trist at det er så mange av dem.

Er det noen andre som ergrer seg over dem/har lagt merke til dem?

Kjør debatt!

-Ole-

:roll::fy_fy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Jeg har iallefall aldri sett så mange horer i oslo som i den siste tiden. Og da jeg kjøre igjennom oslo i går så jeg faktisk bare mørkhudede kvinner som bød seg frem, ikke ei eneste norsk hore!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Neger betyr "svart" gjør det ikke? Iallfall negro gjør det. Da er det jo bare å konstantere fakta! Vil dere også bannlyse merket "Black boy" hvor du bl.a. finner kanel, fordi produktet spiller på en rase?

Egentlig rart ikke noen har laget et helvete med akkurat Black Boy-krydder! Boy er jo absolutt ikke et positivt ord hvis vi ser bort fra den ordinære betydningen "boy" (gutt), men i litt andre kretser... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gamle Alex
ja, jeg forstod det iallefall som at trådstarter siktet til den økende prostitusjonen i deler av oslo som følge av nigerianske prostituerte.

(prøver å skrive politisk korrekt her nå.....)

Så hvorfor ikke skrive det da, hvorfor kalle de skjellsord

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Negerhore" er et nedsettende ord.

Jeg føler sympati med de nigerianske prostituerte og mener vi bør ha respekt for dem.

Også synes jeg menn kan tenke litt lenger enn til nesetippen når de blir kontaktet av dem. De gjør det faktisk ikke fordi de har lyst til å ha sex med dem. De kommer fra et fattig land og mange sender penger hjem. Denne typen prostitusjon virker veldig organisert.

Jeg mener politiet burde jobbe for å ta bakmennene og straffe dem.

Så enig, så enig....

Regner med denna tråden blei skrivi for å provosere, så jeg akter ikke å la meg tirre foreløpig;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1
Egentlig rart ikke noen har laget et helvete med akkurat Black Boy-krydder! Boy er jo absolutt ikke et positivt ord hvis vi ser bort fra den ordinære betydningen "boy" (gutt), men i litt andre kretser... ;)

Åhå? Opplys meg, jeg har aldri hørt noe om dette :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Åhå? Opplys meg, jeg har aldri hørt noe om dette  :sjenert:

"Boy" har blitt brukt om unge gutter som jobber som tjenere for rike (særlig menn) og også noen ganger som mennenes små elskere

Så "black boy" kan vel oversettes "svart slave" eller "svart horegutt"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0
Så hvorfor ikke skrive det da, hvorfor kalle de skjellsord

Fordi jeg ikke ser det som skjellsord i denne sammenhengen....

Hadde jeg kalt deg for hore ville det vært et skjellsord. Du ser forskjellen? (jeg kaller deg ikke for det bare for å ikke bli misforstått....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Mange prostituerte som bruker betegnelsen om seg selv da...

"Hei, jeg heter Gerd og jeg har jobba som hore i femten år" og sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Et ord blir et skjellsord når man setter det i en sammenheng med andre ord. Hadde jeg sagt Din jævla potetspiser så hadde ordet potetspiser blitt et skjellord

Skjønner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gamle Alex
Et ord blir et skjellsord når man setter det i en sammenheng med andre ord. Hadde jeg sagt Din jævla potetspiser så hadde ordet potetspiser blitt et skjellord

Skjønner?

Hvor dum går det ann å spille

Ordene neger og hore sammen og hver for seg er negativt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest gjest 0

Dette har ingenting med å spille dum. Jeg prøver å åpne horisonten deres litt og legge vekk alle fordommer som dere har.

For meg er ingen av ordene negative fordi jeg ikke bruker de negativt. Hadde alle klart det ville det heller ikke vært et skjellsord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig hvis dere er forbanna på de som henger på gatehjørner hvorfor nevne hudfarge

Fordi det gir det hele en ny dimensjon: det er større sannsynlighet for at det er snakk om trafficing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gamle Alex
Dette har ingenting med å spille dum. Jeg prøver å åpne horisonten deres litt og legge vekk alle fordommer som dere har.

For meg er ingen av ordene negative fordi jeg ikke bruker de negativt. Hadde alle klart det ville det heller ikke vært et skjellsord.

Nei men så var et det og ha opplevd det da.

Selv om DU synes det er ok og kalle noen negerhore kan det være at de som du sier det til ikke synes det er ok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

:overrasket: Dette var da veldig så frekt! Tenk hvis en neger leser innlegget ditt nå, tror du h*n blir så glad for å høre at navnet på rasen h*ns er negativ?

Jeg tror de tar mer på vei for slike bemerkninger for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...