Gå til innhold

Julegavetips


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Heia!

Jeg trenger litt hjelp kan du si. Skulle ut å handle julegaver da jeg kom på at jeg ikke hadde den fjerneste anelse om hva jeg skulle kjøpe til typen! :-?

Har dere noen gode ideer? Jeg klarer ikke komme på noe som kunne være kjekt å få til jul.

På forhånd, takk for gode ideer!! :lol:

Klemmen fra Wemby :briller:

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min skal få flere små gaver i år i stedet for en stor. Har også litt stram økonomi, så det blir ikke noe dyrt. Her kommer noe av det jeg har tenkt på:

- Tøfler (han stjeler alltid mine)

- En bok jeg vet han ønsker seg

- Salt lakris

- En genser og/eller litt undertøy

Flere ideer? Jeg for min del har en far og en bestefar jeg sliter mer med å finne gaver til. Noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Siden vi skal til Rhodos i juni, så vi har bestemt at det er julegave god nok i år.

Men vi har 2 barn så jeg tenkte jeg skulle kjøpe en liten ting fra dem. Og i år skal jeg prøve å få tak i en kløstav, slik at jeg slipper å sitte å klø ryggen hans i tide og utide. Jeg skal selvsagt fortsette å klø ikke missforstå, men en kan bli litt lei og det er ikke alltid det passer.

Er det noen som vet hvor en kan få tak i noe sånt. Jeg har tenkt å prøve meg på en veskebutikk, har en formening om at jeg har sett det der en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...