AnonymBruker Skrevet 8. februar #41 Skrevet 8. februar Jeg ryddet og vasket. Anonymkode: a6a7a...c39 1
blåbærpai Skrevet 8. februar #42 Skrevet 8. februar Stakk innom mamma med en bukett roser og nybakte skoleboller😇 selv fikk jeg roser, kort og sjokolade av mann og barn🥰 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar #43 Skrevet 8. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Det tenkte jeg også. Seks km med rullator er sterkt Anonymkode: 5c6e7...0dc Hun er sterk gammel gård-kjærring. Den rulatoren er mest for å ha "bagasjerom" samt ha noe å sitte på. Kunne like godt ha trillet ei barnevogn. Anonymkode: ad3bb...35d
AnonymBruker Skrevet 8. februar #44 Skrevet 8. februar Reiste med barna for å feire bestemor/oldemor. Blomster og tegninger fra barna. Anonymkode: 84c94...0fc
AnonymBruker Skrevet 8. februar #45 Skrevet 8. februar AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Hvorfor får dere morsdagsgave fra mannen deres? Dere er jo ikke mora hans Anonymkode: 96880...885 Samme lurer jeg på også. Sikkert noe diskret/hemmelig Amme eller Ødipus opplegg.... Anonymkode: ad3bb...35d 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar #46 Skrevet 8. februar Jeg bakte men egrn kake og lagde min egen middag. Ungdommene vsr ute i går, så jeg viste de ikke kom til å ordne noe til meg 😆 (og mannen tror jeg ikke vet enda at det er morsdag, han er helt håpløs på sånt. ) Jeg liker å markere alt av dager, så om jeg må ordne selv så gjør jeg det. Gjør meg ingenting, vi har hatt det koselig som familie likevel. Til mamma og svigermor kjøpte jeg gravlys, så dro vi hele familien til kirkegården og tente lys 😊 Anonymkode: e3aa8...d8b
AnonymBruker Skrevet 8. februar #47 Skrevet 8. februar Fikk hjemmelaget kort av sønnen. Jeg er ikke så opptatt av morsdag. Vi gjør lite ut av både morsdag og farsdag. Også var mini på lekeland bursdag med gutta fra klassen. Anonymkode: 09a27...28b
AnonymBruker Skrevet 8. februar #48 Skrevet 8. februar Jeg stod opp med gutta, veldig tilfeldig, så vi så en film og lekte litt. Så fikk jeg en koselig gave med ting jeg liker, en spesiell te, sjokolade og godis. Så har mannen vært ute med barna en del og tatt dem med på ting, så jeg har fått slappet av ❤️ Til min egen mor har jeg kjøpt en kroppspleie gave og blomster, og vært på middag. Anonymkode: 7d955...87b
AnonymBruker Skrevet 8. februar #49 Skrevet 8. februar Jeg er alene med 4åringen min, men jeg passa på å hype opp morsdagen og hun dekka på bordet til oss mens jeg lagde god frokost❤️ og pakka inn en tegning hun hadde lagt. Derette spanderte eksen min middag på oss. Anonymkode: a6217...409 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar #50 Skrevet 8. februar Fikk nydelige roser fra mannen og tulipaner fra barna. Nydelige kort fra barna. Og de fikset frokost ❤️❤️. Syns det er veldig stas med morsdag og farsdag. Anonymkode: 02ecf...3a7 1
Rødvinsfilosofen Skrevet 8. februar #51 Skrevet 8. februar AnonymBruker skrev (6 timer siden): Morsdag i år ble en gåtur på 6 Km sammen med mor på 85 med rulator. Medbrakt niste og kakao. Hun fikk også en kvast med noe fjær på og slikt. Anonymkode: ad3bb...35d Fikk ikke tak i kvister med fjær på. Ble fænzye blomster, pinsettmat med vinpakke til. Veldig snobbete, men hun hadde blitt like glad for Rema 1000-roser og en pakke med Melkehjerter.
AnonymBruker Skrevet 8. februar #52 Skrevet 8. februar Feiret svigermor sammen med mann og datter og svoger og svigerinne. Gav henne en potterose, fikk håndkrem av min datter. Fikk te og marsipankake og frukt. Anonymkode: 4c4e2...045 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar #53 Skrevet 8. februar Har sendt gave og hilsen til min mor som bor i utlandet. Anonymkode: 4c4e2...045
Taddah Skrevet 8. februar #54 Skrevet 8. februar Kjøpte favorittblomstene til mamma. Det er alltid det hun ønsker seg. Selv ble jeg veldig overrasket med en genser jeg har ønska meg lenge🥰
AnonymBruker Skrevet 8. februar #55 Skrevet 8. februar Hver dag er morsdag her, året rundt. Denne dagen markeres ikke på noen spesiell måte. Hilsen 100% enslig forsørger Anonymkode: 6f792...988
kjærring Skrevet 8. februar #56 Skrevet 8. februar AnonymBruker skrev (8 timer siden): Morsdag i år ble en gåtur på 6 Km sammen med mor på 85 med rulator. Medbrakt niste og kakao. Hun fikk også en kvast med noe fjær på og slikt. Anonymkode: ad3bb...35d Besøksgård God middag Kake Også fikk jeg hjemmelaget gave og en bamse
AnonymBruker Skrevet 8. februar #57 Skrevet 8. februar Mamma er dement (bor fortsatt hjemme) og ante ikke at det var morsdag, men jeg var innom med nybakte scones. Selv fikk jeg hudpleie og en parfyme jeg har ønsket meg av ungene (og eksen antar jeg 😄). Er ikke kjempeopphengt i slike dager, men ble veldig glad fordi det lå litt omtanke bak gavene (hadde blitt glad for hjemmelaget kort og en klem også altså) 😊 Anonymkode: a0965...e38
AnonymBruker Skrevet 9. februar #58 Skrevet 9. februar På vegne av meg selv som mor, ingenting. Har barn som ikke kan forventes å gjøre noe spesielt ut av det. Han ene husket noen hadde sagt det var morsdag denne helgen igår men hadde glemt det igjen idag 😅 hadde kanskje trodd typen skulle gjøre noe på vegne av barn, men nei. Er ikke så farlig, selv om et kort hadde vært hyggelig. Selv sendte jeg en tekstmelding til mamma og gratulerte henne med dagen. Vi har aldri gjort noe særlig mer ut av det med mindre vi er på besøk uansett, såfall har det gjerne vært noe kake og blomst. Anonymkode: a172a...8ff
AnonymBruker Skrevet 9. februar #59 Skrevet 9. februar Var på jobb på andre siden av landet. Sendte mld til min mor med gratulasjon. Hun gratulerte meg tilbake. Fikk ingen hilsen av egne barn før jeg flydde hjem, men det hang kort fra minsten på kjøleskapet. De hadde laget på skolen. Jeg kjøpte med is og brus på vei fra flyplassen så vi koste oss med det etter sen middag. Anonymkode: ce8d4...b26
AnonymBruker Skrevet 9. februar #60 Skrevet 9. februar AnonymBruker skrev (9 timer siden): Samme lurer jeg på også. Sikkert noe diskret/hemmelig Amme eller Ødipus opplegg.... Anonymkode: ad3bb...35d utrolig nok så finnes det noen som har barn sammen med mannen sin 😱😱😱😱 Anonymkode: e7fa3...e98
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå