Gå til innhold

Morsdag. Hva gjorde dere?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Morsdag i år ble en gåtur på 6 Km sammen med mor på 85 med rulator. Medbrakt niste og kakao. 

Hun fikk også en kvast med noe fjær på og slikt.

Anonymkode: ad3bb...35d

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har fått god lunsj og kake. Ikke presanger, kort eller tegning. Men en dag der jeg slipper å gjøre oppvask. Og vi har spilt spill sammen.

Anonymkode: 3301d...a99

AnonymBruker
Skrevet

"En kvast med noe fjær på og slikt" :hoho:Min mor er sanitetskvinne, så de kvastene med fjær, også kalt fastelavnsris, har hun fikset selv. 

Vi skal spise middag ute med både mine og hans foreldre. De er gamle og ganske konservative i matvegen (det blir ikke ordentlig middag uten potet ;) ), så vi skal spise et sted med tradisjonell norsk mat. Mødrene får også en liten pakke hver, med en god håndkrem og en mild dusjolje. Ting de har nytte av og som blir brukt er noe de liker å få, og som vi liker å gi. 

Anonymkode: 683e0...264

AnonymBruker
Skrevet

Sprek mamma du har 🤩

Tror ikke barn eller mannen husker at det er morsdag en gang så jeg har ikke hørt noe fra noen. Er egentlig slik hvert år så henger meg ikke opp i det lengre. 

Anonymkode: 4430e...617

• Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

Ingenting. Har ikke kontakt med min mor. 

Anonymkode: 7394e...49d

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Har bestilt blomster levert på døren til min mor, blir nok en videosamtale også litt senere.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg lager middag til mamma(og familien) og hun lager dessert. Mann og og barn har gitt meg hjemmelaget gave og en flott bukett. Svigermor bor på andre siden av landet så hun får telefonsamtale i dag og bukett og gave når vi kommer på besøk neste helg☺️

Anonymkode: 98a47...608

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fått frokost på sengen, en god krem, bok og blomster. Skal ikke gjøre  noe i hele dag 😅

Anonymkode: 1fa6a...0d8

Skrevet

Min mor fikk også bjørkeris med fjær som jeg laget selv. Nå sitter vi og ser på skiskyting og skal spise middag senere. Veldig glad i mammaen min❤️

AnonymBruker
Skrevet

Ingenting morsdag er for mye markedskrefter for min smak.

Anonymkode: 0dbc8...569

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk en ungdom som var utpå i går kveld om som spydde da han kom hjem. Jeg har derfor diverse som må vaskes og en luktfjerningsspray som må testes ut. 😆 

Det er sånt som skjer, og det er ingen som er sure. Men ungdommen har greit med fylleangst. Det må han nå gjerne kjenne litt på. 😂

Anonymkode: 79955...f3c

• Hjerte 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Vi skal på middag til mime foreldre. Mamma får en blomsterbukett og et fint kort. Så har jeg med noe til kaffen 😊 kunne invitert de hit, men pappa er ikke god form og sliter med å dra ut. Hadde han hatt det ok borte hadde de selvsagt fått middag her.

Anonymkode: bae30...a63

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vi skal på middag til mime foreldre. Mamma får en blomsterbukett og et fint kort. Så har jeg med noe til kaffen 😊 kunne invitert de hit, men pappa er ikke god form og sliter med å dra ut. Hadde han hatt det ok borte hadde de selvsagt fått middag her.

Selv fikk jeg en nydelig tulipanbukett. Kaffe ordnet jeg selv. Har litt større barn. Mannen og jeg sov litt lenger i dag😅 

AnonymBruker
Skrevet

Litt tidlig å spørre om hva vi gjorde når kl ikke er 15 en gang og dagen slettes ikke er over når du spør da, men hva jeg skal gjøre er å kose meg med barna mine når de kommer etterpå :) 

Anonymkode: 9fb62...493

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fikk gave og kake :)  + gratulasjon fra noen folk. Har også gratulert noen andre mødre. 

Anonymkode: b602b...5b8

AnonymBruker
Skrevet

Har feiret med en gutt som ble sendt hjem med omgangssyke fra tur. Han husket det faktisk, og lillesøster hadde laget et fint kort. Storebror og mannen har ikke sagt noe som helst. Tenker farsdagen blir uten feiring ja.

Anonymkode: e932a...396

AnonymBruker
Skrevet

Barna er hos far. Men de har laget kake og kommer bort med den etterpå. Tenåringer. 

Anonymkode: 7b8d6...5c8

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Ringte å pratet med min demente mor.

Levert blomster til svigermor

Hatt ungdommen på middag og fikk et maleri av min datter som ho hadde malt, og blomster av sønnen

Anonymkode: 83657...061

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og mini var på åpen gård :)

Anonymkode: 48217...0f7

AnonymBruker
Skrevet

Min mor er død. Pleide alltid å gi henne blomst, kake og middag.

Til i dag, så har min min mann kjøpt en flott kake på bakeri. Den blir dagens dessert. Mitt voksne barn kommer på middag, og har nok med gave eller blomst. 

Anonymkode: 49713...036

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...