AnonymBruker Skrevet 8. februar #21 Skrevet 8. februar AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Litt tidlig å spørre om hva vi gjorde når kl ikke er 15 en gang og dagen slettes ikke er over når du spør da, men hva jeg skal gjøre er å kose meg med barna mine når de kommer etterpå Anonymkode: 9fb62...493 Best å få det unnagjort så tidlig som mulig. Finnes ikke noe artigere enn sinte mødre som må rives opp av senga før Kl 09. Anonymkode: ad3bb...35d
AnonymBruker Skrevet 8. februar #22 Skrevet 8. februar Jeg fikk blomster på døra fra Samboeren i går, og i dag fikk jeg smykke, gavesett fra Rituals og en mummi-termokopp. Jeg blir skikkelig skjemt bort i år. Mamma og pappa kommer på middag nå i ettermiddag, og vi har kjøpt kake på bakeriet. Det er også en gave til mamma, blomster, duftlys og en god krem. Vi har hatt en veldig slitsom og krevende hverdag de siste 4 mnd, så vi nyter å kunne feire litt, og at vi faktisk har muligheten. Anonymkode: 9d4bd...c19
AnonymBruker Skrevet 8. februar #23 Skrevet 8. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Tror ikke barn eller mannen husker at det er morsdag en gang så jeg har ikke hørt noe fra noen. Er egentlig slik hvert år så henger meg ikke opp i det lengre. Anonymkode: 4430e...617 Samme her. Men det er helt ok 😊 De bruker å huske fødselsdagen min, det er mye viktigere! Anonymkode: 6cd55...93b 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar #24 Skrevet 8. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Sprek mamma du har 🤩 Tror ikke barn eller mannen husker at det er morsdag en gang så jeg har ikke hørt noe fra noen. Er egentlig slik hvert år så henger meg ikke opp i det lengre. Anonymkode: 4430e...617 Det tenkte jeg også. Seks km med rullator er sterkt Anonymkode: 5c6e7...0dc
AnonymBruker Skrevet 8. februar #25 Skrevet 8. februar Trodde mannen min hadde glemt det og var litt skuffet. Jeg gjør veldig stas på han på alle dager. Men fikk en nydelig blomster, fint kort og sjokolade på døra for litt siden. Jeg vokste opp med at farsdag/morsdag var nesten som bursdager så er kanskje derfor jeg håper på noe oppmerksomhet😅 Ellers har det ikke blitt gjort noe mer. Men det holder lenge for meg❤️ Anonymkode: cbbee...de2
AnonymBruker Skrevet 8. februar #26 Skrevet 8. februar Ikke en lyd her i hus .... Anonymkode: 04ac0...5e6
AnonymBruker Skrevet 8. februar #27 Skrevet 8. februar Kranglet med tenåringen og ikke fått så mye som en klem… Kjipt 😕 Anonymkode: 2eeed...0ec 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar #28 Skrevet 8. februar Ingenting. Mamma er død, og de andre i familien orker ikke at vi markerer morsdag. Og ingen av oss ungene har egne barn ennå. Anonymkode: 4b5fc...c5b
AnonymBruker Skrevet 8. februar #29 Skrevet 8. februar Ringte - bor flere timers reise unna. Hun er snart 90, men klarer seg bra - antok at hun ble slittende alene, men ble glad for å høre at hun skulle på lunsj med et par venninner som heller ikke bar barn/barnebarn i nærheten. Anonymkode: 13edb...0e6 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar #30 Skrevet 8. februar Ingenting! Har 4 barn. Vi har egentlig aldri feiret mors-/farsdag. Noe stort tull, synes jeg, når det skal gjøres så mye ut av det…. Synes det var kjekt med kort fra barna da de gikk i barnehage/barneskole. Kaker, gaver osv trener jeg ikke 😊 Anonymkode: 781ac...757
AnonymBruker Skrevet 8. februar #31 Skrevet 8. februar Blitt skjemt bort av min kjære mann og vår voksne datter som kom hjem og skal sove over til i morgen. Mannen min lagde egg benedicts til frokost, jeg fikk en flaske cremant og bøker i gave fra han. Datteren min spanderte kafébesøk, og så fikk jeg et veldig koselig kort fra henne og kinobilletter til stormfulle høyder som har premiere om et par uker, og som hun og jeg skal se sammen. Nå står mannen min og lager en bedre middag til oss, biffgryte med rødvin. Føler meg veldig heldig og takknemlig🫶🏼 Anonymkode: aeae4...d5a 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar #32 Skrevet 8. februar Har ikke praktisert mor eller farsdag siden jeg laga kort på barneskolen, i skrivende stund sitter resten av gjengen å spiser en sjokolade blokk som ble kjøpt med fra et bakeri i går, barna har vel gitt f i morsdagen i mange år, så har jeg også ikke en telefon/ sms til mor eller svigermor Anonymkode: a1cc4...c3f
AnonymBruker Skrevet 8. februar #33 Skrevet 8. februar Fått blomster på døra, kort og et gavekort av mannen❤️ Sønnen vår er 5 uker så kan ikke helt forvente noe spesiell oppmerksomhet av ham enda😛 Anonymkode: 596f6...4c0
AnonymBruker Skrevet 8. februar #34 Skrevet 8. februar Mamma fikk kake og nå skal jeg straks dra hjem igjen. Blir bare kake, eller en tlf om jeg er opptatt. Anonymkode: d0e2b...2e9
AnonymBruker Skrevet 8. februar #35 Skrevet 8. februar Fiksa gave til mamma hun fikk i går, velvære og bukett. Ungene mine har laget et kort hver og yngste laget en skål på skolen i kjeramikk. Mannen kjøpte et lego-sett jeg hadde fra før, men byttelapp:) Anonymkode: 62f55...d4a
AnonymBruker Skrevet 8. februar #36 Skrevet 8. februar Jeg fikk hjemmelagde kort av barna og deilig frokost de hadde laget sammen med mannen min. Har ikke løftet en finger i hele dag. Mannen min lager yndlingsmiddagen min. Føler meg heldig! ❤️ Anonymkode: a3fd8...302 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar #37 Skrevet 8. februar Mannen glemte dagen og kjøpte halvhjertet en pose med sjokolade (som jeg ikke liker) i butikken i går da vi var ute og jeg sa jeg håpet mamma fikk blomsten sin. Han ordnet seg selv og tok kjøkkenet (hans oppgave som skulle vært tatt i går) før han dro på jobb. Sto igjen med alt og barn som skulle tidlig ut døren. Alt er som det pleier Anonymkode: 448ca...787
AnonymBruker Skrevet 8. februar #38 Skrevet 8. februar Har rasa og grått! Hater at det er så mye fokus på det,vondt for oss som har mista noe 😢 Anonymkode: 8fab4...474
AnonymBruker Skrevet 8. februar #39 Skrevet 8. februar Hvorfor får dere morsdagsgave fra mannen deres? Dere er jo ikke mora hans Anonymkode: 96880...885
AnonymBruker Skrevet 8. februar #40 Skrevet 8. februar AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Hvorfor får dere morsdagsgave fra mannen deres? Dere er jo ikke mora hans Anonymkode: 96880...885 Noen trenger alt med teskje: små barn kan ikke kjøpe, lage gaver eller feire sin mor. Anonymkode: 448ca...787 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå