Lineaaa Skrevet 10. februar #21 Skrevet 10. februar Kompisen din har tatt OL-gull 1.5 mnd etter han fant bestekompisen sin død i senga. Du benytter da sjansen til å proklamere din kjærlighet til en dame du har datet noen mnd og vært utro mot. Må være det aller mest selvsentrerte intervjuet som er gitt ever! 10 4
AnonymBruker Skrevet 10. februar #22 Skrevet 10. februar Lineaaa skrev (17 minutter siden): Kompisen din har tatt OL-gull 1.5 mnd etter han fant bestekompisen sin død i senga. Du benytter da sjansen til å proklamere din kjærlighet til en dame du har datet noen mnd og vært utro mot. Må være det aller mest selvsentrerte intervjuet som er gitt ever! Vel. Alle vet iallefall hvem han er. Hvem tror du folk kommer til og huske, han som tok OL gull (Som forøvrig er en bragd det står stor respekt av) Eller han som hadde vært sammen med *drømmedama* i ett halvt år før han ville teste noe nytt. Fyren må jo selv skjønne at dette gjør man bare ikke. Anonymkode: 6116f...092 1
NordicViking Skrevet 10. februar Forfatter #23 Skrevet 10. februar Jammen ble det ikke seks medaljer i dag: 3 gull, 1 sølv, 2 bronse. 🥇🥇🥇🥈🥉🥉 Nå er vi oppe i 12 medaljer (6-2-4), og vi topper medaljeoversikten. Med mål om 30+ medaljer, så har vi nå tatt 1/3 av disse. Og det er mange øvelser igjen! 😃 https://www.sportsidioten.no/langrenn/program-og-resultater-vinter-ol-2026-milano-cortina/ 2 2
AnonymBruker Skrevet 10. februar #24 Skrevet 10. februar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Humoretaten har nok fått blod på tann nå 🫣 Sosiale antenner er i hvert fall en mangelvare her for å si det pent. Anonymkode: 3392c...386 Dårlig dømmekraft er jo in for tiden Om ikke annet så kanskje han faktisk hører selv hvordan han høres ut i etterkant, uten at det er til noen trøst for den stakkars dama. "For et halvt år siden traff jeg kvinnen i mitt liv, tre måneder senere var jeg utro". Anonymkode: f9576...73f 1
NordicViking Skrevet 10. februar Forfatter #25 Skrevet 10. februar Jordbærlakris skrev (3 timer siden): Stakkars dame sier jeg bare. Jeg hadde aldri tatt han tilbake ihvertfall, og om det var noen som helst tvil fra før, så hadde dette vært spikeren i kista for min del. Om hun er ditt livs kjærlighet og du hadde kunn øyne for henne, som han sto sa, hvorfor var du da utro om jeg tørr spørre? 🧐Makan til type Håper hun ikke tar han tilbake Han er i alle fall optimist. 🤣 På pressekonferansen bekrefter han at han ikke har fått noen telefon fra henne han venter på. ☎️ https://www.nettavisen.no/nyheter/sturla-holm-lagreid-gikk-inn-til-ol-bronse-sa-fortalte-han-pa-direkten-hos-nrk-at-han-har-vart-utro-mot-sin-egen-kjareste/v/5-95-2874543
AnonymBruker Skrevet 10. februar #26 Skrevet 10. februar I går Mensa-medlem, i dag OL-bronse – og utroskapen tar all oppmerksomhet. Det er virkelig et tynt skille mellom klokskap og dumskap. Anonymkode: d2fa2...679 2
Gunstein123 Skrevet 10. februar #27 Skrevet 10. februar NordicViking skrev (22 minutter siden): Jammen ble det ikke seks medaljer i dag: 3 gull, 1 sølv, 2 bronse. 🥇🥇🥇🥈🥉🥉 Nå er vi oppe i 12 medaljer (6-2-4), og vi topper medaljeoversikten. Med mål om 30+ medaljer, så har vi nå tatt 1/3 av disse. Og det er mange øvelser igjen! 😃 https://www.sportsidioten.no/langrenn/program-og-resultater-vinter-ol-2026-milano-cortina/ Fantastisk sterk prestasjon av Norge hittil. For meg er det overraskende. Det er jo ikke bare det at vi topper medaljestatistikken, men vi har faktisk dobbelt så mange gull som nummer to på den samme statistikken (i skrivende stund) Tipper Klæbo vil gjøre rent bord. Han virker å være i sin livs form. Bare uhell og smørebom kan stoppe ham. Og det virker som om at skiskytterne har fått fart på beina..., så det skal ikke forundre meg om man kan innkassere flere gull også der. Kombinertgutta skal i ilden i morgen, og det blir jo spennende. Eitrem blir spennende å følge på 10 000m. Han er ikke favoritt, men han har heller ikke gått 10 000m med begge hendene på ryggen i svingene, noe som har gitt ham et kraftig løft. 2
Ludovica- Skrevet 10. februar #28 Skrevet 10. februar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Tenker på den stakkars dama det gjelder, for meg ville det i alle fall vært en privatsak, og nå er det toppsak på alle landets aviser. Helt skivebom! Anonymkode: 930d9...b5c Jeg hadde virkelig ikke ønsket å få delt det på medier over hele verden. For det er jo ikke bare i Norge det skrives om. Ville følt meg vanvittig utlevert.
Gunstein123 Skrevet 10. februar #29 Skrevet 10. februar Ludovica- skrev (11 minutter siden): Jeg hadde virkelig ikke ønsket å få delt det på medier over hele verden. Ikke jeg heller, men det virker da som om det er samvittigheten hans han vil ta et oppgjør med. I følge ham selv så innrømmet han det hele for kjæresten sin. Hadde han blitt tatt på fersk gjerning, så tror jeg ikke han hadde kommet med dette. Men han burde selvfølgelig ha ventet med denne "Se og hør" fortroligheten sin til han var vel hjemme igjen. 1
Ludovica- Skrevet 10. februar #30 Skrevet 10. februar Gunstein123 skrev (24 minutter siden): Ikke jeg heller, men det virker da som om det er samvittigheten hans han vil ta et oppgjør med. I følge ham selv så innrømmet han det hele for kjæresten sin. Hadde han blitt tatt på fersk gjerning, så tror jeg ikke han hadde kommet med dette. Men han burde selvfølgelig ha ventet med denne "Se og hør" fortroligheten sin til han var vel hjemme igjen. Ja hun visste det fra før, men jeg hadde fortsatt ikke ønsket at hele resten av verden trengte å vite om det. Det er ikke bare hans historie å fortelle. Er ikke sikkert hun syntes det var så greit å få dette spredt utover.
Diamant20 Skrevet 11. februar #32 Skrevet 11. februar Har inntrykk av at Lægreid er et veldig følelsesmenneske, og at dette har påvirket han så mye den siste uka at han uansett ikke hadde klart å la være å si noe under OL. Mediepresset er ganske stort på utøverne. 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar #33 Skrevet 11. februar VG har selvsagt klart å spore opp dama, men heldigvis latt henne være anonym. Spørs hvor lenge det går da. Stakkars menneske. Anonymkode: f9576...73f
NordicViking Skrevet 11. februar Forfatter #34 Skrevet 11. februar Det ble en ny medalje i dag - 1 gull i kombinert. 🥇 Vi har 13 medaljer, men det samme har Italia og USA. Vi har flest gullmedaljer.
Ronaldo85 Skrevet 11. februar #35 Skrevet 11. februar NordicViking skrev (26 minutter siden): Det ble en ny medalje i dag - 1 gull i kombinert. 🥇 Vi har 13 medaljer, men det samme har Italia og USA. Vi har flest gullmedaljer. 7 gull så tidlig i mesterskapet er drøyt! Det blir fort 4 til bare i herrelangrenn😆 1
Ronaldo85 Skrevet 12. februar #36 Skrevet 12. februar Dette var skuffende av Wiklund. Leder med 2 sekunder 800 meter før mål, og sprekker totalt siste to rundene. Man må kunne klare å disponere kreftene bedre, så kan man spurte på oppløpet slik Lollobrigida klarte. 1
Diamant20 Skrevet 13. februar #37 Skrevet 13. februar Nok et gull til Klæbo! Den mannen er rå! Overrasket over at Amundsen ikke på pallen i dag. Spent på stafettlaget nå. Virker ikke som Amundsen er i toppform, med tre løp uten medalje. Samtidig har de heller ikke fått testet formen til Iversen, siden han ikke har blitt tatt ut til noe løp så langt. Men han var jo veldig god rett for OL. Blir spennende å se! 1
Pawn Hearts Skrevet 13. februar #38 Skrevet 13. februar (endret) Overbevisende av Klæbo (igjen), som sikret sitt åttende OL-gull med et perfekt løpsopplegg og en knall avslutning. Nå er vi spent på hva Eitrem kan få til på 10 000 meter. Han kan ikke akkurat spasere inn til en medalje. Vi krysser fingrene, men mannen må nesten perse for å vinne her. EDIT: Ikke bare nesten; nå går tsjekkiske Jilek styggfort og under det som er Eitrems personlige rekord. Endret 13. februar av Pawn Hearts
AnonymBruker Skrevet 13. februar #39 Skrevet 13. februar Skøyteløp må da være noe av det kjedeligste som finnes. Rundt og rundt og rundt i ukledelige trikoter, i langrenn har man i det minste litt natur å se på rundt løypa. Anonymkode: f9576...73f
Pawn Hearts Skrevet 13. februar #40 Skrevet 13. februar Eitrem var dessverre sjanseløs her. Gratulerer til Jilek!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå