Gjest Binna Skrevet 8. april 2006 #61 Skrevet 8. april 2006 Hei til dere, Vil først bare si - jeg har ikke store pupper. Bruker en liten C og føler de er små. Hadde ikke vurdert å få større pupper hvis jeg følte jeg hadde store fra før. Har spurt litt samboern min om noe av det dere har sagt da. Han har sagt at han synes at jeg hadde blitt flott med 500 ml og at han ikke ville sagt det hvis han ikke var 100 % overbevist om at jeg vi bli fornøyd, og at jeg helt garantert ikke vil bli fornøyd hvis jeg tar for små. Han har litt rett er veldig dumt å ta for små og så må tilbake senere som noen har sagt her... ← Jeg tror heller ikke at dette kan være et seriøst innlegg. Hadde Ts vært hos legen så hadde hun vel prøvd BHer med innlegg? Hvorfor stoler hun på kjæresten som ikke vet hva han snakker om( hvordan skal han vite hvordan 500ml blir på henne? Jeg er ikke tilhenger av å si at tråder er nødt til å være tull, for det finnes MYE rart ute og går. Men Ts svarer jo ikke på spørsmålene hun får heller. Bare sier at "kjærsten tror det blir best å trøkke inn mest."
Gjest Fruktfat Skrevet 9. april 2006 #62 Skrevet 9. april 2006 (endret) . Han har litt rett er veldig dumt å ta for små og så må tilbake senere som noen har sagt her... ← faktisk; det de fleste angrer på -om de angrer på noe!- er at de la inn for lite! å legge en pose ris på 500gram i bhen vil vise deg CA hvordan det blir. noe av protesen blir nemlig "borte" når den er operert under huden. ellers, igjen; hør på kirurgen! det er han som kan det her, og som ser best hva som passer til deg! og jeg fikk ikke prøve med proteser i bhen første gangen jeg var hos kirurgen. Endret 9. april 2006 av Fruktfat
Gjest Fruktfat Skrevet 9. april 2006 #63 Skrevet 9. april 2006 http://www.top-gastrotipps.de/scharfrichte...-ferrari/bh.jpg http://images.google.com/imgres?imgurl=htt...6lr%3D%26sa%3DN Dette er ikke mye lekkert! Gutt 28 ← hehehe, skal nok legge inn mer enn 500 for å få sånne pupper! dessuten: husk at du må opereres hvert 10-15 år.
prinsessa Skrevet 9. april 2006 #64 Skrevet 9. april 2006 Husk at det er verre å gjøre noe med størrelsen når innleggene først er der. Du høres ut til å være spinkel, eller ihvertfall nokså tynn, i følge høyde og vekt. Å legge inn så mye som 500ml kan fort se rart og unaturlig ut på en tynn kropp. Det må du tenke på på forhånd! Det er svært få som kommer til å lure på om du har lagt inn silikon, de kommer til å ta det for gitt. Å se ut som en glamourmodell kan sikkert være greit noen ganger. Andre ganger kan det føre til at du ikke blir tatt seriøst, og det er ikke ønskelig. F.eks i jobbsituasjoner, ved ansettelser osv. Det er enkelte situasjoner hvor andre må danne seg et inntrykk av deg, og det kan bli noe annet enn det du ønsker hvis du så tydelig har STORE silikonpupper. Selv har jeg en naturlig størrelse 75 DD-E, men jeg tror jeg er noe kraftigere bygd enn deg. Hvis jeg skulle være 61 kg, ville jeg vært skikkelig mager. Jeg har følt på kroppen at andre i noen tilfeller vurderer meg pga puppestørrelsen, og det er ikke alltid noe særlig! I ditt tilfelle vil nok størrelsen på puppene bli enda mer framtredende enn de er hos meg, og du vil nok bli presentert for andres meninger om silikon båre titt og ofte. Jeg ville nok vært mer moderat i forhold til å legge inn så mye. Det er bedre at det ser ut som du har natulig store pupper enn at de ser ut som to silikonbomber. Du skal tross alt ha dem med deg bort også ← Kunne ikke vært mer enig. Sikkert gøy på soverommet men ikke så gøy og ikke bli tatt seriøs.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå