Gå til innhold

Silikonpupper

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Teresa_*
Skrevet

Tror du missforstår litt. Han har ikke noe siste ord i saken, er jeg som bestemmer. Men vi bor tross alt sammen og jeg elsker han. Jeg føler dette litt er en avgjørelse jeg ikke burde ta helt alene.

Videoannonse
Annonse
Gjest Embla s
Skrevet
Tror du missforstår litt. Han har ikke noe siste ord i saken, er jeg som bestemmer. Men vi bor tross alt sammen og jeg elsker han. Jeg føler dette litt er en avgjørelse jeg ikke burde ta helt alene.

:overrasket: Selvfølgelig er dette en avgjørelse du bør ta HELT ALENE!! (i samråd med leger). Dere kan gjøre kompromisser angående farge på sofa, men ikke angående mengde silikon som skal inn i din kropp?!

Gjest Gjest_Teresa_*
Skrevet

Men jeg har skrevt at det er jeg og legen som tar avgjørelsen til slutt. Men jeg synes det er naturlig å inkludere kjæresten min når jeg skal gjennom en så stor endring.

Kunne ikke tenke meg 70 G som hexa. Tror også over 500 ml blir for stort, men tenkte kanskje jeg tar en mellomting mellom det og 330 ml som legen forelso.

Gjest Binna
Skrevet (endret)
Men jeg har skrevt at det er jeg og legen som tar avgjørelsen til slutt.  Men jeg synes det er naturlig å inkludere kjæresten min når jeg skal gjennom en så stor endring.

Kunne ikke tenke meg 70 G som hexa. Tror også over 500 ml blir for stort, men tenkte kanskje jeg tar en mellomting mellom det og 330 ml som legen forelso.

Jeg tror jeg må skuffe deg, tror du får minst like store pupper som meg med innlegg på 350g..

Men så vet jeg ikke hva de veier da..

Endret av hæxa
Gjest Gjest_Teresa_*
Skrevet

Jeg bruker vanligvis 70 C, men kan også bruke en B. Synes 70 G høres veldig stort ut, men har ikke noe formening om hvor stort. Men hvordan synes du det er å ha 70 G da? Er forberdet på at det vil bli en overgang, men det er jo det jeg ønsker også da. Lurer på om kanskje rundt 400 ml pluss minus hadde blitt bra

Gjest Embla s
Skrevet
Jeg bruker vanligvis 70 C, men kan også bruke en B. Synes 70 G høres veldig stort ut, men har ikke noe formening om hvor stort. Men hvordan synes du det er å ha 70 G da? Er forberdet på at det vil bli en overgang, men det er jo det jeg ønsker også da. Lurer på om kanskje rundt 400 ml pluss minus hadde blitt bra

Hvorfor hører du ikke bare på eksperten (legen)?

Skrevet
Hvis du er 171 høy og veier 51 kg er du for det første veldig, veldig tynn, eller veldig spinkelt bygd. Vet ikke hvor viktig det er for deg å se naturlig og velproporsjonert ut? (eller hvor viktig det er for kjæresten din, hadde jeg nær sagt).

Vel du har sett meg og jeg har de målene(faktisk e par kg mindre før jeg ble gravid), jeg er da ikke veldig veldig tynn ;)

Men tilbake til saken. Jeg synes du skal høre på legen din, 350ml er faktisk ganske mye.

Skrevet
:overrasket: Selvfølgelig er dette en avgjørelse du bør ta HELT ALENE!! (i samråd med leger). Dere kan gjøre kompromisser angående farge på sofa, men ikke angående mengde silikon som skal inn i din kropp?!

:Nikke:

Helt enig!

Hadde det vært min kjæreste hadde jeg kastet han på hodet ut

Gjest Gjest
Skrevet
Dessuten er vel 350ml er mer enn nok..

det behøver det ikke å være! jeg var en 75a, og legen la inn 350 på meg. og jeg har ikke _store_ pupper! ser ut som en b-cup med klær på. jeg var livredd for å få for store pupper, og syntes 175cc hørtes passe ut...! det syntes han var lite, og vi ble enige om 250.

var fortsatt usikker på str, og fikk en ny konsultasjonstime, og vi ble enige om 300. endet opp med 350.

POENGET mitt er at man ikke skal henge seg så opp i ml!

og DERFOR synes jeg det er fryktelig synd om kirurger ikke får lov til å legge ut før/etter bilder. for meg var ikke dette reklame, men INFORMASJON!

blant annet brukte jeg en amerikansk side hvor jeg søkte på de med 75a før operasjon, og f.eks c-cup etter operasjon. eller 75a før, og la inn 250ml.

hadde ikke jeg sett disse bildene hadde ikke jeg klart å forklare like godt for kirurgen hva jeg ville ha. store pupper for meg er nok noe annet for han som jobber med pupper hele dagen.

så TS, mitt råd er å høre på kirurgen, prøv proteser i bhen og se hva du synes er fint. søk etter før/etter bilder på internett så du har noe å vise fram/hva du vil og ikke vil ha.

lykke til!

fruktfat

Gjest Binna
Skrevet
det behøver det ikke å være! jeg var en 75a, og legen la inn 350 på meg. og jeg har ikke _store_ pupper! ser ut som en b-cup med klær på. jeg var livredd for å få for store pupper, og syntes 175cc hørtes passe ut...! det syntes han var lite, og vi ble enige om 250.

var fortsatt usikker på str, og fikk en ny konsultasjonstime, og vi ble enige om 300. endet opp med 350.

POENGET mitt er at man ikke skal henge seg så opp i ml!

og DERFOR synes jeg det er fryktelig synd om kirurger ikke får lov til å legge ut før/etter bilder. for meg var ikke dette reklame, men INFORMASJON!

blant annet brukte jeg en amerikansk side hvor jeg søkte på de med 75a før operasjon, og f.eks c-cup etter operasjon. eller 75a før, og la inn 250ml.

hadde ikke jeg sett disse bildene hadde ikke jeg klart å forklare like godt for kirurgen hva jeg ville ha. store pupper for meg er nok noe annet for han som jobber med pupper hele dagen.

så TS, mitt råd er å høre på kirurgen, prøv proteser i bhen og se hva du synes er fint. søk etter før/etter bilder på internett så du har noe å vise fram/hva du vil og ikke vil ha.

lykke til!

fruktfat

ser ut som en B- cup, javel. Hvilker BHstr bruker du da? Tviler på at du har gått fra 70a til 70b med innlegg på 350ml.

Gjest Gjest
Skrevet
Kjære deg :ironi:

Ved å legge inn så mye vil du jo bli større enn alle dagens glamour-modeller.

Dessuten er det  mer problemer med så store innlegg. Tenk på at du skal leve med de også.

Var selv a-cup og la inn 210ml for flere år siden, og er i dag c-cup. De merkes ifbm trening og det å ligge på magen.

jeg hadde a-cup, la inn 350 og ble en c.

det er vel ikke sikkert at du blir større enn alle dagens glamourmodeller!? cathrine i team aylar har lagt inn over 800!

og det kan vel hende at hun vil bli så stor.

Gjest Gjest
Skrevet
jeg hadde a-cup, la inn 350 og ble en c. og har ingen problemer med å ligge på mage.

det er vel ikke sikkert at du blir større enn alle dagens glamourmodeller!? cathrine i team aylar har lagt inn over 800!

fruktfat

Gjest Binna
Skrevet (endret)
jeg hadde a-cup, la inn 350 og ble en c.

Hvilke str har du rundt ribbena?

Du gikk fra 70a- 70c med 350 ml?

(ser ut som det er flere som svarer her)

Endret av hæxa
Gjest Gjest
Skrevet
Jeg tror jeg må skuffe deg, tror du får minst like store pupper som meg med innlegg på 350g..

Men så vet jeg ikke hva de veier da..

feil, feil, feil.

en c-cup i silikon kan ikke sammenlignes med en c-cup naturlige pupper. silikonbryst er bredere og trenger derfor større cup, men de ser ofte mindre ut enn naturlige bryster. en med silikon i g-cup er noe helt annet enn naturlige bryster og g-cup.

Gjest Gjest
Skrevet
ser ut som en B- cup, javel. Hvilker BHstr bruker du da? Tviler på at du har gått fra 70a til 70b med innlegg på 350ml.

med klær på så ser det ut som en b-cup ja! ;) bruker c-cup.

du får gjerne tvile så mye du vil, men det er ikke engang sånn at alle som legger inn 350 får like store pupper! det kommer mye ann på kroppsformen!

jeg har bred rygg, og derfor større proteser, ellers kunne det sett ut som to tennosballer på brystet (kirurgens ord).

ingen har kommentert mine bryster, og jeg har kun fortalt det til samboeren og to venner.

Gjest Binna
Skrevet (endret)
med klær på så ser det ut som en b-cup ja!  ;)  bruker c-cup.

du får gjerne tvile så mye du vil, men det er ikke engang sånn at alle som legger inn 350 får like store pupper! det kommer mye ann på kroppsformen!

jeg har bred rygg, og derfor større proteser, ellers kunne det sett ut som to tennosballer på brystet (kirurgens ord).

ingen har kommentert mine bryster, og jeg har kun fortalt det til samboeren og to venner.

Da har du jo gått opp to cup str, uanset er ikke en B en B for å si det sånn, det kommer jo an på hvor brede ribbein man har.

Jeg har heller aldri påstått at alle blir like av 350ml, dessuten har Ts 70c fra før av.

Det med formen på naturlig / silikon visste jeg ikke fra før av. Har ikke greie på silikon.

Endret av hæxa
Gjest Gjest
Skrevet
Hvilke str har du rundt ribbena?

Du gikk fra 70a- 70c med 350 ml?

(ser ut som det er flere som svarer her)

jeg er gjest som har svart de siste gangene ;)

jeg er 75, det skrev jeg også i første innlegg

fruktfat

Gjest Gjest
Skrevet

nettopp! ;)

og da er det vel fint at noen med silikon som har greie på det svarer?

fruktfat

Gjest Binna
Skrevet (endret)
nettopp!  ;)

og da er det vel fint at noen med silikon som har greie på det svarer?

fruktfat

Men jeg har peiling på pupper så jeg synes jeg har rett til å svare.. er helt enig i at Ts må bør teste med innlegg før hun gjør noe drastisk.

Endret av hæxa
Gjest Gjest
Skrevet

ja, selvfølgelig! men om hun nå går til kirurgen og sier hun vil ha mindre enn 350 for ellers har hun hørt at hun får g-cup, tror jeg kirurgen rett og slett kommer til å le! han har garantert utført brystreduksjon på folk med g-cup, og da anbefaler han jo selvfølgelig ikke 330 eller 350 eller hva det nå var om han tror hun får en g-cup!

silikon er noe annet enn naturlige pupper, og på sånne spørsmål har de som selv er operert (naturlig nok) mer erfaring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...