Gjest Embla s Skrevet 5. april 2006 #41 Skrevet 5. april 2006 Hun kan da legge inn så mye silikon hun bare ønsker! Det som skremmer meg er at kjæresten er med og spleiser og derfor bør ha et ord med i laget, og at hans henfallenhet ovenfor store pupper er en del av bakgrunnen for å legge inn silikon når hun ellers har C. Han kjøper seg på en måte innflytelsesrett over kroppen hennes. Syns det er ganske... trist.
Gjest Binna Skrevet 5. april 2006 #42 Skrevet 5. april 2006 (endret) ja, selvfølgelig! men om hun nå går til kirurgen og sier hun vil ha mindre enn 350 for ellers har hun hørt at hun får g-cup, tror jeg kirurgen rett og slett kommer til å le! han har garantert utført brystreduksjon på folk med g-cup, og da anbefaler han jo selvfølgelig ikke 330 eller 350 eller hva det nå var om han tror hun får en g-cup! silikon er noe annet enn naturlige pupper, og på sånne spørsmål har de som selv er operert (naturlig nok) mer erfaring. ← Det visste hun faktisk ikke selv heller. Så det er jo greit å sjekke ut litt først. Hovedpoenget mitt er at det sikkert er en grunn til at legen anbefalte 350ml, ikke 500. Og at samme hvor mye kjærsten hennes betaler så bør ikke det ha noe å si for hva hun velger. Må legge til at det kan være en ide og ikke komme opp i større cup enn E(F), pga vanskligheter med å finne bher som passer og pris. Fortell oss hva du velger da, Teresa! Endret 5. april 2006 av hæxa
hecuba Skrevet 5. april 2006 #43 Skrevet 5. april 2006 Hun kan da legge inn så mye silikon hun bare ønsker! Det som skremmer meg er at kjæresten er med og spleiser og derfor bør ha et ord med i laget, og at hans henfallenhet ovenfor store pupper er en del av bakgrunnen for å legge inn silikon når hun ellers har C. Han kjøper seg på en måte innflytelsesrett over kroppen hennes. Syns det er ganske... trist. ← Enig der. Mener at folk har rett til å bestemme over egen kropp. Det gjelder da både å ta valget om å legge inn silikon i puppene dersom hun vil der, selv om andre mener det ikke er nødvendig. OG det gjelder å bestemme hvordan og hvor mye. Jeg ville nesten sagt nei til å ta imot penger fra typen, slikt at jeg ikke ville følt noe press på dette området. Det viktigste for han burde være selvtillitten hennes. Dersom han vil legge i penger for å hjelpe henne med den, er det grei. Vil han betale for å forme henne etter sin vilje og bryte ned selvtillitten hennes underveis er det ikke greit! Bare det at hun lurer på hva hun skal gjøre, er jo et varselstegn! Hadde dette vært helt ok, ville hun nok ikke tvilt. Eller tar jeg feil der, gjest? Det er bare mitt inntrykk.
Gjest Gjest Skrevet 5. april 2006 #44 Skrevet 5. april 2006 Jeg ville nesten sagt nei til å ta imot penger fra typen, slikt at jeg ikke ville følt noe press på dette området. Det viktigste for han burde være selvtillitten hennes. Dersom han vil legge i penger for å hjelpe henne med den, er det grei. Vil han betale for å forme henne etter sin vilje og bryte ned selvtillitten hennes underveis er det ikke greit! ← helt enig! jeg ville ikke tatt imot penger uansett jeg da... ville følt at jeg skylder ham noe om det blir slutt. og at han har noe han skulle sagt fordi han er med og betaler; nei, nei. enig med dere andre der.
prinsessa Skrevet 5. april 2006 #45 Skrevet 5. april 2006 At noen vil ha store pupper som G-cup er bare helt utrolig. Med en så slank kropp som du har vil du ikke klare å finne klær som passer kroppen din heller hvis du får så store pupper. Tror rett og slett heller ikke legen vil legge inn 500 ml, hvis han er seriøs da - noe som jeg håper han er. Du MÅ ikke finne på å høre på noen andre enn legen din heller. Og en C-cup er store pupper i mine øyne. Jeg har D-cup og kunne godt tenkt meg litt mindre faktisk.
Gjest Gjest Skrevet 5. april 2006 #46 Skrevet 5. april 2006 åssen klinikk bruker du? jeg vurderer dette selv...men synest det er vansklig å vite hvem jeg skal velge! noen som har erfaring?
Gjest Gjest_Teresa_* Skrevet 6. april 2006 #47 Skrevet 6. april 2006 Hei, Det er ikke sånn at kjæresten min får bestemme for meg siden han betaler det meste. Men er det bare jeg som synes det er normalt å diskutere en sånn ting som det å få silikon med kjæresten min? Vi har bodd sammen i flere år og hadde snakket med han om det selv om han ikke hadde betalt. Men legen sa han synes at 330 ml hadde vært en fin størrelse for å få store pupper, men det at jeg godt kunne ta litt større eller litt mindre. For det er jo det som er poenget at jeg vil ha litt store pupper, men tror kanskje at over 500 ml blir litt stort. Men han hadde ikke sagt at jeg burde ta litt over 500 hvis ikke han hadde ment at det er da jeg får det beste resultatet. Synes det er vanskelig å se på før/etter bilder, selv jenter som får like store innlegg får veldig forskjellig resultat.
Nabodama Skrevet 6. april 2006 #48 Skrevet 6. april 2006 Husk at det er verre å gjøre noe med størrelsen når innleggene først er der. Du høres ut til å være spinkel, eller ihvertfall nokså tynn, i følge høyde og vekt. Å legge inn så mye som 500ml kan fort se rart og unaturlig ut på en tynn kropp. Det må du tenke på på forhånd! Det er svært få som kommer til å lure på om du har lagt inn silikon, de kommer til å ta det for gitt. Å se ut som en glamourmodell kan sikkert være greit noen ganger. Andre ganger kan det føre til at du ikke blir tatt seriøst, og det er ikke ønskelig. F.eks i jobbsituasjoner, ved ansettelser osv. Det er enkelte situasjoner hvor andre må danne seg et inntrykk av deg, og det kan bli noe annet enn det du ønsker hvis du så tydelig har STORE silikonpupper. Selv har jeg en naturlig størrelse 75 DD-E, men jeg tror jeg er noe kraftigere bygd enn deg. Hvis jeg skulle være 61 kg, ville jeg vært skikkelig mager. Jeg har følt på kroppen at andre i noen tilfeller vurderer meg pga puppestørrelsen, og det er ikke alltid noe særlig! I ditt tilfelle vil nok størrelsen på puppene bli enda mer framtredende enn de er hos meg, og du vil nok bli presentert for andres meninger om silikon båre titt og ofte. Jeg ville nok vært mer moderat i forhold til å legge inn så mye. Det er bedre at det ser ut som du har natulig store pupper enn at de ser ut som to silikonbomber. Du skal tross alt ha dem med deg bort også
Gjest gjest1 Skrevet 6. april 2006 #49 Skrevet 6. april 2006 Det med at kjæresten i det hele tatt skal ha noe å si når det kommer til størrelsen synes jeg er forkastelig. Bare det at han kommer med forslag om større innlegg enn det legen anbefaler, sier meg masse... jeg ville blitt litt skeptisk til fyren jeg tror jeg. Ellers er det jo det med klær også, som noen kommenterte lenger oppe her... Er du så slank og får digre pupper, kan det bli temmelig vanskelig å finne klær som passer. Du kan regne med å måtte opp i langt over førti i str på topper pga puppene, og så blir det altfor stort over skuldrene, for langt på ermene, og for vidt rundt livet... mens puppene strutter...
Tigernøff Skrevet 6. april 2006 #50 Skrevet 6. april 2006 Hei på dere, Jeg er midt oppe i å få meg nye pupper, men er kjempe usikker på hvilken størrelse jeg vil ha. Jeg er 1,71 og veier 51 kilo. Har lyst på en del større pupper, bruker 70 C i dag. Legen foreslo at jeg skulle legge inn 350 ml, og sa dette var en grei størrelse. Men typen min mener at jeg burde ta en del mer å heller ta litt over 500 ml (og han betaler halvparten). Er ganske usikker på hvilken av de jeg vil ha... Vanskelig med det at jenter får forskjellige resultater selv med samme innlegg. Noen råd? ← Er dette seriøst ? En vurderer ikke 500ml en gang hvis en er såpass tynn som du er, og har C-cup fra før. Jeg hadde ca samme høyde, vekt og bh-cup som deg og la inn 230ml. Og det var plenty nok!! Har du prøvd med risposer i bh'en? (ta 500gr pr pose og legg i bh'en) Altså... folk som er helt flate over brystene og legger inn 500 får svæære pupper!! Og du har c-cup.. :klø:
Gjest Gjest Skrevet 6. april 2006 #51 Skrevet 6. april 2006 Ganske enige med de over her altså, men hun veide 61 ikke 51, var skrivefeil eller noe sånn. Men det jeg reagerer på er når du sier "Men han hadde ikke sagt at jeg burde ta litt over 500 hvis ikke han hadde ment at det er da jeg får det beste resultatet." Her har du veldig stor tillit til han da. Skjønner at du må ha tilit til han siden dere er kjærester og bor sammen, men er det sikkert at det han mener er det beste resultatet, vil være det du synes er det beste resultatet? Kanskje ha ser for seg noe annet enn det du gjør? Har ei veninne som er ca like stor som deg, hun hadde også en liten C-cup og hun tok 450 ml, de ble ganske store, så tror ikke du bør ha noe større en det hvertfall...
Korall Skrevet 7. april 2006 #52 Skrevet 7. april 2006 Selv hadde jeg helt flat brystkasse og la inn 275ml. Var livredd for å få for store. I dag ønsker jeg større, men vet at jeg ikke kunne lagt inn mer den gangen fordi jeg hadde veldig stram hud. Men når protesene skal byttes ut, kommer jeg til å legge inn nye proteser på 400ml. Har idag en B/C-cup. Det betyr at jeg kommer til å legge inn "bare" 125ml ekstra. Men til deg, hovedinnlegger. Uten å ha sett deg, men utfra opplysningene dine, så tror jeg at 400ml vil være mer enn nok. Du kan jo prøve å fylle vann i poser og legge i bh'n, da vil du få et inntrykk av størrelsen. Hvilken klinikk skal du på? Jeg brukte colosseum.
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2006 #53 Skrevet 7. april 2006 Jeg tror ikke hovedinlegger kommer til å få en 70 G som noe sier. Så litt på nettet og hun Lene Alexandra fra Robinson ekspedisjonen er jo litta. Og hun har 600 gram i hver pupp, og brystene er forstørret fra en naturlig B-cup til en kunstig 70 E. Siden du har en liten C nå så får du kanskje litt mindre enn de hun har nå? hvis du tar 500 da
hecuba Skrevet 7. april 2006 #54 Skrevet 7. april 2006 Jeg tror egentlig folk bare får godta at noen vil ha E-cup osv. Det er vel egnentlig ikke vår sak. Mange vil ha det de ikke har. Om hun siden finner ut at dette ble for mye, er det jo hennes valg det også. Ønsker lykke til.
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2006 #55 Skrevet 7. april 2006 Men det som jeg er bekymret for er ikke om noen jenter vil ha en E-cup, det får de gjøre som de vil med. Synes til og med at mange av de er pene, men ville ikke hatt sånne selv. Men her føler jeg at hun prøver å gjøre typen sin fornøyd, og at hun ikke egentlig vil ha så store pupper selv. Synes ikke det er bra at typen hennes "indirekte" presser henne til å ta så mye større. Han sier det kanskje ikke rett ut til henne, men det virker som han prøver. Til trådstarter, skjønner godt at du vil høre på hva typen din sier og at du er veldig glad i han, men husk at det er ditt valg og ikke la han presse deg. Samme om de vil ha en E-cup, men la det være du som bestemte det. Ønsker også lykke til jeg også!
hecuba Skrevet 7. april 2006 #56 Skrevet 7. april 2006 Men her føler jeg at hun prøver å gjøre typen sin fornøyd, og at hun ikke egentlig vil ha så store pupper selv. Synes ikke det er bra at typen hennes "indirekte" presser henne til å ta så mye større. Han sier det kanskje ikke rett ut til henne, men det virker som han prøver. ← Og det temaet der har alle allerede svart på. Det virker nå mere som folk skal prøve å hjelpe henne med å bestemme puppestørrelse. Det er ikke bedre enn at samboeren hennes skal gjøre det.. Det fikk hvertfall jeg inntrykk av..
Gjest Binna Skrevet 7. april 2006 #57 Skrevet 7. april 2006 Poenget mitt er hvertfall 1. ikke la typen bestemme størrelse, 2. ikke stapp inn mest mulig uten å sjekke det ordentlig ut først.
Diktern Skrevet 7. april 2006 #58 Skrevet 7. april 2006 Det med at kjæresten i det hele tatt skal ha noe å si når det kommer til størrelsen synes jeg er forkastelig. Bare det at han kommer med forslag om større innlegg enn det legen anbefaler, sier meg masse... jeg ville blitt litt skeptisk til fyren jeg tror jeg. ← Kunne ikke sagt det bedre sjøl. Jeg synes virkelig du bør tenke nøye gjennom dette. Har du C-cup har du jo ganske store bryster fra før!
Gjest Gjest_Teresa_* Skrevet 8. april 2006 #59 Skrevet 8. april 2006 Hei til dere, Vil først bare si - jeg har ikke store pupper. Bruker en liten C og føler de er små. Hadde ikke vurdert å få større pupper hvis jeg følte jeg hadde store fra før. Har spurt litt samboern min om noe av det dere har sagt da. Han har sagt at han synes at jeg hadde blitt flott med 500 ml og at han ikke ville sagt det hvis han ikke var 100 % overbevist om at jeg vi bli fornøyd, og at jeg helt garantert ikke vil bli fornøyd hvis jeg tar for små. Han har litt rett er veldig dumt å ta for små og så må tilbake senere som noen har sagt her...
Gjest Gjest Skrevet 8. april 2006 #60 Skrevet 8. april 2006 Nå tror jeg mer og mer på at dette er et useriøst innlegg. Skulle det imidlertid ikke være det, eller at det er noen andre som faktisk har denne problemstillingen, så vil jeg bare komme med følgende synspunkter: 1) Kjæresten synes du skal legge inn omtrent dobbelt så store innlegg som det kirurgen anbefaler!?! Med mindre kjæresten er kirurg, så ville jeg ha tvilt sterkt på motivene hans/hennes. 2) Prøv først med innlegg i bh'n. Jeg vil tro at legen har innlegg til dette formålet. 3) Tenk på hvilken livsstil du har. Er det f.eks. noe særlig å løpe maraton med to varmluftsballonger på brystet. Hvordan vil det være å ligge på magen i senga? ov. 4) Har du rygg og skuldre til å bære alt gjennom livet? 5) Hva ønsker DU å få ut av det? Naturlige bryster, eller Pam Anderson front? 6) Vil jeg slite med å finne klær som passer? Tynn/spinkel og DD bryster er ikke nødvendigvis noen bra kombo. 7) Er det bedre å begynne med for store bryster fordi kjæresten sier det, også legge seg på bordet for å forminske dem igjen? http://www.top-gastrotipps.de/scharfrichte...-ferrari/bh.jpg http://images.google.com/imgres?imgurl=htt...6lr%3D%26sa%3DN Dette er ikke mye lekkert! Gutt 28
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå