TNode Skrevet 26. januar 2007 #241 Del Skrevet 26. januar 2007 God kveld, Linnea! Hehe, eller kanskje god aften Det ordner seg vet du. Synes du er tøff jeg, som forsetter å poste selv om du føler deg redd. Det gjør vi alle, men vi er kun mennesker Laaaaaaaang klem fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 28. januar 2007 Forfatter #242 Del Skrevet 28. januar 2007 tusen takk for alle svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 28. januar 2007 Forfatter #243 Del Skrevet 28. januar 2007 I dag har jeg sovet helt til klokka fem om dagen. Jeg har bare ikke orket å stå opp lissom. Vil bare sove hele tiden. Jeg er bare så depremert hele tiden. Trist og lei av alt sammen. I morra skal vi i bokollektivet omsorgsboligen ut i svømmehallen. og jeg gruer meg til det. Jeg er så redd for å vise meg i badedrakt. Det er ikke noe fint syn å se meg i badedrakt. Alt fettet tyter utover jo. jeg er så tykk og feit og legger bare på meg enda mer. jeg er altfor glad i mat jeg da. uff. jeg trøstespiser spesielt sjokolade. det er så godt. maten er en stor trøst lissom. Og det er ikke lett å la være å ikke å spise så mye. Jeg veier over 100 kilo og er bare 160 cm høy og det er mye det da. Uff. Og badedrakta fra i fjor passet ikke så jeg måtte til butikken for å kjøpe en ny badrdrakt. Det var en badedrakt i størrelse 52 og det er mye det da. det var den største som finnes. det var ikke større badrdrakt enn størrelse 52. Det stoppet der. Synd det da. Hvis jeg legger på meg enda mere så finnes det ikke badrdrakt som er store nok. Uff. Jeg kjøpte meg en ny badrdrakt i det siste. En dag for to uker kanskje. Det var skummelt å gå i butikken også. Veldig skummelt i butikken. Jeg er så redd, men jeg må bare presse og å tvinge meg i butikken og i svømmehallen selv om jeg er livredd. selv om jeg står der å skjelver som den forskremte tullingen. Jeg er redd jeg da. Livredd for å bade. Jeg gruer meg til det også. uff. fælt at alt skal være så vanskelig lissom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aloha Skrevet 28. januar 2007 #244 Del Skrevet 28. januar 2007 Hei! Så tøft gjort av deg Linnea - du går i butikken og svømmehallen selv om du ikke vil! Se det i positive i det - ved å svømme får du god trim og litt bedre samvittighet for sjokoladen du har spist Håper du får en fortsatt fin søndagskveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aloha Skrevet 28. januar 2007 #245 Del Skrevet 28. januar 2007 PS Lykke til i svømmehallen imorgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 28. januar 2007 Forfatter #246 Del Skrevet 28. januar 2007 Tusen takk for det Aloha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aloha Skrevet 29. januar 2007 #247 Del Skrevet 29. januar 2007 Hvordan gikk svømmingen? Var det godt å komme seg ut i det våte element? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. februar 2007 #248 Del Skrevet 8. februar 2007 Du er kjempeflink som klarer å gjennomføre ting som f.eks. å gå på butikken! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 10. februar 2007 Forfatter #249 Del Skrevet 10. februar 2007 tusen takk for det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 10. februar 2007 Forfatter #250 Del Skrevet 10. februar 2007 det var skummelt og skremmende i svømmehallen. jeg hadde masse angst. uff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 10. februar 2007 Forfatter #251 Del Skrevet 10. februar 2007 Idag har jeg ligget under dyna helt til klokka seks. Jeg orker ikke å stå opp før. Da hadde vi middag som mamma og pappa hadde laget tror jeg. Jeg er bare så innmari depremert og sånn og har bare lyst til å sove hele tiden. Også har jeg sett på grand prix på tv, bare for å ha noe å gjøre. selv om det var kjedelig, men alt er jo kjedelig. jeg har mistet interressen for livet jeg da. synes alt er dritt og møkk lissom. I dag er det lørdag og jeg har vært hjemme i hele dag. Også er det lissom lørdagskvelden og jeg sitter inne hver eneste dag. Jeg savner å ha venner å være sammen med lissom selv om jeg ikke tør å være sammen med venner. jeg har ingen venner jeg da. og det er trist synes jeg. Men jeg tør ikke å gå ut heller. Jeg sitter bare hjemme hver eneste dag og ikke gjør noe som helst. Jeg bare kjeder meg sånn innmari hele tiden lissom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken¤Fryd Skrevet 10. februar 2007 #252 Del Skrevet 10. februar 2007 Du skal være stolt av deg selv som presser deg ut i situasjoner du har sterk angst for Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 10. februar 2007 Forfatter #253 Del Skrevet 10. februar 2007 Han mannen som leier leiligheten som jeg ikke tør å bo i, han har ikke betalt husleia si ennå, og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Han har bare betalt halv husleie. Også er jeg blakk siden jeg ikke får de pengene. uff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 10. februar 2007 Forfatter #254 Del Skrevet 10. februar 2007 Du skal være stolt av deg selv som presser deg ut i situasjoner du har sterk angst for ← Tusen takk for det frøken fryd... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 11. februar 2007 Forfatter #255 Del Skrevet 11. februar 2007 Hallå. Nå er jeg veldig trist og lei meg. Mamma og pappa er så sinna på meg fordi jeg bare legger på meg masse kilo. Jeg er lei meg fordi jeg bare blir større og større. De sier jeg er tykk og snart ikke kommer inn i bilen. De sier at jeg snart ikke kommer inn døra heller. Og må bli hentet i rullestol i en minibuss. Fordi jeg er så tykk. Også sier de at de skammer seg over meg. Også sier de at jeg gjør dem vondt ved å legge på meg enda mere. Også sier mamma at de i familien ikke kjente meg igjen fordi jeg var så tykk blitt. Også sier pappa at jeg snart ikke ser ut av øynene mine fordi all fettet rundt øynene mine står i veien. Og at jeg ikke ser fordi jeg er så tykk i ansiktet mitt. Også sier de at jeg er smellfeit. Jeg blir lei meg jeg da. Veldig trist. Jeg klarer ikke å la være å ikke spise sjokolade. Jeg får det ikke til. Jeg har prøvd å gå ned i vekt, men jeg klarer det ikke. Jeg er altfor glad i sjokoladen. Trøsten jeg har er sjokoladen. Den eneste som får meg opp om morran er sjokoladen. Eneste som er godt i livet er sjokoladen. Men bare så synd at jeg legger på meg så mye. Jeg er lei meg jeg da fordi jeg har gått opp så mye i vekt som jeg gjør. Jeg føler meg feit og stygg og ekkel inne i meg. Jeg føler ikke at jeg er meg lengre. Fordi jeg aldri har vært så feit før. Jeg har aldri veid så mye som jeg gjør nå før. Jeg er smellfeit som foreldrene mine sier. Jeg ruller bortover snart. Jeg er bare trist og deppa hele tiden jeg da. Ulykkelig. Ingenting som får meg glad mere. Også sier foreldrene mine at de skal tvangs innlegge meg fordi jeg er så tykk og gal i hodet. De mobber meg sånn innmari ved at jeg er gal og skal bli innlagt. også sier mamma at hun skal snakke med fastlegen og få meg innlagt. Men jeg tør ikke å være innlagt. Det var så skummelt og skremmende sist jeg var innlagt. Jeg var så livredd. Skrekkslagen jo. Men jeg vet ikke jeg da. Jeg vet ikke mine armer råd for hva jeg skal gjøre med dette møkka livet mere. Jeg holder ikke ut. Jeg er så lei meg og depremert og finner ingenting som er positivt i livet., Alt er dritt og møkk lissom. Jeg hater meg selv. Jeg hater det jeg ser i speilet. Jeg føler meg stygg innenfra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 11. februar 2007 #256 Del Skrevet 11. februar 2007 INGEN fortjener å bli mobbet av sine foreldre. Du er verdt så uendelig mye mer enn å måtte bli behandlet på den måten. Håper så inderlig at du finner en spire av håp i deg som du kan klamre deg til slik at dagene kan bli litt lettere for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 17. februar 2007 #257 Del Skrevet 17. februar 2007 Håper at du har det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå