Gå til innhold

Dagen i dag er en grusom dag,

reddelinnea

Anbefalte innlegg

han har ikke betalt depotitum, men han har noe som heter kommunal garanti. Men jeg skjønner ikke hva det dreier seg om heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det betyr at kommunen (NAV?) garanterer for at leien blir betalt. Hvis leieboeren ikke betaler må du henvende deg dit. Kommunen din har sikkert en servicetjeneste som kan hjelpe deg å få tak i rette kontaktperson for slike saker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det lenge siden jeg har vært her inne. Kjempelenge siden. Unnskyld meg. Jeg ble bare så lei meg da hele dagboka mi ble sletta jeg da. Også har jeg ikke turt å komme hit før nå. Selv om det er fire måneder siden dagboka mi ble sletta eller stengt. Jeg har bare ikke turt å komme hit jeg. Er redd for å komme tilbake hit. Også er jeg redd dette også skal bli stengt denne også. Jeg er redd for alt jeg da. Redd konstant for alt mulig lissom. Alt er skummelt og skremmende. Uff. Dagene er bare like vanskelige som alle dager. Bare masse angst også er jeg så depremert og lei meg hele tiden. Trist inne i meg konstant. Sånn indre smerte og indre uro lissom. Ekkelt det. Men jeg er vant med det. Vant å ha det vondt. Jeg fortjener å ha det vondt jeg. Siden jeg alltid har hatt det vondt i hele livet. Hmm. Unnskyld meg. Jeg er dum.

Kva er det egentlig som har skjedd, sidan du er så redd for å koma tilbake her???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi...først no såg eg at denne tråden vart starta for snart 1 år sidan!!! Då er du kanskje ikkje redd no lenger....eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er redd hele tiden jeg da. redd konstant og jeg vet ikke hva jeg er redd for. jeg er bare livredd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er redd hele tiden jeg da. redd konstant og jeg vet ikke hva jeg er redd for. jeg er bare livredd.

Uff då!

Du kan forresten umulig vera redd snille meg.:Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er jeg trist og lei meg som vanlig. LIvet er noe dritt og møkk lissom. I dag har jeg så vidt orket å stå opp fordi jeg skulle til leiligheten. Men jeg måtte opp siden jeg skulle til leiligheten min. Jeg skulle egentlig være der kkokka ni, men jeg var der halv ett i dag. Jeg er så trøtt og sliten i hodet og i hele kroppen. Også var jeg litt i leiligheten og det var skummelt og skremmende. Jeg var livredd. Jeg lurer på hvordan det skal gå å overnatte der. Det tør jeg ikke. Jeg tør så vidt å være der om dagen, men om natta er det enda mere skummelt og jeg blir enda mere redd. Hvordan skal jeg tørre å overnatte der? Også er det ingen der om natta heller. Ingen personalet der om natta. Også er jeg mest redd om natta og om kvelden. Jeg er mørkeredd jeg da. Veldig mørkeredd lissom. Uff flaut det da. Jeg tør ikke å være i leiligheten min når det ikke er noen personalet der. Er så redd jeg da. Uff. Livredd. Jeg har masse angst. Masse angst nede i magen min som snart eksploder lissom. Angsten kveler meg lissom. Ekkelt med så mye angst. Også er jeg livredd konstant. Slitsomt å være så redd lissom. Alltid på vakt lissom. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre jeg da. Livet er så ondt for tiden. Det er ondt og vondt hele tiden. Livet er så smertefult. Også vil jeg bare sove mest mulig. Jeg legger meg til å sove klokka tolv om kvelden ca. også sovner jeg ikke før i tre- fire tiden. Også sover jeg til rundt klokka ett dagen etter. Også hvis jeg ikke skal noe så ligger jeg under dyna helt til klokka seks, syv eller noe. Til det er middag. Jeg orker ikke å stå opp lissom. Vil bare sove hele tiden. Også er jeg så redd om natta og jeg tør ikke å sove om nettene heller fordi jeg er så redd og har masse angst og sånn. Nå kjenner jeg angsten nede i magen min og jeg er livredd når jeg sitter å gjemmer meg bak dataen og ingen ser meg. men jeg er livredd for å være hjemme også. Livet er helt uuutholdbart lissom. Det er ikke levbart å ha så mye angst konstant. Også er jeg trist og lei meg. Ulykkelig lissom. Veldig trist jeg. Snufs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være fryktelig slitsomt for deg å være så redd hele tiden. At hjernen din tuller med deg og gir deg panikkvarsler konstant.

Skulle ønske noen kunne hjelpe deg til et lettere liv, jeg synes så synd på deg lille Linnea :klem::klem:

Kunne ikke noen funnet opp en operasjon som kunne lamme fryktsignalene for eksempel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja, det er veldig slitsomt å være så redd hele tiden ja. ja, det skullle ha vært en opperasjon som fjerner frykten litt ja. det hadde vært fint. ;)

:klem::klem::klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Leiababe

Nå har jeg sitti her og lest gjennom dagboka di. Synes du er tøff jeg :) Du har jo tatt mange beslutninger underveis(flyttet i ny leilighet, leid ut den andre..) som du var veldig engstelig for. Viktig at du tar en dag av gangen, og kanskje du om en stund tør å være en natt i den nye leiligheten din.

Og forsøk å finne noen få positive ting hver dag. Skriv de gjerne ned, så ser du kanskje at det finnes noe bra her i livet også. Trenger jo ikke være store ting heller.. Lykke til :klem:

-Leia-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...