Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
CrazyCatLady2500 skrev (På 18.2.2026 den 18.16):

Jeg synes det er morsomt å se Gaute nå som han ikke er sprekest på laget sitt 😆😆 

Ellers imponert over Sunniva, både prestasjoner og tålmodighet 🥺 

Stig André og Rosell liker jeg mindre og mindre. 

Ja, Sunniva imponerer. Puslespillet måtte hun jo gjøre helt alene, og skulle ønske hun hadde vunnet og kommer først der. Det var ikke så mye om å gjøre. Kevin passer ikke i dette programmet. Han har null konkurranseinstinkt, og er egentlig mest til hinder for Sunniva. 

CrazyCatLady2500 skrev (11 timer siden):

Etter den strømtråd-episoden, hvem vil være med på 71 etter dette? 🥺😱

Det er bare litt ubehagelig, - svak strøm de får. Litt som i Huskestue vil jeg tro.

• Liker 8
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hanne67 skrev (6 timer siden):

Ja, Sunniva imponerer. Puslespillet måtte hun jo gjøre helt alene, og skulle ønske hun hadde vunnet og kommer først der. Det var ikke så mye om å gjøre. Kevin passer ikke i dette programmet. Han har null konkurranseinstinkt, og er egentlig mest til hinder for Sunniva. 

Det er bare litt ubehagelig, - svak strøm de får. Litt som i Huskestue vil jeg tro.

Jeg sier som Gaute - alle vi som er fra gård har fått mer enn nok strøm tidligere 🫠

• Liker 3
Skrevet

Har, som mange andre, Gaute i vrangstrupen etter forrige gang han var med i 71 grader nord, synes dog han fremstår noe bedre denne gangen, selv om den selvgode siden kommer frem innimellom. Men broren, Sturla, virker veldig allright! Han er jo sprekere og bedre enn Gaute i det meste, virker det som, men mye mer ydmyk og likandes - fin type. Han virker også genuin når han prater og smiler til de andre. På meg virker Gautes vennlighet påtatt og falsk, smilene når ofte ikke øynene. 

Pga Gaute klarer jeg ikke å heie på brødrene, men om de vinner, er det fortjent, de er både spreke og dyktige. Jeg heier på skigutta. 👌🏻

• Liker 9
Skrevet

Det er rart hvordan dette programmet får meg til å like folk jeg ikke likte så godt før (Sunniva) og får meg til å ikke like folk jeg tidligere likte godt (Stig André). 

Altså: han og Rosell har klaget til produksjonen fordi de er det eneste laget der ingen har vært med på 71 før? 

Mens Sunniva og Kevin ikke klager, sjøl om det åpenbart er veldig skjeve lag. 

Stig A og Rosell må bare lære seg å holde hodet kaldt, og litt om navigering. 

• Liker 9
Gjest Ninaen
Skrevet
CrazyCatLady2500 skrev (1 time siden):

Det er rart hvordan dette programmet får meg til å like folk jeg ikke likte så godt før (Sunniva) og får meg til å ikke like folk jeg tidligere likte godt (Stig André). 

Altså: han og Rosell har klaget til produksjonen fordi de er det eneste laget der ingen har vært med på 71 før? 

Har de klaga på det? 😂

For øvrig akkurat samme opplevelse som deg.

Skrevet
CrazyCatLady2500 skrev (4 timer siden):

Stig Andre og Rosell har begge holdt på med bryting/idrett, og har dermed er stort konkurranseinstinkt. Sunniva og Kevin har ikke det, ihvertfall ikke sistnevnte 😅 

Er nok hele grunnen. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns ikke programmet blir noe morsomt, når det er så stor forskjell på lagene. 

For min del hadde det vært mye mer gøy hvis det var 4 noenlunde likestilte lag. 

Ellers så fryder jeg meg over Gaute sin manglende hvilepuls i dette programmet, han er jo helt skutt bare av å henge på de andre. Jeg trodde ikke at Gaute var storebroren, Sturla virker mye mer moden. Og alle de unnskyldningene til Gaute: "I slapp ikkje brettet altså, i vart sparka ut" osv. En fyr med dårlig selvtillit, som higer etter ros fra broren. 

• Liker 17
  • Nyttig 1
Skrevet
Skravleberta skrev (40 minutter siden):

Jeg syns ikke programmet blir noe morsomt, når det er så stor forskjell på lagene. 

For min del hadde det vært mye mer gøy hvis det var 4 noenlunde likestilte lag. 

Ellers så fryder jeg meg over Gaute sin manglende hvilepuls i dette programmet, han er jo helt skutt bare av å henge på de andre. Jeg trodde ikke at Gaute var storebroren, Sturla virker mye mer moden. Og alle de unnskyldningene til Gaute: "I slapp ikkje brettet altså, i vart sparka ut" osv. En fyr med dårlig selvtillit, som higer etter ros fra broren. 

Ja, der kunne parterapeuten hatt en «field day». Lurer på hvordan dynamikken ellers i familien er? 

• Liker 1
Skrevet
Hanne67 skrev (1 time siden):

Stig Andre og Rosell har begge holdt på med bryting/idrett, og har dermed er stort konkurranseinstinkt. Sunniva og Kevin har ikke det, ihvertfall ikke sistnevnte 😅 

Er nok hele grunnen. 

Det går jo an å oppføre seg og ikke være "ufyselige" selv om de har konkurranseinstinkt? Har de helt i vranga begge to.

• Liker 9
Skrevet
Ninaen skrev (2 timer siden):

Hahahahaha 😂 Altså, friluftserfaring og god fysikk er jo en større fordel enn å ha deltatt før. Herregud for noen drittunger

Nettopp 🤓 pluss at de kjenner hverandre!!! Sunniva og Kevin hadde vel møttes én gang før 71? 

• Liker 7
Skrevet

Det er vel heller ikke produksjonens feil at Rosell meldte seg på selv om legen sa at hun ikke fikk lov pga kneet… klart det kan være vanskelig å henge på skiskyttergutta da . 

• Liker 4
Skrevet
CrazyCatLady2500 skrev (27 minutter siden):

Nettopp 🤓 pluss at de kjenner hverandre!!! Sunniva og Kevin hadde vel møttes én gang før 71? 

Er det sant? Trodde de var gode venner.

Herlighet, da skjønner jeg enda mindre av Sunnivas sin tålmodighet, jeg har tenkt at hun strekker seg langt for å ikke ødelegge vennskapet!

• Liker 3
Skrevet

Stig Andre og Rosell, blir så oppgitt over oppførselen der, mistenker de andre for å ødelegge, sure og grinete for den minste ting.

Magnus og Niklas, kun konkurranse som gjelder og de kjører på opp mot Grøtta Grav brødrene. De oppfører seg forøvrig veldig fint, mulig de har noen som er bedre enn dem på denne turen..

Sunniva og Kevin. Sunniva er råflink, kanskje best å gjøre noen oppgaver alene, istedenfor å prøve å motivere Kevin, han burde holde seg til blokkleiligheten, men innrømmer da selv at han ikke er av den sportslige typen eller noen fjellmann.

• Liker 6
Skrevet
CrazyCatLady2500 skrev (5 timer siden):

Det er vel heller ikke produksjonens feil at Rosell meldte seg på selv om legen sa at hun ikke fikk lov pga kneetg… klart det kan være vanskelig å henge på skiskyttergutta da . 

Skiskyttere? Er det Magnus Moan og Niklas Dyrhaug du sikter til? Da snakker vi pensjonert kombinertløper og pensjonert langrennsløper.

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
Miominoen skrev (16 timer siden):

Skiskyttere? Er det Magnus Moan og Niklas Dyrhaug du sikter til? Da snakker vi pensjonert kombinertløper og pensjonert langrennsløper.

Ja ja, whatever. De har gått på ski? 🤔

Skrevet

Visste ikke at Gaute spilte piano. De siste par episodene er morro, men han Kevin virker totalt utkjørt, i slik grad at han burde vært dimmet.

• Liker 1
Skrevet (endret)
FORFAR skrev (1 time siden):

Visste ikke at Gaute spilte piano. De siste par episodene er morro, men han Kevin virker totalt utkjørt, i slik grad at han burde vært dimmet.

Gaute har gått på Paul McCartney skolen, Liverpool Institute for Performing Arts 😊

Endret av Mollebolle
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...