Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
LilleMy_09 skrev (6 minutter siden):

Er det i kveld finalen er? 

Nei.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
LilleMy_09 skrev (9 minutter siden):

Er det i kveld finalen er? 

Nå holder de på med semifinalen. Den som taper her, da er det bare 2 lag igjen.

• Liker 1
Skrevet
Hatsumomo skrev (Akkurat nå):

Nå holder de på med semifinalen. Den som taper her, da er det bare 2 lag igjen.

Okay. Har gått glipp av et par episoder, så har mistet tråden litt 

Skrevet

For en fin fyr Magnus Moan er ❤️

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Gaute tilbyr seg å betale for skyssen med en selfie med ham. Han er ikke sann!

• Liker 10
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg skjønner at etter 71 grader nord kjendis så kan ikke Gaute gjøre noe riktig og noen liker han bare ikke. Han var jo ufordragelig på 71 grader nord kjendis men jeg syns det er mye ufortjent dritt folk kommer med nå og. Alt han sier og gjør skal tolkes i verste mening virker det som. 

Jeg syns han er mye bedre i denne sesongen med broren. Jeg syns ikke han har verken sagt eller gjort noe spesielt som er så grusomt..

Han har konkurranseinstinkt som alle de andre. Han sier jo og tydelig at broren er mye bedre enn han men ham er jo slett ikke i dårlig form han heller.

Han er ikke min favorittfyr heller men personlig syns jeg feks Stig Andre og Rosell kommer mye dårligere ut enn han. Jeg syns ikke han er ille nå i det heletatt sammenlignet med 71 grader nord kjendis.

• Liker 13
  • Nyttig 3
Skrevet
hubbabubba00 skrev (5 timer siden):

Jeg skjønner at etter 71 grader nord kjendis så kan ikke Gaute gjøre noe riktig og noen liker han bare ikke. Han var jo ufordragelig på 71 grader nord kjendis men jeg syns det er mye ufortjent dritt folk kommer med nå og. Alt han sier og gjør skal tolkes i verste mening virker det som. 

Jeg syns han er mye bedre i denne sesongen med broren. Jeg syns ikke han har verken sagt eller gjort noe spesielt som er så grusomt..

Han har konkurranseinstinkt som alle de andre. Han sier jo og tydelig at broren er mye bedre enn han men ham er jo slett ikke i dårlig form han heller.

Han er ikke min favorittfyr heller men personlig syns jeg feks Stig Andre og Rosell kommer mye dårligere ut enn han. Jeg syns ikke han er ille nå i det heletatt sammenlignet med 71 grader nord kjendis.

Jeg er enig i at Gaute fremstår vesentlig bedre denne gangen og det er ingen tvil om at han er i god fysisk form og er intelligent. Likevel er det en selvgodhet der som skinner gjennom litt vel mye til tider. Jeg får også noen dårlige vibber av hvordan han oppfører seg når alle er samlet - han smiler noen ganger tilgjort med munnen mens øynene er kalde. Sånn opplever jeg han. Men det er mer fortjent om brødrene vinner fremfor tidenes mest usjarmerende ektepar; Sur 1 og 2. Heier dog på skiskyttergutta. 💪🏻

• Liker 10
  • Nyttig 2
Skrevet
Babyface skrev (7 timer siden):

Jeg er enig i at Gaute fremstår vesentlig bedre denne gangen og det er ingen tvil om at han er i god fysisk form og er intelligent. Likevel er det en selvgodhet der som skinner gjennom litt vel mye til tider. Jeg får også noen dårlige vibber av hvordan han oppfører seg når alle er samlet - han smiler noen ganger tilgjort med munnen mens øynene er kalde. Sånn opplever jeg han. Men det er mer fortjent om brødrene vinner fremfor tidenes mest usjarmerende ektepar; Sur 1 og 2. Heier dog på skiskyttergutta. 💪🏻

Som jeg tidligere har nevnt i denne tråden, det er ingen skiskyttere med i dette programmet,

Derimot en pensjonert kombinertløper, Magnus Moan og en pensjonert langrennsløyper, Niklas Dyrhaug. Forøvrig noen sympatiske likandes karer som jeg håper ender i finalen.

• Liker 8
Skrevet
Miominoen skrev (3 timer siden):

Som jeg tidligere har nevnt i denne tråden, det er ingen skiskyttere med i dette programmet,

Derimot en pensjonert kombinertløper, Magnus Moan og en pensjonert langrennsløyper, Niklas Dyrhaug. Forøvrig noen sympatiske likandes karer som jeg håper ender i finalen.

Gid a meg da. 😂

• Liker 3
Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep.

Sciurus, mod

Skrevet
Babyface skrev (12 timer siden):

Likevel er det en selvgodhet der som skinner gjennom

Typisk norsk: Janteloven. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
cerruti skrev (8 minutter siden):

Typisk norsk: Janteloven. 

Kall det hva du vil. Jeg synes framtoningen hans er usjarmerende, du må gjerne like den.

• Liker 8
Skrevet
Babyface skrev (1 time siden):

Gid a meg da. 😂

???

• Liker 1
Skrevet

Gaute har så lav hvilepuls at når han tråkker over gjør det bare vondt annenhver dag.

• Liker 7
Skrevet
shab skrev (1 time siden):

Gaute har så lav hvilepuls at når han tråkker over gjør det bare vondt annenhver dag.

Det kan vel være det som vises? De fleste som har tråkket over merker det godt, og det ville hemmet de fleste. 

• Liker 2
Skrevet
shab skrev (2 timer siden):

Om du ser bildet av foten hans, så skjønner du at det er et overtråkk som gjør saftig vondt. Og ikke er noe tilgjort. 

• Liker 4
Skrevet
Anonym90059005 skrev (21 minutter siden):

Om du ser bildet av foten hans, så skjønner du at det er et overtråkk som gjør saftig vondt. Og ikke er noe tilgjort. 

Ja, sett. Bare fascinerende at han klarte jogge så mange etapper oppover.

• Liker 3
Skrevet
shab skrev (3 timer siden):

😂

Skrevet (endret)
shab skrev (20 timer siden):

cerruti skrev (18 timer siden):

Det kan vel være det som vises? De fleste som har tråkket over merker det godt, og det ville hemmet de fleste. 

Anonym90059005 skrev (17 timer siden):

Jeg er ikke Gautes største fan, men han fortjener virkelig ikke all dritten han får for årets sesong. Overtråkk eller ei, kan jo faktisk være at Gaute har høy smerteterskel. Ingen som nevner at Niklas rev opp foten i starten og måtte sy flere sting. Han fortsatte som før, men det er ingen som kommenterer det. Er det sånn at Niklas er en helt for IKKE å halte, men Gaute er en dust fordi han tråkket over, men klarer å fortsette uten noe styr?

Endret av Mollebolle
  • Liker 9
Skrevet
Mollebolle skrev (4 timer siden):

Jeg er ikke Gautes største fan, men han fortjener virkelig ikke all dritten han får for årets sesong. Overtråkk eller ei, kan jo faktisk være at Gaute har høy smerteterskel. Ingen som nevner at Niklas rev opp foten i starten og måtte sy flere sting. Han fortsatte som før, men det er ingen som kommenterer det. Er det sånn at Niklas er en helt for IKKE å halte, men Gaute er en dust fordi han tråkket over, men klarer å fortsette uten noe styr?

Enig med deg vedr. Gaute - selv om det er enkelte ting denne sesongen han fortjener "dritt" for.

Uansett: Overtråkk gjør ofte vondt dagene etter. Dagen etter overtråkket klarte han forståelig nok ikke å bære så mye i sekken/gå. Da to etter overtråkket skulle de jogge oppover disse svingene. Da jogget han i ok fart - uten noe som helst støtte på foten - og de vant etappen da det ene laget ikke klarte ta igjen forspranget på 3 min. Ikke noen kommentarer rundt ankelen da. Dag 3 etter overtråkket; altså siste episode hadde han så vondt at han hadde på seg det han beskrev som en slalomstøvel. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...