Gå til innhold

Solkrem til ansiktet


Gjest Virvel

Anbefalte innlegg

Gjest Virvel

Snart påskeferie! :hoppe: Jeg trenger en solkrem til ansiktet som passer til blandingshud (jeg kan ikke dytte på det stakkars trynet mitt noen fete kremer, da blir den sinna), og som helst ikke koster skjorta, ettersom jeg har 1200 kroner på kontoen og ikke får lønn før om en stund. :roll: Forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Det må jo være MD formulations det .solfaktor 15 eller 300 .Altfor dye i Norge ,men skynder du deg å bestille på beautybridge så klarer do det.ca 140 kr,innerholder zink.varer i evigheter ,skal så lite til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg elsker diro bronze sin solkrem! Det er den uten selvbruningseffekt. Brukte den i ansiktet i 45 grader steikende sol i sommer, uten å bli solbrent. Og jeg har hud som blir fort solbrent! Hadde solfaktor 15.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Vichy! De har en for tørr hud som jeg brukte i sommer, men den ga veldig matt finish. Vet de har en lettere lotion for fet hud som jeg tror jeg skal ha i sommer, den finnes i faktor 20 og 60 (irriterende stort gap der, hva skjedde med 30?) og koster rundt 150, den i spf 60 koster nærmere 200 kr. Jeg har som sagt bare prøvd den for tørrere hud, men var så fornøyd at jeg ikke ville nølt med å prøve den lettere varianten. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Piz buin har ikke olje i sin krem og den passer derfor for blandingshud. Jeg har veldig vanskelig hud, og tåler ikke så mange forskjellige kremer, men Piz Buin funker som bare det;)

Jeg kjenner en som har helt panikk for solkrem fordi han syns det er klissete og ekkelt. Piz Buin er den eneste han bruker.

Alt kan jo være en "smakssak", men jeg har ikke hørt noen klage på denne. Nivea bl.a. har jeg hørt mange klage på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tristessa
Jeg bestillte Dermalogica solkrem til ansiktet på SN til litt over hundrelappen.

Den stiften mener du? Det var den eneste jeg så til den prisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Virvel

Tusen takk for tips, tror jeg går for Vichy i første omgang, i hvert fall. Har vært godt fornøyd med mye annet derfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mary Cohr har fuktighetskrem med solfaktor 20 og 30. Kr 69 på Magic i VG-passasjen i forrige uke, muligens at de har igjen enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Det må jo være MD formulations det .solfaktor 15 eller 300 .Altfor dye i Norge ,men skynder du deg å bestille på beautybridge så klarer do det.ca 140 kr,innerholder zink.varer i evigheter ,skal så lite til.

Solfaktor 300 :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig fornøyd med Body Shops solkremer. De har en for ansiktet med faktor 20, med fysisk filter, ikke kjemisk. Huden min liker den iallefall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Jeg elsker diro bronze sin solkrem! Det er den uten selvbruningseffekt. Brukte den i ansiktet i 45 grader steikende sol i sommer, uten å bli solbrent. Og jeg har hud som blir fort solbrent! Hadde solfaktor 15.

Hvor mye koster den? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...