CrazyCatLady2500 Skrevet 8. januar Forfatter #21 Skrevet 8. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Ikke meg du spurte men jeg har sett disse 2 seriene også. Likte veldig godt Oro Jaska, men "Vi lover et helvete" derimot var ganske kjedelig Anonymkode: 3feda...894 Jeg syntes den var fin, jeg ☺️ 2
AnonymBruker Skrevet 8. januar #22 Skrevet 8. januar CrazyCatLady2500 skrev (10 minutter siden): Jeg syntes den var fin, jeg ☺️ Det var faktisk godt å høre. For jeg er fra området serien er spilt inn og har nesten dårlig samvittighet for at jeg ikke likte serien så godt 😅 Anonymkode: 3feda...894 1
CrazyCatLady2500 Skrevet 8. januar Forfatter #23 Skrevet 8. januar AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Det var faktisk godt å høre. For jeg er fra området serien er spilt inn og har nesten dårlig samvittighet for at jeg ikke likte serien så godt 😅 Anonymkode: 3feda...894 Å ja, men smaken er som baken osv 😃 Jeg husker jeg så en serie spilt inn i hjembygda mi, elendige greier. 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar #24 Skrevet 8. januar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det var faktisk godt å høre. For jeg er fra området serien er spilt inn og har nesten dårlig samvittighet for at jeg ikke likte serien så godt 😅 Anonymkode: 3feda...894 Kan du seie noko om kvifor du ikkje likte serien så godt? Eg er ikkje samisk, og syntest det var ein veldig medrivande serie. Men eg må jo seie at her fekk alle fordommar eg nokon gong har høyrt om verkeleg danse: narko, alkoholisme, overgrep, brutte relasjonar, misforstått stolthelt, æreskultur, mannskultur osv osv Kvifor må alle samiske filmar/seriar handle om nettopp dette? Anonymkode: 13528...e3f 1 2
CrazyCatLady2500 Skrevet 8. januar Forfatter #25 Skrevet 8. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kan du seie noko om kvifor du ikkje likte serien så godt? Eg er ikkje samisk, og syntest det var ein veldig medrivande serie. Men eg må jo seie at her fekk alle fordommar eg nokon gong har høyrt om verkeleg danse: narko, alkoholisme, overgrep, brutte relasjonar, misforstått stolthelt, æreskultur, mannskultur osv osv Kvifor må alle samiske filmar/seriar handle om nettopp dette? Anonymkode: 13528...e3f Jeg tror det var «Vi lover et helvete» som hun ikke likte ☺️
AnonymBruker Skrevet 8. januar #26 Skrevet 8. januar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kan du seie noko om kvifor du ikkje likte serien så godt? Eg er ikkje samisk, og syntest det var ein veldig medrivande serie. Men eg må jo seie at her fekk alle fordommar eg nokon gong har høyrt om verkeleg danse: narko, alkoholisme, overgrep, brutte relasjonar, misforstått stolthelt, æreskultur, mannskultur osv osv Kvifor må alle samiske filmar/seriar handle om nettopp dette? Anonymkode: 13528...e3f Det er som CrazyCatLady sier, at det var "Vi lover et helvete" jeg synes var kjedelig. Bryllupsfesten likte jeg veldig godt! Morsom, sår og til tider vond. Skildrer ikke bare det samiske, men bygdesamfunnet på godt og vondt. Jeg er vokst opp i nord, ikke i et typisk samisk kjerneområde, men kjenner veldig mye av drikke- og festkulturen igjen. Og det var veldig fint å få innblikk i samiske bryllupstradisjoner. Jeg visste ikke om den frierferden, brudekista osv. Alt i alt en meget god serie! Anonymkode: 3feda...894 5
AnonymBruker Skrevet 9. januar #27 Skrevet 9. januar AnonymBruker skrev (20 timer siden): Den er fantastisk. Spesielt for oss som var unge på 80-tallet og kjenner igjen det meste. De har truffet så sinnsykt bra. Anonymkode: ae7f8...e9a Ja! Andre sesong er jo hysterisk morsom! Spot on. Anonymkode: 94b1d...6d5
NoaideBiehtar Skrevet 10. januar #28 Skrevet 10. januar Fantastisk serie og så spot on på veldig mye. 😂 Selv om den er mørk og vond også. Syns også skuespillet er bra. 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar #30 Skrevet 14. januar Satan den var bra! Vokste opp i en liten bygd, ikke i nord, men fader å mye likt. Anonymkode: a4587...3f8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå