Gå til innhold

Bryllupsfesten / Heajastallan

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hadde ikke de store forventningene men denne er jo kjempemorsom! Høyt tempo, sex, vold og dysfunksjonell familie. Herlig.

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg koste meg gjennom denne. Må si den også hadde rørende og litt vonde øyeblikk

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
enkefru skrev (17 minutter siden):

Ja, jeg koste meg gjennom denne. Må si den også hadde rørende og litt vonde øyeblikk

Jeg har bare sett to episoder enda ☺️

AnonymBruker
Skrevet

Elsket den! 

Hadde heller ikke så høye forhåpninger,  hadde egentlig ikke tenkt å se den engang.  Men så snubla jeg over den tilfeldig på tv, og da måtte jeg bare se alt fra begynnelsen.  

Kom gjerne med flere slike serier! 

Anonymkode: 294aa...755

• Liker 6
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Elsket den! 

Hadde heller ikke så høye forhåpninger,  hadde egentlig ikke tenkt å se den engang.  Men så snubla jeg over den tilfeldig på tv, og da måtte jeg bare se alt fra begynnelsen.  

Har du sett «Vi lover et helvete» og «Oro Jaska - Hold kjeft»? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Elsket den! 

Den serien fra NRK som heter ‘’Våre Beste År’’ (tror jeg det var…i samme gate, men enda bedre imo:)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Veldig bra serie, den har det meste. Mangler to episoder, skal få sett de snarest. Serien er jo fiksjon men samtidig viser den en del  sannhet i hvordan miljøet i Sapmi er/har vært. 

Anonymkode: ed21a...b0c

• Liker 5
Skrevet

Den serien likte jeg også. Slukte alle episodene på to kvelder nå i jula.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kjempebra! Binget på en dag😁

Anonymkode: cfc4b...427

• Liker 3
Skrevet
enkefru skrev (På 4.1.2026 den 22.36):

Ja, den sovevoldtekt-scenen var vond 🥹

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Har igjen de fem siste episodene. Håper å få sett et par av dem i kveld. 😅 

Skrevet

Veldig bra serie! 

Skrevet

Sett siste episode nå. Synd vinikke fikk sett mer fra Per Mattis? Kommer det glere episoder?

• Liker 1
Skrevet

Superbra,  og verørit gjenkjennende fra små bygde-miljøer og sapmi kultur 

Skrevet
anonymLala skrev (25 minutter siden):

Sett siste episode nå. Synd vinikke fikk sett mer fra Per Mattis? Kommer det glere episoder?

Ønsker meg en sesong 2, det burde være muligheter nok for det i det ufortalte og det som skjer fremover… 

• Liker 1
Skrevet

Har sett hele nå. Dette er noe av det beste jeg har sett! 

Ønsker meg en sesong 2. For eksempel fra oppveksten til søsknene. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde ikke tenkt å se den, da jeg syns det er slitsomt å lese tekst (dårlig syn). 
men fant ikke noe annet så satt den på.

har bare sett tre episoder, men har både ledd og nesten grått. For en serie! Gleder meg til fortsettelsen. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Bra serie som (dessverre) beskriver godt hvordan det faktisk er i mange samiske miljøer. I hvertfall de jeg kjenner til. Det har, og er kanskje fortsatt, veldig tabu å være homofil, og dessverre har mange unge samer tatt livet sitt pga dette. Dette er sikkert ikke bare i de samiske miljøene, men både bygdesamfunn og andre steder. 

Anonymkode: 34703...2bc

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
CrazyCatLady2500 skrev (På 5.1.2026 den 7.56):

Har du sett «Vi lover et helvete» og «Oro Jaska - Hold kjeft»? 

Ikke meg du spurte men jeg har sett disse 2 seriene også. Likte veldig godt Oro Jaska, men "Vi lover et helvete" derimot var ganske kjedelig

Anonymkode: 3feda...894

AnonymBruker
Skrevet
anonymLala skrev (På 5.1.2026 den 9.54):

Den serien fra NRK som heter ‘’Våre Beste År’’ (tror jeg det var…i samme gate, men enda bedre imo:)

Den er fantastisk. 

Spesielt for oss som var unge på 80-tallet og kjenner igjen det meste. De har truffet så sinnsykt bra.

Anonymkode: ae7f8...e9a

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...