CrazyCatLady2500 Skrevet 4. januar #1 Skrevet 4. januar Hadde ikke de store forventningene men denne er jo kjempemorsom! Høyt tempo, sex, vold og dysfunksjonell familie. Herlig. 9 1 1
enkefru Skrevet 4. januar #2 Skrevet 4. januar Ja, jeg koste meg gjennom denne. Må si den også hadde rørende og litt vonde øyeblikk 3 1
CrazyCatLady2500 Skrevet 4. januar Forfatter #3 Skrevet 4. januar enkefru skrev (17 minutter siden): Ja, jeg koste meg gjennom denne. Må si den også hadde rørende og litt vonde øyeblikk Jeg har bare sett to episoder enda ☺️
AnonymBruker Skrevet 4. januar #4 Skrevet 4. januar Elsket den! Hadde heller ikke så høye forhåpninger, hadde egentlig ikke tenkt å se den engang. Men så snubla jeg over den tilfeldig på tv, og da måtte jeg bare se alt fra begynnelsen. Kom gjerne med flere slike serier! Anonymkode: 294aa...755 6 1
CrazyCatLady2500 Skrevet 5. januar Forfatter #5 Skrevet 5. januar AnonymBruker skrev (8 timer siden): Elsket den! Hadde heller ikke så høye forhåpninger, hadde egentlig ikke tenkt å se den engang. Men så snubla jeg over den tilfeldig på tv, og da måtte jeg bare se alt fra begynnelsen. Kom gjerne med flere slike serier! Anonymkode: 294aa...755 Har du sett «Vi lover et helvete» og «Oro Jaska - Hold kjeft»?
anonymLala Skrevet 5. januar #6 Skrevet 5. januar AnonymBruker skrev (10 timer siden): Elsket den! Hadde heller ikke så høye forhåpninger, hadde egentlig ikke tenkt å se den engang. Men så snubla jeg over den tilfeldig på tv, og da måtte jeg bare se alt fra begynnelsen. Kom gjerne med flere slike serier! Anonymkode: 294aa...755 Den serien fra NRK som heter ‘’Våre Beste År’’ (tror jeg det var…i samme gate, men enda bedre imo:) 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar #7 Skrevet 5. januar Veldig bra serie, den har det meste. Mangler to episoder, skal få sett de snarest. Serien er jo fiksjon men samtidig viser den en del sannhet i hvordan miljøet i Sapmi er/har vært. Anonymkode: ed21a...b0c 5
Kinder Skrevet 5. januar #8 Skrevet 5. januar Den serien likte jeg også. Slukte alle episodene på to kvelder nå i jula. 3
AnonymBruker Skrevet 5. januar #9 Skrevet 5. januar Kjempebra! Binget på en dag😁 Anonymkode: cfc4b...427 3
CrazyCatLady2500 Skrevet 6. januar Forfatter #10 Skrevet 6. januar enkefru skrev (På 4.1.2026 den 22.36): Ja, jeg koste meg gjennom denne. Må si den også hadde rørende og litt vonde øyeblikk Ja, den sovevoldtekt-scenen var vond 🥹 1 1
CrazyCatLady2500 Skrevet 6. januar Forfatter #11 Skrevet 6. januar Har igjen de fem siste episodene. Håper å få sett et par av dem i kveld. 😅
anonymLala Skrevet 6. januar #13 Skrevet 6. januar Sett siste episode nå. Synd vinikke fikk sett mer fra Per Mattis? Kommer det glere episoder? 1
monican94 Skrevet 6. januar #14 Skrevet 6. januar Superbra, og verørit gjenkjennende fra små bygde-miljøer og sapmi kultur
enkefru Skrevet 6. januar #15 Skrevet 6. januar anonymLala skrev (25 minutter siden): Sett siste episode nå. Synd vinikke fikk sett mer fra Per Mattis? Kommer det glere episoder? Ønsker meg en sesong 2, det burde være muligheter nok for det i det ufortalte og det som skjer fremover… 1
CrazyCatLady2500 Skrevet 7. januar Forfatter #16 Skrevet 7. januar Har sett hele nå. Dette er noe av det beste jeg har sett! Ønsker meg en sesong 2. For eksempel fra oppveksten til søsknene. 2
Jodaneida Skrevet 7. januar #17 Skrevet 7. januar Jeg hadde ikke tenkt å se den, da jeg syns det er slitsomt å lese tekst (dårlig syn). men fant ikke noe annet så satt den på. har bare sett tre episoder, men har både ledd og nesten grått. For en serie! Gleder meg til fortsettelsen. 5
AnonymBruker Skrevet 7. januar #18 Skrevet 7. januar Bra serie som (dessverre) beskriver godt hvordan det faktisk er i mange samiske miljøer. I hvertfall de jeg kjenner til. Det har, og er kanskje fortsatt, veldig tabu å være homofil, og dessverre har mange unge samer tatt livet sitt pga dette. Dette er sikkert ikke bare i de samiske miljøene, men både bygdesamfunn og andre steder. Anonymkode: 34703...2bc 2
AnonymBruker Skrevet 8. januar #19 Skrevet 8. januar CrazyCatLady2500 skrev (På 5.1.2026 den 7.56): Har du sett «Vi lover et helvete» og «Oro Jaska - Hold kjeft»? Ikke meg du spurte men jeg har sett disse 2 seriene også. Likte veldig godt Oro Jaska, men "Vi lover et helvete" derimot var ganske kjedelig Anonymkode: 3feda...894
AnonymBruker Skrevet 8. januar #20 Skrevet 8. januar anonymLala skrev (På 5.1.2026 den 9.54): Den serien fra NRK som heter ‘’Våre Beste År’’ (tror jeg det var…i samme gate, men enda bedre imo:) Den er fantastisk. Spesielt for oss som var unge på 80-tallet og kjenner igjen det meste. De har truffet så sinnsykt bra. Anonymkode: ae7f8...e9a 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå