Susan Sto Helit Skrevet 12. januar #61 Skrevet 12. januar Sen ve ben skrev (7 timer siden): Jeg ga opp jeg. I fjor var bra og i år nei. Avstår jeg ass. Så bare bittelitt og det var mer enn nok til å la være. Alex Rosen, for en slitsom type, åh.🤯 Jeg syntes det var dørgende kjedelig i fjor, men tenkte å gi det et forsøk i år, for å se om de har bedret det. Enn så lenge, så er programmet i seg selv dørgende kjedelig, men mer eller mindre ene og alene av Alex Rosen. Om han forsvinner ut, så tror jeg kanskje ikke jeg orker å se på mer. Har slitt litt med Alex i andre programmer tidligere, men her synes jeg på ingen måte han er for mye. Han er akkurat passe, og akkurat det han bør være. 8
Xstrella Skrevet 12. januar #62 Skrevet 12. januar Sen ve ben skrev (13 timer siden): Jeg ga opp jeg. I fjor var bra og i år nei. Avstår jeg ass. Så bare bittelitt og det var mer enn nok til å la være. Alex Rosen, for en slitsom type, åh.🤯 Jeg så 1 episode og ser ikke mer. Dette var fryktelig kjedelig. 5
rosererrøde Skrevet 15. januar #63 Skrevet 15. januar En haug med søringer klager på tre nordlendinger. Stemmer de ut Isak Dreyer så er jeg ferdig å se på. 9 1 2
Perine Skrevet 16. januar Forfatter #64 Skrevet 16. januar rosererrøde skrev (10 timer siden): En haug med søringer klager på tre nordlendinger. Stemmer de ut Isak Dreyer så er jeg ferdig å se på. De gjør det vel kun for å få ut den sterkeste konkurrenten, uansett sør eller nord, eller hvor fantastisk god en deltaker er. Det er jo et sosialt spill, selv om det også er fysisk utfordrende. Vanskelig kombinasjon. 2
rosererrøde Skrevet 21. januar #65 Skrevet 21. januar Perine skrev (På 16.1.2026 den 12.38): De gjør det vel kun for å få ut den sterkeste konkurrenten, uansett sør eller nord, eller hvor fantastisk god en deltaker er. Det er jo et sosialt spill, selv om det også er fysisk utfordrende. Vanskelig kombinasjon. Nja de har jo siden dag 1 klagd på nordlendingene. Joda det er to sterke der. Send ut Isak og Kristine, så tror jeg samtidig de mister to ekstremt bra ressurser i starten av konkurransen. Får se hvem de stemmer ut. Ryker Isak så er jeg ferdig å se iallefall. 3
Anonym90059005 Skrevet 21. januar #66 Skrevet 21. januar rosererrøde skrev (1 time siden): Nja de har jo siden dag 1 klagd på nordlendingene. Joda det er to sterke der. Send ut Isak og Kristine, så tror jeg samtidig de mister to ekstremt bra ressurser i starten av konkurransen. Får se hvem de stemmer ut. Ryker Isak så er jeg ferdig å se iallefall. Poenget er vel at man ikke trenger ressurser? De rusler jo bare noen gåturer på kryss og tvers før de ankommer glamping med full oppvartning. Handler overhodet ikke om natur, fysikk eller overlevelse. 7 2
rosererrøde Skrevet 21. januar #67 Skrevet 21. januar Anonym90059005 skrev (8 minutter siden): Poenget er vel at man ikke trenger ressurser? De rusler jo bare noen gåturer på kryss og tvers før de ankommer glamping med full oppvartning. Handler overhodet ikke om natur, fysikk eller overlevelse. Noe natur og fysikk er det jo. Det så man jo på siste tur hvor endel slet med å gå opp bakker.. Isak ofret seg selv i første konkurranse, ga fra seg stemmeretten. Slike ting burde kanskje ses på med litt respekt istendefor å stå og tiske og hviske.. tror ingen andre hadde tatt samme valg som det Isak har gjort til nå. 5
Jaimatadi Skrevet 22. januar #68 Skrevet 22. januar Dagens episode; Hvis ikke han kommer inn igjen, gidder jeg ikke se mer 🙈 5
Cuddlegirl Skrevet 22. januar #69 Skrevet 22. januar Jaimatadi skrev (6 timer siden): Dagens episode; Hvis ikke han kommer inn igjen, gidder jeg ikke se mer 🙈 Sammd her Er det hver torsdag det kommer ut?
LibertyNoCap Skrevet 22. januar #70 Skrevet 22. januar Utrolig trist om Kristine mister sin store forelskelse, det burde jo ikke være lov egentlig. Tror ikke de andre skjønner hvor viktig det er for hun å kunne snakke om jakt og sånn.
Chupacabra Skrevet 22. januar #72 Skrevet 22. januar LibertyNoCap skrev (5 timer siden): Utrolig trist om Kristine mister sin store forelskelse, det burde jo ikke være lov egentlig. Tror ikke de andre skjønner hvor viktig det er for hun å kunne snakke om jakt og sånn. Ser ikke helt hva som ikke burde vært lov. Man kan da ikke endre spillereglene i et spill fordi to av deltakerne har samme interesse. 4
Huttetutt Skrevet 23. januar #73 Skrevet 23. januar shab skrev (12 timer siden): Yasmin irriterer meg. Meg også! Hun er så utrolig glad i å fremheve seg selv, snakker bare møl og tror hun er «the shit». Dessuten er hun helt lik Erlend Elias, regne med de bruker samme klinikk. 10 1
LibertyNoCap Skrevet 23. januar #74 Skrevet 23. januar Chupacabra skrev (21 timer siden): Ser ikke helt hva som ikke burde vært lov. Man kan da ikke endre spillereglene i et spill fordi to av deltakerne har samme interesse. Beklager at jeg var uklar, men jeg mente det sarkastisk/humoristisk. Som en reaksjon på at hun syntes så fryktelig synd på seg selv. Og på at flere i tråden skriver at de slutter å se på om Isak ryker ut. Så selfølgelig burde vært lov, og var nødvendig for underholdningen. At Simen blir stemplet som Judas for å prøve å være gøy, når han ble presset til å utføre deres felles bestemmelse er meg en gåte. 5 2
MiaY Skrevet 24. januar #75 Skrevet 24. januar Ganske sikker på at TV2 tar regi underveis, alt ettersom hvem deltakerne stemmer på. Isak er populær og trekker seere (iallefall meg), og blir sendt ut på et nytt oppdrag. Slik gir de han mulighet til å være med videre / komme seg til toppen. Vår derimot fikk ingen ny sjanse og røk rett ut …og bra var det. 8 1 2
heltserr Skrevet 24. januar #76 Skrevet 24. januar (endret) Huttetutt skrev (På 23.1.2026 den 11.38): Meg også! Hun er så utrolig glad i å fremheve seg selv, snakker bare møl og tror hun er «the shit». Dessuten er hun helt lik Erlend Elias, regne med de bruker samme klinikk. Ja, og poserer hver eneste gang kamera er i nærheten. Blir så ekstremt tilgjort. 🙄. Og sier altså så mye intetsigende selvfølgelig tomprat. Herlighet altså. Endret 24. januar av heltserr 6 3
heltserr Skrevet 24. januar #77 Skrevet 24. januar Synes Cengiz overrasker positivt. Han var veldig slitsom i Skal vi danse, men her synes jeg han så langt er en fin fyr. 6
makkapakka Skrevet 24. januar #78 Skrevet 24. januar Yasmin er så sinnsykt kvalm, de andre klarte å kue henne i begynnelsen, men nå er hun tydelig ovenpå igjen... burde stikke fingeren i jorda. Elfrid, lurer på hvor lenge hun klarer og lure de andre, hun er litt vel mye ydmyk, men støtter henne. Christoffer Robin og Henrik og Simen uff... Eneste så holder meg oppe er Alex og Isak.. Litt av en gjeng de har satt i sammen, det er sterke motsetninger. 5 3
Krokenguri Skrevet 25. januar #79 Skrevet 25. januar makkapakka skrev (7 timer siden): Yasmin er så sinnsykt kvalm, de andre klarte å kue henne i begynnelsen, men nå er hun tydelig ovenpå igjen... burde stikke fingeren i jorda. Elfrid, lurer på hvor lenge hun klarer og lure de andre, hun er litt vel mye ydmyk, men støtter henne. Christoffer Robin og Henrik og Simen uff... Eneste så holder meg oppe er Alex og Isak.. Litt av en gjeng de har satt i sammen, det er sterke motsetninger. Heier på nordlendingene, de er gøyest, alex og simen også. Simem fordi han er en intetsigrnde fyr man ikke helt blir klok på. Bare en uvanlig fyr, vi trenger å se på tv 3
Alphamale Skrevet 25. januar #80 Skrevet 25. januar (endret) Takler ikke Louise Angelica. Satan for et naut av en heks. Hvorfor beholder hun etternavnet til ex'en? Akkurat som fru Gunhild Stordalen 🥴🐍 Edit: (grunnen er såklart åpenbar..) Yasmin irriterer meg. Scorer høyt på Narcissisme. Aldri hatt noen problemer med Vår. Hun står på, er veldig direkte og sier høyt det hun tenker uten å legge noe i mellom. Elfrid fremstår hovmodig ("jeg er SÅÅÅ smart men ingen vet det!") men godt hun i det minste har en vanlig jobb og tåler litt skitt under neglene. Digger Alex Rosen, Simen og Isak😊 Kjenner igjen mye av Alex i meg. Får alltid et stort hjerte for de svakeste og de som blir utstøtt. Simen og Snorre ble misforstått. Snorre er kun karakter på sosiale medier og egentlig ålreit. Cengiz likeså. Henrik, Kristoffer Robin, Mariann meehhh... Hadet bra. Alex Rosen, Simen eller Isak må stå på toppen å vinne 😁 tenk reaksjonen om Simen vinner! Endret 25. januar av Alphamale Presisering av et spm alle vet svaret på 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå