Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Ninaen skrev (2 timer siden):

Alex er en så fin fyr! Før syntes jeg han bare var slitsom, men etter å ha sett ham i sammenhenger der han får vist fram litt annet enn «krutt og henge i taklampa» (apropos muligens noen bokstaver 🙈), så har jeg fått sånn sansen for ham. Han er så omsorgsfull og fin.

Han er det på en uslepen og veldig lite pedagogisk måte. Og det fungerer så bra. Han har ikke så mye grenser selv og er vel nesten å regne som et kronisk ja menneske. Han er også til tider veldig slitsom fyr. Men fortsatt en bra fyr. Han er på adhd han også som ofte blir nevnt i podcasten hans, som for øvrig er å le seg ihjel av, til tider.

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Gjest Ninaen
Skrevet
Krokenguri skrev (2 timer siden):

Han er det på en uslepen og veldig lite pedagogisk måte. Og det fungerer så bra. Han har ikke så mye grenser selv og er vel nesten å regne som et kronisk ja menneske. Han er også til tider veldig slitsom fyr. Men fortsatt en bra fyr. Han er på adhd han også som ofte blir nevnt i podcasten hans, som for øvrig er å le seg ihjel av, til tider.

Godt beskrevet. «Bokstaver» var referanse til adhd ja 😅

Skrevet

Jeg heier på Alex Rosen, han er mye, men balanserer det godt iallefall så langt, liker at han er rett frem, men det er ikke noe vondt i det han sier og han står med åpne armer til alle, men er reflektert og ser hvordan folk er..

Isak er flinkis, og ingenting er så farlig, men Kristine drar frem litt feil sider i han..

Louise Angelica og Simen står nederst på min liste nå. Orker de ikke...

Jeg undres over, når de skulle velge hvem de skulle eliminere ut, valgte alle andre enn Vår som de ville ha igjen i gruppa. Ser at de passer seg for å snakke negativt om andre, men eliminerer de som de ikke liker...

• Liker 2
Skrevet

Jeg håper at Simen blir med i mange episoder, selv om det ser ut til at han lever litt farlig etter forrige episode. Er virkelig spent på hvilke sprell han finner på videre.

Han holdt Vår Staude på tauet i 20 minutter! 😂 Det er humor på høyt nivå 😅

• Liker 10
  • Nyttig 2
Skrevet
Chupacabra skrev (6 timer siden):

Jeg håper at Simen blir med i mange episoder, selv om det ser ut til at han lever litt farlig etter forrige episode. Er virkelig spent på hvilke sprell han finner på videre.

Man skal aldri si aldri. Hadde ikke sett for meg at vår vsr den som skulle ryke heller. Var ganske sikker på mona. Akkurat nå er det simen som er minst likt. Men mona må jo ut på et vis med den foten feks, og noen kan klare å verne om simen

Skrevet

Det r jo en fordel for de andre å ha med folk med dårlig fysikk lengst mulig, så jeg tror Mona og Simen blir med en stund.

Jeg synes ikke Simen er morsom, men synes heller ikke det var så grusomt av ham å la Vår stå lenge der ute, som noen mener. Jeg har ikke sansen for Vår, så helt ok at hun røyk ut.

• Liker 4
Skrevet
Babyface skrev (34 minutter siden):

Det r jo en fordel for de andre å ha med folk med dårlig fysikk lengst mulig, så jeg tror Mona og Simen blir med en stund.

Jeg synes ikke Simen er morsom, men synes heller ikke det var så grusomt av ham å la Vår stå lenge der ute, som noen mener. Jeg har ikke sansen for Vår, så helt ok at hun røyk ut.

Jeg tror at fysikken til Simen kan være bedre enn noen tror. Han har spilt i eliteserien og på landslaget i fotball, og det ser ut til at han holder seg rimelig bra.

• Liker 2
Skrevet
Chupacabra skrev (Akkurat nå):

Jeg tror at fysikken til Simen kan være bedre enn noen tror. Han har spilt i eliteserien og på landslaget i fotball, og det ser ut til at han holder seg rimelig bra.

Vet han har gjort det, men han orket ikke løpe noe særlig da de skulle løpe mot den røde røyken. 

Skrevet
Babyface skrev (2 timer siden):

Vet han har gjort det, men han orket ikke løpe noe særlig da de skulle løpe mot den røde røyken. 

De startet først, så han innså at han ikke kunne ta dem igjen.

Jeg håper at Mariann (koker kjøttdeig) Thomassen ryker snart.

• Liker 4
Skrevet
Chupacabra skrev (17 timer siden):

Hun skulle jo bare gått på, ikke ventet på at han skulle bli ferdig med tulle-taler og dårlig «øksing»

Hun hadde fint rekt å kommet seg over… 🤭

• Liker 1
  • Nyttig 1
Gjest Ninaen
Skrevet
TulleTall skrev (50 minutter siden):

Hun skulle jo bare gått på, ikke ventet på at han skulle bli ferdig med tulle-taler og dårlig «øksing»

Hun hadde fint rekt å kommet seg over… 🤭

Ja altså, hun kan takke seg selv! Lo høyt da det kom fram at han holdt på i 20 minutter! Hvorfor sto hun bare der som et naut?

Skrevet

Jeg synes Yasmin er litt slitsom, men kanskje farget av at hun ledet et program i fjor som var helt håpløst (Hvem dater hvem). 

• Liker 3
Skrevet

Endelig i kapp med episodene og innrømmer at jeg bare måtte skru av lyden når Snorre satt igang ved utstemmingen. Ja, tøft for han, men for pinlig for meg å se. Klarte heller ikke å høre på Simens tale. Forstår likevel at den for noen ga latterkrampe, mens andre kun ser Vårs lidelse. 

Så hvem liker jeg ikke.  Greit at Snorre gikk for har du først sagt høyt at du er utenfor så er det kjørt og det vil bli brukt mot deg.

Helt greit at Vår røk også for hun var ikke hyggelig mot Snorre. 

Simen blir lett for slitsom. 

Jegertvilling - flink men liker henne ikke.

Louise A bare nei.

Mariann - noe er off. 

Yasmin vil bli for masete

Jeg hadde trodd at Alex kunne bli for mye, men han balanserer moro med omsorg. 

Mona biter bra tenna i sammen og klager lite, men hun kommer til å trekke seg, positivt overrasket. 

Så haug med kjedelige folk og jeg sitter egentlig igjen med Isak og Cengiz som jeg liker. 

• Liker 5
Skrevet

Herregud så irriterende Simen var i siste episode. 

• Nyttig 1
Skrevet
Chupacabra skrev (På 10.1.2026 den 11.51):

Han var med i Mesternes mester og der gjorde han det ikke så bra. Men det er jo litt hardere fysiske utfordringer der.

• Liker 1
Skrevet (endret)
Fenomen skrev (49 minutter siden):

Herregud så irriterende Simen var i siste episode. 

Han mangler sosiale antenner. Jeg mistenker at han er på spekteret, men i den mer velfungerende enden. Han har høy IQ, men er sosialt klønete. 

Endret av Grüner
  • Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
Grüner skrev (55 minutter siden):

Han var med i Mesternes mester og der gjorde han det ikke så bra. Men det er jo litt hardere fysiske utfordringer der.

At du er tidligere toppidrettsutøver for 20 år siden betyr noen ganger lite om man ikke vedlikeholder det. Så f.eks Lise Klaveness som var toppspiller på en kjendiskamp på Norway cup og det var pinlig.  Simen er i tillegg høy og har røket både korsbånd og menisk og operert knærne mange ganger med dårlig resultat så har full forståelse om løping ikke er hans greie. Gå lenge i fjellet er en helt annen greie. Vi har jo sett i mange mange serier hvordan de som SER trent ut faller totalt gjennom i skog og mark. 

At Simen er sosialt klønete er det ingen tvil om, bare talefeilen hans ville gitt han utfordringer som liten. At han er en skøyer kan bli utfordrende for andre når de er slitne for da er toleransen for sånt sjelden det samme.  Jeg skal innrømme lett at jeg IKKE hadde likt det og alle som skal holde taler og generelt ta mye plass blir slitsomme.   

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Skjønner ikke helt det med dårlig fysisk form.

Hvor mange utfordringer er det som har noe med det å gjøre?

Husker bare en fra forrige sesong, der den best trente av hele gjengen måtte ta igjen resten av gruppen alene. Og var sjanseløs.

Var der noe mere?

Skrevet
Xstrella skrev (På 2.1.2026 den 0.23):

Å hjelpes så kjedelig. Dette fantes ikke kjekt. 

Jeg ga opp jeg. I fjor var bra og i år nei. Avstår jeg ass.

Så bare bittelitt og det var mer enn nok til å la være. Alex Rosen, for en slitsom type, åh.🤯

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...