Gå til innhold

Kajal/Eyeliner


womanpower

Anbefalte innlegg

Har lyst på en bra konsistens - ikke for myk og ikke for hard.

Ikke flytende men en blyant......Lyst på en hvit, brun og grå!

Hørt at Lancome og Dior er veldig bra???

1. Hvilke kajal/eyeliner bruker du?

2. Hvilke øye-makeup fjerner bruker du?

3. Hvilke kajal/eyeliner er så dårlig?

4. Hvilke anbefaler du dersom du bruker flytende selv?

t-h-a-n-k- y-o-u :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Shiseido Eyeliner Pencil duo

" Double tipped in contrasting colors that shimmer with a delicate pearl and dark brilliance.

Draws on smoothly with a soft touch to keep color and texture fresh all day long.

Waterproof formula resists tears, perspiration, and oil for a long-lasting look. "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker nå mest denne fra Lancome. Den er vannfast, så den sitter bra, også er den lett å påføre. Har den i brunt, bronse og prune (mørk lilla). Tror ikke den finns i Norge.

Har også prøvd denne fra Clinique. Den er mykere, og litt lettere å påføre, men den sitter ikke like bra som den fra Lancome. Den har jeg hatt i brunt og mørk lilla.

Har også denne fra Chanel. Den er litt vanskelig å legge, men sitter godt. Denne har jeg i sølv.

Har bare prøvd disse, og vil ikke si at noen er av disse er dårlige, men jeg liker den fra Lancome best. Flytende har jeg ikke prøvd :)

Endret av Yamaha
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg syns det er lettest å legge kajal/eyeliner i "øyeskyggeform". Jeg bruker en fra Estée Lauder og linere fra purelux. Har også hørt mye bra om MakeUpStore sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøpte GOSH nå og de er kjempebra ...... selv bruker jeg kontaktlinser,

de drøsser ikke en gang...veldig behagelig og god konsistens...Anbefales ;)

Endret av womanpower
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Jeg liker ikke Dior (den faste, har ikke prøvd flytende), den har en "konsistens" som er litt gummiaktig, så når man påfører den tar den til seg øyenskyggen så man må tørke av den hele tiden. Ikke sitter den lenge heller. Jeg brukte den i mange år, men da jeg prøvde Chanels eyeliner likte jeg den mye bedre. Den er lett å legge og sitter godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...