Gå til innhold

vichy oligo 25


mee mee

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg bruker den rosa/ferskenfargede (for tørr hud), og det er en av de beste kremene jeg har prøvd faktisk. Den gjør huden min myk og glødende. Men det er jo ikke sikkert den passer like bra til din hud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare prøvd en liten pakke på 20 ml (spør de på apoteket, de får ofte inn prøver på Vichy) men likte den veldig godt. Trakk raskt inn i huden, og gav greit med fukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Synes den var veldig god på huden min den tiden eg brukte den, helt til det ble ett delvis rosa/gult skjær i ansiktet mitt som ikke ville gå vekk. En venninne av meg opplevde det samme. Vi begge hadde brukt oligo 25 i over ett år. Er du også plaget med kviser, er dette ikke kremen å bruke. Da får du bare enda mer. Særlig drøy er den heller ikke, så du får lite for pengene synes jeg. Ville heller godt for en annen ansiktskrem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Har brukt den grønne,,den for kombinert hud. Og den var gyslig. Stinker parfyme, svei som søren og la seg som et ekkelt grønt lag utenpå huden.

Var umulig å sminke seg etterpå..foundationen bare prelte av sammen med den grønne kremmen.

Har hørt om veldig mange som svir av vichy produkter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen andre kremer dere annbefaler, er jo et helt hav, så det er vanskleig å velge. og ikke så alt fo dyre heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Den gjorde ikke noe spesielt for min hud. Kunne like så godt la være å bruke noe som helst i ansiktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

:) Jeg har prøvd den grønne, den for kombinert/normal hud. Den var OK ...

Men skulle egentlig ha hatt den rosa, har så tørr hud.

Fikk veldig frisk, og klar hud av Obligo25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...