Gå til innhold

Flukten fra Bolivia

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hæ?

Hvorfor er dette respektløst? Hun forsøkte jo å smugle titalls kilo kokain og ble tatt. Historien rundt denne saken er veldig interessant, og den fikk voldsom med medieomtale. Det er helt vanlig at det lages serier/podcaster etc. om slike krimsaker.

Det finnes heller aldri god timing. 

Anonymkode: 98dff...477

Jula er den dårligste timingen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syntes det var noe kjent med hun som spiller Madeleine i serien. Det er jo hun fra Grenseløst forelsket som var sammen med han creepy Louis. 

• Liker 9
  • Nyttig 4
Skrevet
Linazer skrev (1 time siden):

Syntes det var noe kjent med hun som spiller Madeleine i serien. Det er jo hun fra Grenseløst forelsket som var sammen med han creepy Louis. 

Ja, det er det jo ! Visste jeg hadde hun en plass fra. Sikkert fordi hun snakker flyktende spansk, men skuespiller prestasjonene derimot 🫣

• Liker 14
Skrevet
Runnah skrev (1 time siden):

Jula er den dårligste timingen.

Det er årevis siden og søsteren brøt loven. At det er belastende for familien bør ikke være avgjørende her. 

• Liker 17
  • Nyttig 7
Skrevet
Kålrota skrev (17 minutter siden):

Det er årevis siden og søsteren brøt loven. At det er belastende for familien bør ikke være avgjørende her. 

Bør være lett å utsette.

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor mange sier det er så dårlige skuespillerprestasjoner? Jeg tenkte ikke over det i det hele tatt😄 Slukte serien, og syntes den var kjempebra! Saken har alltid fascinert meg da, det skal sies. 

Anonymkode: eb81d...d3e

• Liker 20
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Skrevet
Kålrota skrev (50 minutter siden):

Det er mange ofre i kjølvannet til kyniske narkotikasmuglere. Kvinnene var unge, men det unnskylder ikke deres grådighet.  Bra at det settes fokus på denne typen kriminalitet, nå som vi ser det rekrutteres så mange barn og unge inn i dette. At de viser hvor galt det kan gå.
Halvbroren til MR drepte også en 16 år gammel jente på brutalt vis, noe familien har vært åpne om.

I fjor var MR med i reiseprogrammet «Null stjerner» Hun jobber nå som PT i Bolivia, og ser ut til å klare seg bra:

https://www.nettavisen.no/kjendis/norske-madeleine-sonet-atte-ar-i-bolivia-sa-motte-hun-tvnorge-duoen/s/5-95-1783814

Anonymkode: c54a6...805

• Liker 8
  • Hjerte 1
Skrevet

Dårlig serie, dokumentaren som gikk på TV2 var bedre. Er vel også en podcasts om flukten.

Anonymkode: fee68...f0d

• Liker 1
Skrevet

Madelaine er i bolivia,hun jobber som trener.Hun var på tv programet null strjerner,reise programet linn skåber er med i.Sett dokumentar om fengselet i bolivia og det er veldig likt som serien.

Anonymkode: 675a9...525

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
Runnah skrev (20 timer siden):

Bare det at man er respektløse nok til å gjøre dette tilgjengelig i jula bør alene være nok til å ikke se. Klikk dere gjerne inn på søsteras Facebook-profil for hennes tanker om dette.

Samme når så er det dårlig timing hadde de spinket og spart som  ene i saken gjorde hadde sistemann vært fri også.

Alle mine taker går til sigrids familie

Anonymkode: e4bd5...bb9

• Liker 7
  • Hjerte 5
Skrevet
Linazer skrev (5 timer siden):

ENDELIG fant jeg ut av det. TAKK! Det gnagde veldig,for jeg var sikker på jeg både hadde sett og hørt henne tidligere,men hadde ikke sjanse til å finne ut hvor. Selvsagt var det det. Synes ikke hun er heeelt ulik den ekte versjonen heller. Penere,men med likhetstrekk.

Forøvrig en bra serie. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
Linazer skrev (5 timer siden):

Hvilken sesong da? 

Anonymkode: d2a7b...30a

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvilken sesong da? 

Skrevet

Det eneste som virker litt rart er at Madelein tar med seg to jenter på 17 og 18 år som ikke snakker spansk. Hun er den «voksne» som tar med seg sitt barn også. Hun viste vel mer enn de andre jentene. 

• Liker 14
  • Nyttig 9
Skrevet

Hin viste jo det sier hun jo selv det er de to andre som nekter eneste grunnen til at de er hjemme og M i bolivia er jo fordi faliliene til C og S betalte de ut det gjorde ikke familien til M.... Trist for henne selvfølgelig.

• Hjerte 3
Skrevet
Runnah skrev (20 timer siden):

Bare det at man er respektløse nok til å gjøre dette tilgjengelig i jula bør alene være nok til å ikke se. Klikk dere gjerne inn på søsteras Facebook-profil for hennes tanker om dette.

Alt hun sier skal man ta med en stor trillebår med salt. Og ja jeg kjenner familien.

Anonymkode: 3eb7b...359

• Liker 16
  • Hjerte 3
  • Nyttig 12
Skrevet

Ikke bland denne serien som er en fiksjon basert på virkelige hendelser med en faktabasert dokumentar.

Anonymkode: 690f1...585

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Alt hun sier skal man ta med en stor trillebår med salt. Og ja jeg kjenner familien.

Anonymkode: 3eb7b...359

Hadde de brukt likre mye energi på å skaffe penger.....

• Liker 9
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Det eneste som virker litt rart er at Madelein tar med seg to jenter på 17 og 18 år som ikke snakker spansk. Hun er den «voksne» som tar med seg sitt barn også. Hun viste vel mer enn de andre jentene. 

Synes det er helt horribelt at hun tok med seg et lite barn. Det synes jeg er det verste i hele historien. Om man skal tro at de siste minuttene av tv-serien stemmer overens med virkeligheten, så viste jo de andre jentene også at det skulle frakte "kjemikalier" hjem. Ja det var unge, men de tok et valg. 

• Liker 18
  • Nyttig 7
Skrevet

De var jo ikke helt uskyldige som de påstod 

Anonymkode: cd346...2c0

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...