AnonymBruker Skrevet 25. desember 2025 #1 Skrevet 25. desember 2025 Noen som har sett den? Begynte å se, men pga så dårlige skuespiller prestasjoner ga jeg opp. Synd, for det er en interessant historie. Anonymkode: 507af...f62 4 2
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2025 #2 Skrevet 25. desember 2025 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Noen som har sett den? Begynte å se, men pga så dårlige skuespiller prestasjoner ga jeg opp. Synd, for det er en interessant historie. Anonymkode: 507af...f62 Ikke sett, men har lurt på om den er verdt å se. Obv ikke🤯 Anonymkode: 117be...db8
Runnah Skrevet 25. desember 2025 #3 Skrevet 25. desember 2025 Bare det at man er respektløse nok til å gjøre dette tilgjengelig i jula bør alene være nok til å ikke se. Klikk dere gjerne inn på søsteras Facebook-profil for hennes tanker om dette. 2 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2025 #4 Skrevet 25. desember 2025 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ikke sett, men har lurt på om den er verdt å se. Obv ikke🤯 Anonymkode: 117be...db8 Nå skal jeg ikke svartmale den for andre altså 😅 Dette er jo kun basert på det jeg ser, folk er jo forskjellige . Runnah skrev (2 minutter siden): Bare det at man er respektløse nok til å gjøre dette tilgjengelig i jula bør alene være nok til å ikke se. Klikk dere gjerne inn på søsteras Facebook-profil for hennes tanker om dette. Det har jeg ikke fått med meg . Har ikke face book 🫣 Hva mener du ? Anonymkode: 507af...f62 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2025 #5 Skrevet 25. desember 2025 Jeg har sett den, interessant å se all byråkrati, som jeg antar er noe av det som faktisk stemmer mest. Og hvordan fengslet der nede fungerer. Og hvor avhengig man er av penger, for å ikke være fucked hvis unga dine tuller det til. Mye sjukt. Jeg vet ikke nok om originalhistorien til å vite hva som som stemmer, jeg vet jo at Christina faktisk rømte slik hun gjør i serien. Og Stina rømte jo også. Men om det skjedde slik denne serien sier aner jeg ikke. Madelaine er vel eneste som fortsatt er igjen nå, har ikke hørt noe annet. Men i serien sier de at de fikk 13,5 år, det er jo over 16,5 år siden nå, så vet noen hvorfor hun ikke er ute enda? Anonymkode: b0f1a...e46 2
Linazer Skrevet 25. desember 2025 #6 Skrevet 25. desember 2025 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Jeg har sett den, interessant å se all byråkrati, som jeg antar er noe av det som faktisk stemmer mest. Og hvordan fengslet der nede fungerer. Og hvor avhengig man er av penger, for å ikke være fucked hvis unga dine tuller det til. Mye sjukt. Jeg vet ikke nok om originalhistorien til å vite hva som som stemmer, jeg vet jo at Christina faktisk rømte slik hun gjør i serien. Og Stina rømte jo også. Men om det skjedde slik denne serien sier aner jeg ikke. Madelaine er vel eneste som fortsatt er igjen nå, har ikke hørt noe annet. Men i serien sier de at de fikk 13,5 år, det er jo over 16,5 år siden nå, så vet noen hvorfor hun ikke er ute enda? Anonymkode: b0f1a...e46 Ikke sikker. Men hun har flere barn og er kanskje etablert der slik at hun ikke lengre vil til Norge? 4
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2025 #7 Skrevet 25. desember 2025 Linazer skrev (31 minutter siden): Ikke sikker. Men hun har flere barn og er kanskje etablert der slik at hun ikke lengre vil til Norge? Etablert i fengsel? Eller er hun ute? Og flere barn i fengsel? Gud bedre. Anonymkode: b0f1a...e46
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2025 #9 Skrevet 25. desember 2025 Hun (som er igjen) er søsteren til han som drepte Sigrid Giskegjerdet Skjetne Anonymkode: 1b4d1...6ca 8 9
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2025 #10 Skrevet 25. desember 2025 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har sett den, interessant å se all byråkrati, som jeg antar er noe av det som faktisk stemmer mest. Og hvordan fengslet der nede fungerer. Og hvor avhengig man er av penger, for å ikke være fucked hvis unga dine tuller det til. Mye sjukt. Jeg vet ikke nok om originalhistorien til å vite hva som som stemmer, jeg vet jo at Christina faktisk rømte slik hun gjør i serien. Og Stina rømte jo også. Men om det skjedde slik denne serien sier aner jeg ikke. Madelaine er vel eneste som fortsatt er igjen nå, har ikke hørt noe annet. Men i serien sier de at de fikk 13,5 år, det er jo over 16,5 år siden nå, så vet noen hvorfor hun ikke er ute enda? Anonymkode: b0f1a...e46 Hun er ute for lengst. https://www.nrk.no/norge/madelaine-rodriguez-er-ute-av-fengsel-1.13020134 Anonymkode: e29f0...d51 3 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2025 #11 Skrevet 25. desember 2025 Runnah skrev (3 timer siden): Bare det at man er respektløse nok til å gjøre dette tilgjengelig i jula bør alene være nok til å ikke se. Klikk dere gjerne inn på søsteras Facebook-profil for hennes tanker om dette. Hva heter hun? Anonymkode: e29f0...d51
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2025 #12 Skrevet 25. desember 2025 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hva heter hun? Anonymkode: e29f0...d51 Nikita Marie Rodriguez. Anonymkode: d79bd...88e
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2025 #13 Skrevet 25. desember 2025 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hun er ute for lengst. https://www.nrk.no/norge/madelaine-rodriguez-er-ute-av-fengsel-1.13020134 Anonymkode: e29f0...d51 Det er ikke egentlig ute, det er jo bare sånn husarrest som Stine hadde i serien. Du må melde deg flere ganger i uken, ta hvilken som helst jobb, og må være i den byen. Hun er pliktig til å bli til saken har vært oppe står det. Anonymkode: b0f1a...e46
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2025 #14 Skrevet 25. desember 2025 Lurer på hva som fører til at noen familier er så ekstremt belastet. Stakkars (hvis hun er uten skyld) mor som har ett barn fengslet i Bolivia, ett barn er psykopatisk morder, og ett barn er død. Lurer på om hun siste har ting på stell? Anonymkode: 15d76...ef4 22 4 3
makkapakka Skrevet 25. desember 2025 #15 Skrevet 25. desember 2025 Har sett den idag, er ikke spøk å bli ute for noe sånt, null hjelp fra Norge, og fastlåst i et korrupt land, dumt å prøve å være med på smugling uansett. 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2025 #16 Skrevet 25. desember 2025 Syns det er en spennende serie jeg da. Er på siste episoden nå. Runnah skrev (4 timer siden): Bare det at man er respektløse nok til å gjøre dette tilgjengelig i jula bør alene være nok til å ikke se. Klikk dere gjerne inn på søsteras Facebook-profil for hennes tanker om dette. Jeg ser ingenting galt i det. men skjønner at det kan være belastende for familien. Men det er jo ikke uvanlig å lage dokumentarer og serier av sånne hendelser. Det samme skjedde jo med Moland og French. Anonymkode: 44527...f6b 19 2
Runnah Skrevet 25. desember 2025 #17 Skrevet 25. desember 2025 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Syns det er en spennende serie jeg da. Er på siste episoden nå. Jeg ser ingenting galt i det. men skjønner at det kan være belastende for familien. Men det er jo ikke uvanlig å lage dokumentarer og serier av sånne hendelser. Det samme skjedde jo med Moland og French. Anonymkode: 44527...f6b Timingen er noe som kritiseres.
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2025 #18 Skrevet 25. desember 2025 Sett de to første episodene, bra story, men ikke veldig imponert av skuespillet. Men klarer å se forbi det og skal se ferdig. https://www.dagbladet.no/kjendis/17-ar-seinere-fortsatt-fanget-i-bolivia/83985545 Anonymkode: ef308...8f0 3
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 26. desember 2025 Populært innlegg #19 Skrevet 26. desember 2025 Den saken er egentlig et sosiologisk studium. Det er ikke uten grunn at den minst resurssterke av jentene sitter fast i Bolivia. Saken viser hvor mye foreldre og familiebakgrunn betyr for et menneskes utsikter i livet. Anonymkode: 1b4d1...6ca 32 3 24
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2025 #20 Skrevet 26. desember 2025 Runnah skrev (12 timer siden): Bare det at man er respektløse nok til å gjøre dette tilgjengelig i jula bør alene være nok til å ikke se. Klikk dere gjerne inn på søsteras Facebook-profil for hennes tanker om dette. Hæ? Hvorfor er dette respektløst? Hun forsøkte jo å smugle titalls kilo kokain og ble tatt. Historien rundt denne saken er veldig interessant, og den fikk voldsom med medieomtale. Det er helt vanlig at det lages serier/podcaster etc. om slike krimsaker. Det finnes heller aldri god timing. Anonymkode: 98dff...477 33 2 9
Fremhevede innlegg