Gå til innhold

Flukten fra Bolivia

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som har sett den? Begynte å se, men pga så dårlige skuespiller prestasjoner ga jeg opp. Synd, for det er en interessant historie. 

Anonymkode: 507af...f62

• Liker 4
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Noen som har sett den? Begynte å se, men pga så dårlige skuespiller prestasjoner ga jeg opp. Synd, for det er en interessant historie. 

Ikke sett, men har lurt på om den er verdt å se. Obv ikke🤯

Anonymkode: 117be...db8

Skrevet

Bare det at man er respektløse nok til å gjøre dette tilgjengelig i jula bør alene være nok til å ikke se. Klikk dere gjerne inn på søsteras Facebook-profil for hennes tanker om dette.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ikke sett, men har lurt på om den er verdt å se. Obv ikke🤯

Anonymkode: 117be...db8

Nå skal jeg ikke svartmale den for andre altså 😅 Dette er jo kun basert på det jeg ser, folk er jo forskjellige .

Runnah skrev (2 minutter siden):

Bare det at man er respektløse nok til å gjøre dette tilgjengelig i jula bør alene være nok til å ikke se. Klikk dere gjerne inn på søsteras Facebook-profil for hennes tanker om dette.

Det har jeg ikke fått med meg . Har ikke face book 🫣 Hva mener du ? 

• Liker 1
Skrevet

Jeg har sett den, interessant å se all byråkrati, som jeg antar er noe av det som faktisk stemmer mest. Og hvordan fengslet der nede fungerer. Og hvor avhengig man er av penger, for å ikke være fucked hvis unga dine tuller det til. Mye sjukt. Jeg vet ikke nok om originalhistorien til å vite hva som som stemmer, jeg vet jo at Christina faktisk rømte slik hun gjør i serien. Og Stina rømte jo også. Men om det skjedde slik denne serien sier aner jeg ikke. Madelaine er vel eneste som fortsatt er igjen nå, har ikke hørt noe annet. Men i serien sier de at de fikk 13,5 år, det er jo over 16,5 år siden nå, så vet noen hvorfor hun ikke er ute enda? 

Anonymkode: b0f1a...e46

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Jeg har sett den, interessant å se all byråkrati, som jeg antar er noe av det som faktisk stemmer mest. Og hvordan fengslet der nede fungerer. Og hvor avhengig man er av penger, for å ikke være fucked hvis unga dine tuller det til. Mye sjukt. Jeg vet ikke nok om originalhistorien til å vite hva som som stemmer, jeg vet jo at Christina faktisk rømte slik hun gjør i serien. Og Stina rømte jo også. Men om det skjedde slik denne serien sier aner jeg ikke. Madelaine er vel eneste som fortsatt er igjen nå, har ikke hørt noe annet. Men i serien sier de at de fikk 13,5 år, det er jo over 16,5 år siden nå, så vet noen hvorfor hun ikke er ute enda? 

Ikke sikker. Men hun har flere barn og er kanskje etablert der slik at hun ikke lengre vil til Norge?

• Liker 4
Skrevet
Linazer skrev (31 minutter siden):

Ikke sikker. Men hun har flere barn og er kanskje etablert der slik at hun ikke lengre vil til Norge?

Etablert i fengsel? Eller er hun ute? Og flere barn i fengsel? Gud bedre. 

Skrevet

Spennende serie så langt👍

• Liker 8
Skrevet

Hun (som er igjen) er søsteren til han som drepte Sigrid Giskegjerdet Skjetne

Anonymkode: 1b4d1...6ca

• Liker 8
  • Nyttig 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hun er ute for lengst. https://www.nrk.no/norge/madelaine-rodriguez-er-ute-av-fengsel-1.13020134

Anonymkode: e29f0...d51

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Runnah skrev (3 timer siden):

Hva heter hun? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hva heter hun? 

Nikita Marie Rodriguez. 

Anonymkode: d79bd...88e

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hun er ute for lengst. https://www.nrk.no/norge/madelaine-rodriguez-er-ute-av-fengsel-1.13020134

Det er ikke egentlig ute, det er jo bare sånn husarrest som Stine hadde i serien. Du må melde deg flere ganger i uken, ta hvilken som helst jobb, og må være i den byen. Hun er pliktig til å bli til saken har vært oppe står det. 

Skrevet

Lurer på hva som fører til at noen familier er så ekstremt belastet. Stakkars (hvis hun er uten skyld) mor som har ett barn fengslet i Bolivia, ett barn er psykopatisk morder, og ett barn er død. Lurer på om hun siste har ting på stell?

Anonymkode: 15d76...ef4

• Liker 22
  • Hjerte 4
  • Nyttig 3
Skrevet

Har sett den idag, er ikke spøk å bli ute for noe sånt, null hjelp fra Norge, og fastlåst i et korrupt land, dumt å prøve å være med på smugling uansett. 

• Liker 1
Skrevet

Syns det er en spennende serie jeg da. Er på siste episoden nå.

Runnah skrev (4 timer siden):

Jeg ser ingenting galt i det. men skjønner at det kan være belastende for familien. Men det er jo ikke uvanlig å lage dokumentarer og serier av sånne hendelser. Det samme skjedde jo med Moland og French.

Anonymkode: 44527...f6b

• Liker 19
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Syns det er en spennende serie jeg da. Er på siste episoden nå.

Jeg ser ingenting galt i det. men skjønner at det kan være belastende for familien. Men det er jo ikke uvanlig å lage dokumentarer og serier av sånne hendelser. Det samme skjedde jo med Moland og French.

Anonymkode: 44527...f6b

Timingen er noe som kritiseres.

Skrevet
Runnah skrev (12 timer siden):

Hæ?

Hvorfor er dette respektløst? Hun forsøkte jo å smugle titalls kilo kokain og ble tatt. Historien rundt denne saken er veldig interessant, og den fikk voldsom med medieomtale. Det er helt vanlig at det lages serier/podcaster etc. om slike krimsaker.

Det finnes heller aldri god timing. 

Anonymkode: 98dff...477

• Liker 33
  • Hjerte 2
  • Nyttig 9
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...