Gullet26 Skrevet 5. mai 2006 #101 Del Skrevet 5. mai 2006 kjempe fin leilighet..vi har lik stil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malina Skrevet 5. mai 2006 #102 Del Skrevet 5. mai 2006 Jeg vil også se leiligheten Håper alt står bra til med deg, vennen! Alene sykepleier på 65 pasienter høres ut som litt av en oppgave Jeg er glad jeg ikke har sååå mye ansvar For litt noia av det... Du får nok 3 fine fridager...ihvertfall hvis værmelderne holder det de lover! Ha en fin helg! Kos deg masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little me Skrevet 5. mai 2006 #103 Del Skrevet 5. mai 2006 Ha en kjempefin helg!!! Må kose deg masse!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malina Skrevet 6. mai 2006 #104 Del Skrevet 6. mai 2006 Så gøy å se leiligheten deres! Ha en fin lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rødtoppen Skrevet 6. mai 2006 #105 Del Skrevet 6. mai 2006 AH!! Så utrolig deilig vær det er i dag da! Skal straks bli kjørt til venninna jeg nå, så blir det og ut i de små timer håper jeg. Er bare ho og jeg da, så kommer vel ikke til å ta av akkurat, men koselig blir det. Ho har kveldssola på balkongen sin og greier - gleder meg! Til alle som stikker innom (som ikke er ute i det deilige været da): Ha en fortsatt god lørdag!! fra Rødtoppen til dere alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 6. mai 2006 #106 Del Skrevet 6. mai 2006 Jeg vil ha link hvis jeg kan få... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little me Skrevet 6. mai 2006 #107 Del Skrevet 6. mai 2006 Jeg og... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rødtoppen Skrevet 7. mai 2006 #108 Del Skrevet 7. mai 2006 Puh, varmt i dag jo... Her har dagen gått med til å drikke kaldt vann og ligge på sofaen. Hehe! Ble litt mye vin på kort tid i går gitt, men det var i hvert fall deilig! Hehe! Nå sitter jeg og ser på Idol, for jeg jobba jo når det var på fredag. Hvis Jonas ikke går til finalen og KLINER til der så kommer jeg til å bli skikkelig Han synger jo bare SÅH bra da - får gåsehud hver gang jeg... Og ble ikke noe bedre da han sang "You'll never walk alone" forrige fredag da, som en hardbarket Liverpool-fan jeg er liksom... Nei, slenge meg på sofaen igjen jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 7. mai 2006 #109 Del Skrevet 7. mai 2006 Jeg kunne også tenkt meg en link hvis jeg får lov . Ha en flott søndagskveld . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rødtoppen Skrevet 8. mai 2006 #110 Del Skrevet 8. mai 2006 Ny uke, nye muligheter igjen! I dag er det enda ikke like strålende vær som det har vært i helga, men så har nok ikke sola fått skikkelig tak her enda heller - det er i hvert fall 22 varmegrader ute allerede! Den uka her vet jeg egentlig ikke helt hvordan jeg skal jobbe, var meninga jeg skulle jobbe senvakt i dag - men den fikk jeg beskjed om på fredag at jeg nok ikke skulle jobbe likevel. Men jeg vet at jeg skal jobbe senvakt i morra da. Og natt til torsdag og fredag. Så blir vel med den jobbinga den uka her tenker jeg. Sitter og venter på mail fra sjefen min på sykehjemmet med oversikt over hvordan jeg skal jobbe framover, liker å kunne planlegge litt jeg... Ellers har jeg ingen store planer i dag, vi skal en tur til svigers i ettermiddag og hjelpe til å få stua på plass igjen etter all oppussinga som er gjort der i det siste. I morra må jeg vaske leiligheten, med tanke på at vi skal ha visning på torsdag... Spent på om det kommer noen og titter altså... Nei, til alle sammen: ha en strålende dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little me Skrevet 8. mai 2006 #111 Del Skrevet 8. mai 2006 Voldsomt mange som har gått på en liten rødvinssmell denna helga a... Håper du får kost deg litt i sola også. Har fri i dag jeg så det skal jeg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rødtoppen Skrevet 8. mai 2006 #112 Del Skrevet 8. mai 2006 Vært en liten tur innom Pondusa og knabbet denne her: Jeg har: 1. røyka sigarett 2. røyka en sigar 3. vært full 4. klina med noen av samme kjønn 5. vært forelska 6. blitt dumpa 7. dumpa noen 8. fått sparken 9. rømt hjemmefra 10. hatt følelser for noen som ikke har visst det 11. blitt arrestert 12. klina med en ukjent 13. gått på en blind date (hadde snakket på msn først da) 14. løyet for en venn 15. vært forelska i læreren 16. skulka 17. hatt sex med en medarbeider/medelev 18. sett noen dø (den umistelige mamma'n min) 19. vært forelska i en jeg har snakka med på nettet (han bor jeg sammen med nå!) 20. vært i Canada 21. vært i Mexico 22. fløyet (ikke selv...men i fly så...) 23. spydd i en bar 24. ett en del av meg selv brenne 25. spist sushi (det liker jeg IKKE) 26. stått på snowboard 27. crowdsurfet under en konsert 28. vært i et voldelig forhold 29. tatt smertestillende 30. elsker eller savner noen akkurat nå 31. ligget på ryggen og sett skyene sveve forbi 32. laget engler i snøen 33. hatt et te-party 34. bygget ett sandslott 35. hoppet i en vanndam 36. hoppet i en løvhaug 37. akt akebrett 38. jukset når jeg har spilt spill 39. vært ensom 40. sovna på skolen/jobben 41. brukt et falskt legitimasjonskort 42. sett på en solnedgang 43. vært et sted det er jordskjelv (har jo faktisk opplevd det hjemme i stua) 44. tatt på en orm/slange (veldig morsomt faktisk] 45. sovet under stjernene 46. blitt kilt 47. blitt ranet 48. blitt misforstått 49. tatt hånd om et skadet dyr 50. vunnet en konkurranse 51. gått på rødt 52. blitt utestengt fra skolen (!!) 53. vært i en bilulykke (flere ganger, gått bra hittil heldigvis...) 54. hatt krampe 55. kjent meg som en utstøtt 56. spist en hel boks med is på en natt 57. danset i månelyset 58. hatet mitt utseende 59. vært vitne til et innbrudd (skjedde første natta jeg jobba i hjemmesykepleien) 60. ikke hørt på hva hjertet sier 61. vært besatt av post-it lapper 62. gått uten sko i leire og presset leira mellom tærne 63. gått meg bort (ble satt igang leteaksjon etter meg og to venninner...) 64. vært på andre siden av landet 65. svømt i havet 66. kjent som om jeg holder på å dø 67. grått meg selv i søvn 68. lekt tyv og politi 69. sunget karaoke 70. betalt for mat med bare mynt 71. gjort noe med meg selv som jeg ikke burde gjort (ikke noe farlig da) 72. tulleringt 73. fanget et snøfnugg på tungen 74. dansa i regnet 75. skrevet brev til julenissen (gjør ikke alle det??) 76. sett på solnedgangen sammens med noen jeg bryr meg om 77. blåst bobler 78. gjort opp ild på en strand 79. ødelagt en fest 80. gått på rollerblades 81. fått et ønske oppfylt 82. hatt sex med en ape 83. hatt på ekte perler 84. hoppet fra en bro (i strikk så klart - anbefales absolutt!) 85. spist hund/kattemat (teller det med hunde"snop"?) 86. sagt til en fremmed att du elsker han/henne 87. kysset et speil 88. sunget i dusjen 89. hatt på en svart klesdrakt 90. drømt at jeg gifta meg med noen 91. limt fast din hånd i noe 92. satt fast tungen på metall (har ikke alle det?) 93. kysset en fisk 94. vært en cheerleader 95. sittet på et tak 96. skreket så ille at jeg fikk problemer med å puste 97. bygd en kjerre 98. pratet i telefon i mer enn fire timer 99. vært oppe hele natta 100. ikke dusja på en uke (bare på fjelltur da) 101. plukket og spist ett eple direkte fra treet 102. klatra i trær 103. hatt en hytte i et tre 104. er redd for å se på skrekkfilm alene 105. tror på spøkelser 106. hatt på stygge/annerledes klær på skolen for å høre hva folk sier 107. spist kylling 108. blitt kastet i et basseng med klærne på 109. blitt fortalt av en fremmed at du er sexy 110. brekt et ben (halebeinet - AU) 111. fanget en fisk og siden spist den 112. fanget en sommerfugl 113. ledd så mye at jeg gråt 114. grått så mye at jeg begynte å le 115. juksa på en prøve 116. glemt noens navn 117. besvimt 118. grått på bussen 119. pratet med en fremmed i mer enn fem minutter 120. gitt en uteligger mer enn 50 kroner 121. spytta på noen jeg ikke har likt 122. hoppet fallskjerm 123. vært utro 124. vært sjalu 125. kan skrive uten å titte på tastene 92 av 125 - OI! Tror jeg skal la det være med det jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. mai 2006 #113 Del Skrevet 8. mai 2006 Jeg kunne også tenkt meg en link hvis jeg får lov . ← Og jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rødtoppen Skrevet 9. mai 2006 #114 Del Skrevet 9. mai 2006 Bitteliten tur innom boka mi bare... Driver og gjør klar leiligheten til visning i det flotte været jeg, dritt å holde på INNE nå. Men satser på fint vær i morra også, for da kan jeg være ute i morra i stedet for :-D I kveld skal jeg jobbe på sykehjemmet, satse på en stille og rolig vakt - for da går det an å ta med seg noen av pasientene ut en liten tur :icon_razz: Nei, får gå tilbake til støvsugeren nå - bare gulvene igjen! Bad og do må jeg ta i morra (visningen er på torsdag...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 9. mai 2006 #115 Del Skrevet 9. mai 2006 spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little me Skrevet 9. mai 2006 #116 Del Skrevet 9. mai 2006 Håper du fikk en rolig vakt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 10. mai 2006 #117 Del Skrevet 10. mai 2006 Hellu korleis var jobben i går da???var det i morra det braker løs ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rødtoppen Skrevet 10. mai 2006 #118 Del Skrevet 10. mai 2006 Gjesp! Sover dårlig nå som visningen nærmer seg med stormskritt gitt... Og fikk sms fra sambo til morgenen i dag, leiligheten nede er visst solgt allerede da! Hyggelig at vi har fått beskjed mener jeg, for vi var jo belaget på å ha visning samtidig som han nede i morra! Ikke at det gjør sånn veldig mye, men synes det er hyggelig å få beskjed i hvert fall da. FAREN til han nede er en av grunnene til at vi vil flytte så fort som mulig se... Men men, jeg kommer nok tilbake med oppdatering i morra kveld om hvordan visningen har gått. Vi HÅPER så klart på masse folk og en drøss med bud med en gang. MEN, er også forberedet på at det ikke kommer en levende sjel! Sukk! Er litt for spennende det her altså... Jobben i går gitt bra, stille og rolig. Og jeg var på opplæring som vaktsykepleier i går jeg da, fikk ikke beskjed om det før jeg kom på jobb. Men greit det :smile: Hyggelig sted å jobbe i hvert fall! Nå skal jeg ta meg litt frokost her, så skal jeg gå løs på vinduene. Greit å kunne se ut av de i morra vel? til alle som titter innom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 10. mai 2006 #119 Del Skrevet 10. mai 2006 Tar du disse vinduene etterpå eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little me Skrevet 10. mai 2006 #120 Del Skrevet 10. mai 2006 Grattis som soon-to-be vaktsykepleier Og masse lykke til med visningen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå