Gå til innhold

Den lille røde


Gjest Rødtoppen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Rødtoppen

Så hyggelig å komme hjem til en liten fest på side 4 da! :hoppe:

Bitteliten tur innom nå før jeg legger meg, natta på jobb gikk over all forventning da makkeren min antakelig hadde fått beskjed av sjefen om å behandle meg litt pent. Ho tok jo NESTEN hensyn til at ryggen min ikke er god! :klappe:

Nå skal jeg bare drikke opp glasset mitt med vann her, så skal jeg prøve å sove litt i denna vinden. Deilig å kunne krype under dyna når det uler ute ;)

:klem: til dere alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen legger seg mens andre drar på jobb..ahh egentlig fri helga mi meeeen stort sett alltid en krise ett eller annet sted så ble jobbings frem til 15.15 i dag!!Håper du sover godt og koser deg under dyna :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Little me

God morgen, lille rød!! :)

Så bra at makkeren din har tatt til vettet da så du slipper å ende som ufør før du er 30.

Nå begynner det å lukte rundstykker her... nam nam... Sambo er snill og disker opp siden jeg er i litt redusert etter gårsdagens fest... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rødtoppen

Gjesp! Ble vekket av nabo som begynte å snekre kl 1415 i dag jeg, får se om jeg får sove litt til kvelden før jeg drar på siste nattevakta vel. Heldigvis er snørra blitt bedre i løpet av dagen, så føler meg nesten bra faktisk :-D Og så klager ikke ryggen så veldig heller :sjarmor:

noen legger seg mens andre drar på jobb..ahh egentlig fri helga mi meeeen stort sett alltid en krise ett eller annet sted så ble jobbings frem til 15.15 i dag!!Håper du sover godt og koser deg under dyna :klem:

:ler: Er alltid nok å gjøre når man jobber i helsevesenet Gullet! Hadde man hatt lyst tror jeg det hadde vært fullt mulig å få jobbe 200 % uten problem! Og så er det jo alltid digg med litt ekstra i lønn da :-D

God morgen, lille rød!!  :)

Så bra at makkeren din har tatt til vettet da så du slipper å ende som ufør før du er 30.

Nå begynner det å lukte rundstykker her... nam nam... Sambo er snill og disker opp siden jeg er i litt redusert etter gårsdagens fest... ;)

Hehe! Ufør før 30 er ikke akkurat drømmen nei... Deilig med sambo som fikser mat da, min kan vel knapt koke vann uten å brenne det. Antakelig fordi han ikke tør å prøve å lage mat heller dah! :sur: Men men, jeg liker å lage mat, så... Du får slappe av etter fest i dag du, cola er tingen ;)

Nå skal jeg snart begynne å forberede middagen her jeg, blir spaghetti med hjemmelaget pastasaus i dag, lettvint, magert og godt. Må jo passe på linjene :ler:

Fortsatt god søndag til alle sammen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Madeline

En kranglete rygg og en makker som ikke tar hensyn til det, er ikke noe særlig. Du får være forsiktig så du ikke ødelegger ryggen din helt :klem:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rødtoppen

Gjesp! Snart på tide å legge seg vel, sov ikke lenger enn til 12 i dag... Hadde noen ærender i byen :)

Hvordan er ryggen i dag da?

En kranglete rygg og en makker som ikke tar hensyn til det, er ikke noe særlig. Du får være forsiktig så du ikke ødelegger ryggen din helt :klem:.

Ryggen min blir stadig bedre, gjør litt vondt å sitte lenge enda - men går stadig bedre å flytte på folk i hvert fall!

Nei, tror jeg skal gå og pusse tanna mi snart jeg, sterkere tilbake i morra :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rødtoppen
:vinke:

Bra å lese at ryggen bedrer seg! Og kanskje sjefen har tatt kollegaen din et tak vettu ;)

Det har jeg tenkt på også, at sjefen har snakka med ho altså ;) Sjekk ut tickeren min forresten :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Little me
Gjesp! Snart på tide å legge seg vel, sov ikke lenger enn til 12 i dag... Hadde noen ærender i byen :)

Ryggen min blir stadig bedre, gjør litt vondt å sitte lenge enda - men går stadig bedre å flytte på folk i hvert fall!

Nei, tror jeg skal gå og pusse tanna mi snart jeg, sterkere tilbake i morra  :sjenert:

Så bra!!!

Du får sove godt da!!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Rødtoppen

NÅ har jeg blitt skrudd i hodet her da :overrasket: Kjøpt meg "Fish Tycoon"-spill til pc jeg, det er jo SÅ moro å lage sine egne fisker dah! -> skrullete jente!

God morgen alle damer! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Rødtoppen

Ny dag, nye muligheter! Og det sprutregner ute :sur: Hva skjedde med sola da? Men, det er jo vår, så hva annet kan man vente? Det snør i hvert fall ikke lenger :-D

Oh, nå har jeg virkelig begynt å hoste her - skikkelig sånn surklete hoste. DEILIG! Men, bedre å få det opp en å få en lungebetennelse, så... *host, gørr*

Nå skal jeg straks ta meg litt frokost her, sulten jo! Müsli med yoghurt er for øyeblikket min favoritt, reneste god-morgen-yoghurten det! Hehe!

God-morgen :klem: til alle som titter innom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halla snuppa

jeg kjøpte nye hagemøbler i går så da er det jo klart at det regner så det spruter :ler: typisk norsk jaaaa......

Ellers a??

her i gården er det jobbings og unge :ler: og det var det døgnet..I dag har vi vært i åpen barnehage det er to ganger i uka fra 10-13 i en barnehage borti street`n her så tenkte at det kan a mor prøve seg på og det gikk kjempe fint så da har vi litt å slå ihjel non timer der hvertfall.... :klem:

(p.s!! SPYTT UT JA )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...