Gjest Gjesta Skrevet 6. oktober 2006 #301 Del Skrevet 6. oktober 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 6. oktober 2006 #302 Del Skrevet 6. oktober 2006 Hellu....korleis står det til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rødtoppen Skrevet 13. oktober 2006 #303 Del Skrevet 13. oktober 2006 Jaja, det er da liv i meg selv om jeg nesten aldri er her inne lenger... Blir ikke tid eller ork rett og slett... Men jeg gir dere en alle snuppene mine i hvert fall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malina Skrevet 13. oktober 2006 #304 Del Skrevet 13. oktober 2006 Vi savner deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 14. oktober 2006 #305 Del Skrevet 14. oktober 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rødtoppen Skrevet 21. oktober 2006 #306 Del Skrevet 21. oktober 2006 En liten oppdatering fra Fredrikstad. Egentlig så er det ikke så mye å oppdatere da, livet går sin vante gang. Jobber 7,5 timer hver dag sånn mer eller mindre, mye stress, men veldig morsomt! Ellers er det ganske krevende å bo sammen med svigers da, men det begynner å gå seg til for MIN del i hvert fall. Sambo føler det også på samme måte, tror det faktisk er verst for svigers. De syter og klager veldig til den andre sønnen sin, og det får jo vi høre av han da. Hadde jo vært like greit om de kunne sagt det rett til oss, men den gang ei! Uansett, det går i hvert fall på et vis, og nå er søknaden om bygging endelig levert til kommunen også! Så nå er det bare å vente spent... Sambo prøver å slutte å snuse om dagen da, DET er en utfordring både for han og meg. Går jo litt utover humøret hans, men det har gått overraskende bra hittil egentlig. Han har vært helt uten snus i 6 dager nå, i hvert fall så vidt jeg vet! *stolt* Blir jo ikke akkurat billigere å snuse heller nå, skal vel gå opp ca 10 kr boksen i Sverige nå også, så... Hadde vært digg om han klarte å slutte i hvert fall! Tantebarnet vårt hadde ettårs dag i går da, det var i hvert fall stas. Om ikke for henne så i hvert fall for oss. Sambo tok jo helt av når det kom til å handle gaver, hadde ALDRI trodd at han skulle smelte så totalt i en klesbutikk Jeg har jobbehelg denna helga da, så jeg begynner å bli trøtt nå omtrent. Mye å gjøre når man er eneste sykepleier på jobb, stadig telefoner osv om dårlige pasienter, folk som ikke finner fram, lurer på hva pasienter skal ha av medisiner osv osv osv. MEN jeg storkoser meg Nå skal jeg faktisk ta meg en liten runde her inn og oppdatere meg LITT i hvert fall, så skal jeg slække litt på rommet før jeg legger. Hjemme alene med svigers i kveld (sambo jobber) så da holder jeg meg her inne!! og god helg til dere alle snuppene mine!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 21. oktober 2006 #307 Del Skrevet 21. oktober 2006 Koselig med livstegn fra deg! Skjønner godt at det blir lite kg med svigers i huset og mye jobbing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 26. oktober 2006 #308 Del Skrevet 26. oktober 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 2. november 2006 #309 Del Skrevet 2. november 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 2. november 2006 #310 Del Skrevet 2. november 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 3. november 2006 #311 Del Skrevet 3. november 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 12. november 2006 #312 Del Skrevet 12. november 2006 HEIA HEIA FREDRIKSTAD!! RØDE OG HVITE ER DE BESTE! HEIA HEIA FREDRIKSTAD! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rødtoppen Skrevet 11. januar 2007 #313 Del Skrevet 11. januar 2007 Jeg lever!! Men det er bare så vidt også! Neida, her går livet sin vante gang, men blir ikke så mye nett for tida akkurat... Vi venter FORTSATT på byggetillatelse fra kommunen, så ting tar tid kan man si. Begynner å bli LITT lei av å bo sammen med svigers... Men vi skal i hvert fall ha fått et svar før vi drar til Thailand - DET nærmer seg i hvert fall nå! :-D :-D på dere alle snuppene mine, sorry at jeg er litt fraværende for tida... Alt blir nok bedre når vi får flyttet for oss selv igjen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Mrs.Valentine~ Skrevet 17. januar 2007 #314 Del Skrevet 17. januar 2007 Hei vennnen. Du skal vite at du er savnet her inne. Håper dere snart kommer i eget hus, og ikke minst at dere får en fin tur. Stooor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 17. januar 2007 #315 Del Skrevet 17. januar 2007 Venter trofast vi vettu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 21. januar 2007 #316 Del Skrevet 21. januar 2007 Pakker du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marillia Skrevet 30. januar 2007 #317 Del Skrevet 30. januar 2007 God tur, kos dere masse og nyt ferien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 30. januar 2007 #318 Del Skrevet 30. januar 2007 Endelig er dagen straks her!! Thailand!! Kos dere masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rødtoppen Skrevet 5. mars 2007 #319 Del Skrevet 5. mars 2007 Jajaja! Da var en drømmetur til Thailand over og vel så det - lengter tilbake igjen ja... Ellers har vi nå satt igang med grunnarbeidet for å bygge her - fikk byggetillatelsen dagen før vi dro på ferie Snakker om bra timing dah! Så nå er det bare noen måneder til vi er huseiere og bor for oss selv igjen *glis* Sjekk ellers ut tickeren min, skjer mye på hjemmefronten om dagen kan man si! Hihi! Glede seg! Det neste nå blir vel en liten pode etter bryllup tenker jeg I går ble jeg tante for første gang da, til ei lita jente Men nå er det tid for Farmen her, oppdateringer kommer nok jevnligere når vi kommer oss i orden i huset her! Stor på dere alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 5. mars 2007 #320 Del Skrevet 5. mars 2007 Hyggelig å høre fra deg! Mam og pap er i Thailand nå de *knis* For ticker og husbygging! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå