Gjest Gjesta Skrevet 15. september 2006 #281 Del Skrevet 15. september 2006 Hvordan går det på den nye jobben da? Det er alltid spennende å begynne i ny jobb, men samtidig også slitsomt fordi det er nye rutiner, nye mennesker å forholde seg til og ikke minst nye lokaler å bli kjent i. Man trenger kanskje ikke lange stunden før man føler seg som "hjemme" Ha en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rødtoppen Skrevet 15. september 2006 #282 Del Skrevet 15. september 2006 SLITEN! Mye å gjøre på jobb gitt, kommer med en oppdatering i morra jeg - og oppdaterer meg i bøkene deres samtidig. Nå kommer jeg til å kolapse i senga foran tv'n tenker jeg - sambo er på jobb og svigers er hjemme... Stor helge på dere alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 15. september 2006 #283 Del Skrevet 15. september 2006 Innom for å ønske deg ei riktig god helg Høres nesten ut som om du trenger å slappe av litt nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rødtoppen Skrevet 16. september 2006 #284 Del Skrevet 16. september 2006 AH! Deilig med fri ja, selv om jeg ikke sov lenger enn til ni i dag heller... Krysser fingrene for at været bedrer seg utover dagen også, grått og trist enda. Sambo er og hjelper en kamerat med å flytte, så jeg støver ned her alene i dag med svigers - får besøk av vesle niesa etterpå da *smelte* Jobben min ja, jeg trives veldig godt enda i hvert fall! Mye utfordringer, spennende diagnoser på pasienten og en del action i hverdagen. På torsdag fant jeg en kæll død i sofaen liksom - han levde og var ganske ok da jeg var der bare en halv time før! Snakker om at man ikke vet når tiden er kommet da! Heldigvis! Men uansett, jeg har mange hyggelige kollegaer - selv om jeg i snitt er i hvert fall 15 år yngre enn alle sammen! Hadde vært morsomt med noen på min egen alder også... Ellers har jeg det bare bra, var litt turbulent her hjemme i begynnelsen av uka for svigers bestemte seg plutselig for at de ikke ville fortsette med detta generasjonsboliggreiene lenger. MEN de ombestemte seg igjen i løpet av et par dager, så nå venter vi bare på at kommunen skal godkjenne alt... X'er fingre og tær for at det skal gå i orden - som sagt før så er vi da lovet at alt skal være greit og vi kan ta over til påske (det er første uka i april neste år det, er ikke lenge til i det hele tatt Ha en god helg da alle snuppene mine, nå skal jeg ta en liten oppdateringstur rundt hos dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 17. september 2006 #285 Del Skrevet 17. september 2006 Du har hatt litt av en uke i jobben din. Jeg skjønner at det ikke var en spesielt behagelig opplevelse å finne en mann død, men det er dessverre noe som kan skje. Håper du har hatt en fin helg . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rødtoppen Skrevet 19. september 2006 #286 Del Skrevet 19. september 2006 GJESP! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rødtoppen Skrevet 20. september 2006 #287 Del Skrevet 20. september 2006 FOR FREDRIKSTAD, FOR FREDRIKSTAD STÅR VI EN FOR ALLE OG ALLE FOR EN! RØD' OG HVITE ER DE BESTE - HEIA HEIA FREDRIKSTAA!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 20. september 2006 #288 Del Skrevet 20. september 2006 JAAAAAAAAAAAA!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rødtoppen Skrevet 20. september 2006 #289 Del Skrevet 20. september 2006 "Vi har gutta det er futt i, som har støvlær det er krutt i. Plankebyens elleve mann, haler seier’n trygt i land. Heia, heia Fredrikstad!" "Røde, hvite, sterk som stålet, sender ballen inn i målet. Klem i vei nå går det bra, heia, heia Fredrikstad!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 22. september 2006 #290 Del Skrevet 22. september 2006 Her var det mye FFK ja Var jo litt av en kamp da....satt ikke stille i ett sekund under ekstraomgangene jeg tror jeg Men vi klarte det og 12.november er det finale Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malina Skrevet 23. september 2006 #291 Del Skrevet 23. september 2006 (endret) For vel prøve meg med litt "Heia Start" jeg da...." Vi er gule,vi er svarte. 11 mann med bein av stål...Og vi er kule,vi er smarte, smeller ballen rett i mål, Heia Start..." (må synges med skarre- r og sørlandsdialekt!) Litt kjipe Fredrikstad var som vant ,men får vel være diplomatisk og gratulere! Og ellers står det bra til med frøkna? Endret 23. september 2006 av Malina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rødtoppen Skrevet 25. september 2006 #292 Del Skrevet 25. september 2006 Oioi, nå har jeg jammen vært aktiv her inne i det siste gitt! NOT! Blir helt tappet av denna nye jobben jeg, synes jeg er på jobb hele tiden omtrent! Ganske uvant egentlig. Skal prøve å få oppdatert meg her inne i kveld, for da har jeg helt fri. Da er gubben på jobb og jeg kommer nok til å trekke meg stille og rolig inn på rommet vårt... Ellers er det bare bra med MEG da, har pådratt meg en liten UVI så ble en tur på LV innimellom jobbinga på lørdag. Men den er på retur nå, ferdig med kur i morra. Av en eller annen grunn får jeg UVI sånn ca en gang hvert halvår omtrent... Jaja! på dere alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malina Skrevet 25. september 2006 #293 Del Skrevet 25. september 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 28. september 2006 #294 Del Skrevet 28. september 2006 heeey hvorfor ombestemte de seg plutslig også plutslig tilbake igjen da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 28. september 2006 #295 Del Skrevet 28. september 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malina Skrevet 29. september 2006 #296 Del Skrevet 29. september 2006 Hvor har du gjemt deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rødtoppen Skrevet 30. september 2006 #297 Del Skrevet 30. september 2006 OH! Jeg er så AKTIV her inne om dagen altså Alltid noe som skjer nå om dagen, ikke noe galt altså. Men er på jobb, så hjem og lage middag og så er det et eller annet jeg skal etter jobb hver dag omtrent! Blir ikke så mye KG-tid nå at det gjør noe akkurat, men jeg har ikke glemt boka mi helt for det altså Går i hvert fall veldig bra i den nye jobben, trives utrolig godt der. Ellers går livet sin gang sammen med svigers, er litt lettere nå som vi har fått tv inn på rommet vårt også. Da går det an å trekke seg tilbake hvis det er noe vi vil se på tv som svigers ikke er interessert i... Nå er i hvert fall søknaden sendt til kommunen, og lånet er i boks. Så da er det bare å vente på tillatelse fra kommunen til å begynne. HÅPER det ikke tar fullt 3 måneder altså... I natt ble ei god venninne av meg mamma til en bitteliten gutt også, født i uke 34. Ho aborterte i 21 uke i jula 2005 - så jeg ble VELDIG kvalm da jeg fikk sms av ho i stad om at ho hadde født i natt. Alt er heldigvis bare bra med mor og barn - blir et par uker på nyfødtintensiven på de på Ullevål da (ho bor i oslo, derfor ullevål) Nå skal jeg ta meg litt frokost her, akkurat tilbake fra Østfoldhallen. Sambo har jobbet i natt, så han ligger og I kveld skal vi ut og spise og på kino - ikke ofte vi gjør DET akkurat! Blir nok Peppes og "Snakes on a plane" tenker jeg! Ha ei god helg alle snuppene mine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 30. september 2006 #298 Del Skrevet 30. september 2006 Jeg skjønner godt at det ikke blir så mye tid til dagboka di. Det vel slik med kg som alt annet, det går i bølegedaler hvor mye tid og lyst en har til å komme innom. Høres godt ut med tv på rommet. Det kan ikke bare være lett å sitte sammen med svigerforeldrene hver kveld. Hvor lang tid gjør dere regning med at det tar før dere er ferdig med byggingen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 30. september 2006 #299 Del Skrevet 30. september 2006 Godt å høre at du trives godt i jobben selv om det er mye å gjøre Håper du får ei avslappende og koselig helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 30. september 2006 #300 Del Skrevet 30. september 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå