Gullet26 Skrevet 15. august 2006 #241 Del Skrevet 15. august 2006 snuppa mi...Hvordan går det med deg ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rødtoppen Skrevet 15. august 2006 #242 Del Skrevet 15. august 2006 PUH! Ser ut som det går greit med gamle faren min også, men de har ikke klart å finne noen klar årsak til slaget enda. Han blir på sykehuset i noen dager til for observasjon, behandling og utredning. Bra de tar det alvorlig i hvert fall da! Men han har det i hvert fall ganske greit, og da har jeg det bra også :-D Jeg møtte opp på jobb i går kveld også jeg, måtte jo på jobb selv om pappa ikke er bra. Og hva skjer når jeg kommer på jobb? JODA, jeg har klart å regne feil når jeg har tatt ut ferien min, så jeg begynner ikke før NESTE uke jeg. Ble kort tur på jobb i går, for å si det sånn Helt utrolig, så nå må jeg ordne med jobben på sykehjemmet også, for jeg har tatt på meg vakter der samtidig som jeg jo nå skal jobbe i hjemmesykepleien Går litt rundt for en stakar innimellom gitt! Jeg har meldt meg inn i "Bokklubben nye bøker" nå da, og fått velkomstpakke i dag med pilates DVD'er og gymball - det var MORRO, men slitsomt. Ser for meg en slankere positur framover med pilates 3-4 ganger i uka + bli flinkere til å gå turer igjen! Har litt over 5 kg jeg skal ned, og sambo har 10 kg han skal ned. Så vi har litt å jobbe med fram til Thailand-turen i februar! Så jeg sier: Husk på kjernemuskulaturen jenter! Nuh skal jeg rydde og ordne litt her, så skal jeg pakke et par esker før jeg lager med litt middag osv. Sambo jobber sent i dag, så jeg har leil for meg selv. Må nyte dagene alene nå fram til vi flytter inn til svigers, for da blir det ikke noen dager alene i det hele tatt på dere alle snuppene mine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 15. august 2006 #243 Del Skrevet 15. august 2006 Jeg har en sånn gymball, jeg også. Akkurat nå er den pakket vekk, jeg rakk i grunnen aldri å ta den i bruk. Jeg får heller finne den frem senere i høst, og håper da på gode treningstips fra deg God bedring til faren din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rødtoppen Skrevet 16. august 2006 #244 Del Skrevet 16. august 2006 OIOIOIOIOI! Ligger det en bryllupsdag i luften her nå tro?? Mye som taler for at det blir bryllup på vår lille 5-års dag, dvs 26.07.08 - mer info kommer senere! Ellers er alt bra her, pappa er fortsatt på sykehuset for utredning. Ingen som egentlig vet hvorfor han har fått et lite slag, men der er i hvert fall ganske greit med han nå. Det største problemet hans er nok at han har mange tanker i hodet sitt, og det skjønner jeg godt. Slag er ikke noe å spøke med! Nå skal jeg kose meg med et glass vin og fundere over om vi får satt en dato for bryllupet eller ikke Sambo er på jobb nå, så får snakke mer med han i morra om det. Han har vi hvert fall ikke angst for å tenke på det lenger - og det er jeg veldig glad for. Han begynner til og med å få lyst på unger! på dere alle snuppene mine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 17. august 2006 #245 Del Skrevet 17. august 2006 Så spennende dette hørtes ut da med bryllupsplaner og kanskje babyplaner også? Godt å høre at det er bedre med faren din, håper han blir helt frisk og rask igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rødtoppen Skrevet 17. august 2006 #246 Del Skrevet 17. august 2006 Hehe! Menn er noen rare dyr! Sambo vil helst ikke stresse altfor mye med å gifte seg (jeg har jo vært klar siden jeg var 5, så for meg er det en dritt) samtidig så vil han gjerne være gift før han blir 30 år. Dvs at vi i hvert fall må være gift før 21.05.09. Så nå har jeg gjort det til helt og holdent hans oppgave å bestemme når vi skal gifte oss, jeg er jo klar som et egg uansett - eneste jeg vil ha er en dato sånn at jeg vet når jeg skal begynne å planlegge osv! Ellers alt bra her i leiren, pakker og pakker om dagen, blir tommere og tommere her. Ganske stusselig egentlig. Skal bli deilig å bli ferdig med det i hvert fall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rødtoppen Skrevet 18. august 2006 #247 Del Skrevet 18. august 2006 GJESP! Ble sent i går kveld gitt, og så får jeg aldri sove noe særlig lenge når sambo kommer hjem fra nattevakt. Han bråker så utrolig når han sover da, smatter, snorker og står i verre. Han er sikkert sliten! Ellers skjer det ikke så veldig mye spennende i dag, skal på jobb på sykehjemmet for siste gang i ettermiddag. Litt vemodig egentlig, men jeg er nok tilbake der neste sommer. Gleder meg allerede, hadde aldri i livet trodd at jeg skulle trives SÅ godt på et SYKEHJEM! Nuh skal jeg ta meg litt fokost her, så skal jeg ta meg ei økt (40 min) med Pilates UTEN ball. Bråker så veldig MED ballen, og det kan jeg jo ikke når sambo ligger og sover! Ellers i helga er planen å pakke og flytte egentlig, og BUZZ hos bror til sambo på lørdag kveld :-D på snuppene mine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 18. august 2006 #248 Del Skrevet 18. august 2006 Du blir mer aktiv inne på bryllupsforumet med andre ord Og deretter graviditetsforumet? Lykke til med flyttingen, og så må du ha god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 18. august 2006 #249 Del Skrevet 18. august 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malina Skrevet 19. august 2006 #250 Del Skrevet 19. august 2006 Hei vennen! Her var det jammen skjedd skaer og ting siden sist! Først; så godt at det går bra med faren din. Sånt er skummelt- og ikke noe gøy når det skjer de nærmeste. ...og jeg sperrer selvfølgelig opp øynene så fort jeg ser ordet BRYLLUP Jeg merker at jeg er veldig lysten på mer skriveri rundt dette her. Håper vi snakkes snart igjen på msn Gleder meg til å høre mer! Sånt er sååå kos å snakke om Kan tenke meg det var trist den siste dagen Ikke noe artig å si farvel til et sted man har trivdes godt. Jeg husker også hvordan det var når jeg sluttet på sykehjemmet- alle da gamle skjønne ansiktene jeg aldri kom til å se igjen, og så var det til og med noen som begynte og gråte når jeg sa jeg skulle slutte. Grusomt. Jeg tror jeg må ta en tur innom en dag snart...det hadde de nok satt pris på-selv om det sikkert er mange som dessverre har gått bort. Flink med trening ser det også ut som du er! Synes du pilates med ball gir resulateter? Jeg har sett på sånn Fitness ball, men har av en eller annen grunn aldri fått kjøpt det inn. Hvilken har du? Lykke til med flyttingen da! STOR Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rødtoppen Skrevet 21. august 2006 #251 Del Skrevet 21. august 2006 Jeg lever fortsatt, bare veldig mye styr med flytting om dagen. Straks tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malina Skrevet 21. august 2006 #252 Del Skrevet 21. august 2006 Godt å høre! Ha en flott uke! Så deg på msn iste(hvis det ikke var samboeren din ),og hadde tenkt å snakke,men den klikket bare plutselig. Jaja, vi snakkes, snuppa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 21. august 2006 #253 Del Skrevet 21. august 2006 DÆVEN STEIKE DA MOR.....her skjer det fader rullan meg ting støtt rekker ikke følge meg jeg snart,godt man har internett på jobben natterstid Trøtt jeg hmmm det er litt tidlig gitt 8 timer igjen,*tusler bort å ser om det er film på tv* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rødtoppen Skrevet 22. august 2006 #254 Del Skrevet 22. august 2006 Bare poppe innom før jeg graver meg ned i eskene her igjen, HELT utrolig hvor mye greier man har når man først begynner å flytte på alt! Nå skal jeg snart lage litt middag, så pakke litt mer, etterfulgt av ompotting av noen blomster før jeg gjør meg klar til ei natt til på jobb... Hehe! I'll be back! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 22. august 2006 #255 Del Skrevet 22. august 2006 God vakt i natt da...jeg har fri idag *digg* skal på jobb i morgen tidlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 24. august 2006 #256 Del Skrevet 24. august 2006 Det er mye styr å flytte, men det blir nok utrolig godt å komme på plass i det nye huset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 24. august 2006 #257 Del Skrevet 24. august 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rødtoppen Skrevet 25. august 2006 #258 Del Skrevet 25. august 2006 på dere alle snuppene mine! Nå pakker vi sekken og drar til fjells, komme oss litt vekk fra alt som har med flytting å gjøre et par dager nå. Så blir det siste innspurt med flytting på mandag og tirsdag - nedvasking av leil på onsdag... Nå har prolapsen min slått seg vrang her igjen også, så jeg har av alle ting vondt i BEINA! Ta meg en pinex før vi drar avgårde her... God helg alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malina Skrevet 26. august 2006 #259 Del Skrevet 26. august 2006 God tur på fjellet! Kos dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malina Skrevet 28. august 2006 #260 Del Skrevet 28. august 2006 Hatt en fin helg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå