Gå til innhold

Eks, utroskap, barn

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Takk! Masse styrke til deg!

her ønsker han samvær men bare når det passer han. Han har derfor ikke noe imot at vi flytter noe jeg synes er trist. Barnet vil se han oftere, det er sårt. Jeg har blitt til nå, for barnets skyld. Men vet ikke om det er verdt det i lengden..

Anonymkode: d6168...84c

Jøss…..

Dette høres jo trist ut for barnet 🥹 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Ikke sant. Hva skjer med barnet hvis du går bort ts og du har blokkert han? Synes du det er voksent gjort av deg å blokkere far til barnet ditt? Egoistisk og barnslig!!

Anonymkode: efcf2...bec

Jeg måtte blokkere, men har sms og epost åpen. Da med avtale om type kontakt. Det er en grense jeg har vært nødt til å sette. Dette grunnet psykisk vold. Så alt er ikke svart hvitt, og er fullt lovlig å skjerme seg selv fra mer skade eller hvis det gjør en syk. Det er ikke egoistisk og barnslig!!

Anonymkode: bda05...7fc

Skrevet

Stakars barn om det mister nærhet til faren sin pga moren føler seg såret av at eksen kanskje var utro da de var sammen. 
spiller det egentlig noe rolle? Du som eks kan være ferdig med han, gå videre å finne lykke for deg. Men du som mor skal ta vare på forholdet til faren til barnet ditt. Du valgte å få barn med akkurat han. Det er ikke et enkelt valg, det bør ikke være det - for det mennesket skal være i livet ditt også, i iallefall 18 år. 

Barnet først, alltid - tenker jeg som mor. 

Skrevet
AprilLudgate skrev (1 time siden):

Jøss…..

Dette høres jo trist ut for barnet 🥹 

Jeg bare fatter det ikke. Gjør vondt i hjertet, er alltid de stakkars små som lider. 

Anonymkode: d6168...84c

Skrevet

For en idiot. Du bør Stoppe alt samvær frem til du har fått avklart om han var utro mot deg eller ikke. 

Ikke gå med på noe før du har fått avklart om han var utro - og han har selvfølgelig bevisbyrden.

For det er det denne saken handler om, ikke alt det andre pisset du ripper opp i for å gi deg bedre samvittighet for å stoppe samværet..

Man må bare elske kvinner og hevnlysten deres. 

Anonymkode: 533d2...92c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...