Gå til innhold

Lil og Lilmann gifter seg 24.06.06


lil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Velkommen tilbake etter ferien! Her har slankeopplegget druknet fullstendig i marsipanegg og sjokolade :rodme: .... Skal prøve kjolen på nytt på torsdag, gleder meg til det!

Åååja, hvorfor er det så syyykt godt med kolibriegg???

Jeg sa til meg selv at jeg kun fikk spise ett, og jommen klarte jeg å holde det også. Men desverre spiste jeg tilsvarende mye annet snop...

:vinke:

Åå! Så fin dagbok du har! Tror jammen meg jeg skal rive i et sånt supermedlemskap jeg osgå! Mye mer morsomt når man kan legge ut bilder!!

Hihi, må si jeg også falt for de bamseparaplyene, men jeg bare lagret siden i favoritter til senere, så jeg rakk å lese at de ikke var helt i min størrelse før jeg slo til! Men jeg angrer nesten litt, for jeg kan se for meg hvordan jeg ville reagert når den lille dingsen hadde ramlet ned i postkassen!!!  :grine2:

Tiaraen din minnet meg om Never Ending Story, som jeg elsket da jeg var liten! :)

Ellers tar jeg gjerne litt av den energien din, for min er heller fraværende...  :sjenert:

Takktakk, ja det er mye mere gøy med bilder. Koster ikke noe særlig heller med det medlemskapet, bare så tiltak. Men da jeg fant ut at det gikk an å bruke pay-pal, så var det greit nok :)

Neverending story er en av mine eventyrfavoritter ;)

Endret av lil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos paraply.. Kor lang tid skal det ta før ein får den???

For meg gikk det med lysets hastighet, og det er som kjent max i alle referansesystem. Tilogmed HongKong. Men kan jo hende at noe så trivielt som påskefeiring kan ha forsinket pakken i posten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår prøvde jeg den ene av mine veldig grønne ballkjoler. Den er så kjekk :hoppe::hoppe::hoppe:

Men den må nok syes litt inn (hoho!) , og festes i torselettet på en eller annen måte. Kommende svigermor fixer nok biffen tenker jeg :sjarmor:

Og nå er det bare 6 dager igjen til det er 2 mnd igjen. :)

Endret av lil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei! :vinke:

Kjempe fin dagbok du har... smilte meg gjennom alle sidene :) Men hvordan kan jeg få sett bilde av alle tingene dine??

Støtter meg til hun som kalte deg superwoman, det er du helt klart! Og for en super gave du skal gi til din kommende mann!!

Ikke mange dagene igjen nå nei... spennende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...