Gå til innhold

Lil og Lilmann gifter seg 24.06.06


lil

Anbefalte innlegg

Ja, da har jeg fått dagbok... :) Endelig!! Og i den anledning har jeg fått meg supermedlemskap slik at jeg kan legge ut bilder i meldingene mine :smilbla: Gøy..

Vi gifter oss 24. juni i år, i Stavanger. Vi har vært sammen snart 2 år, og forlovet i halvannet.

Så langt er klær i orden, lokale, mat og drikke bestemt. Innbydelsene er sendt, og blomster, fotograf og frisør bestilt.

Men enda har vi ikke begynt på detaljplanleggingen. Som bordplan, musikk under festen og detaljert plan over dagen. Det kommer nok etterhvert som vi får litt panikk, tenker jeg ;)

Endret av lil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Får teste ut det der supermedlemskapet mitt da..

Her er verdens vakreste kjole og tiaraen og sløret mitt :)

Tiaraen er ikke den fargen, og sløret er i ivory såklart!

Endret av vimse
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Nydeleg kjole!!!

Gledar meg til å følge planlegginga di, særleg sidan vi giftar oss samme dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Veslo!

Så gøy med den nedtellingsgreia di, jeg følger med på den :ler:

Hvordan lager jeg en slik selv?? Har vært på snugglepie.com men fant ikke utav det :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne skrive litt om den fantastiske bryllupsreisen vi skal på :)

Vi skal til Italia. Vi har bestilt billetter til cruise og der skal vi bare nyte livet og hverandre i ei uke :hjerter_rundt::hjerte:

Jeg har kjøpt to nyydelige ballkjoler for anledningen. Det skal nemlig være 2 middager hvor vi skal ha pent antrekk.

Jeg er glad i grønt ;)

Etterpå skal vi på i sør-italia på språkkurs i tok uker.

Vi har lært litt italiensk tidligere, men er ikke så veldig proffe akkurat :sjenert:

Blir veldig gøy å lære mer!

I forbindelse med språkkurset skal vi også ta et matlagingskurs, lære å lage skikkelig kjempegod sør-italiensk mat :sikle:

Endret av vimse
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Såå gøy å legge ut bilder her da :sjarmor:

Hiver ut litt flere jeg..

Her er paraplyen min (bruker ikke 1800 på hår for å la frisyren regne bort ;) )

Og vesken min. Vesken er i samme grønntone som den på kjolen. Jeg har opera-hansker i samme grønntone, samt ivory hansker i samme lengde. Tenkte å ha de grønne på meg på festen, de ivory under vielsen.

Og så skoene mine da.. Det ene (høyhælte sandaler) til vielsen/fotograferingen og ellers så lenge jeg orker å holde meg oppe på styltene, det andre paret er førstehjelp til veldig trøtte føtter en gang utpå kvelden.

Endret av vimse
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nevèsta

Hei

Gratulerer med dagbok! Dere har valgt en veldig fin bryllupsdag, syns jeg :Nikke:

Kjolen var veldig fin og veldig spesiell! Det samme med alt det andre du har lagt ut. Kos deg videre med planleggingen, jeg kommer nok på besøk i boka di :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Gratulerer med dagbok! Dere har valgt en veldig fin bryllupsdag, syns jeg  :Nikke:

Kjolen var veldig fin og veldig spesiell! Det samme med alt det andre du har lagt ut. Kos deg videre med planleggingen, jeg kommer nok på besøk i boka di :)

Tusen takk!

Så hyggelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Utrolig lekre, dei første skoa altså!!!!

Kor har du kjøpt paraplyen din forresten? Og kva kosta den? Den var stilig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
På ebay for ca 120 kr inkludert porto!

De har mange flere også, bare se!

Shitt, det var jo svinbillig!!! Trur jammen meg eg bestiller meg ein eg også då, dette vestlands-været er ikkje akkurat heilt til å stole på.. Og det er jo alltid fint å ha ein fin-paraply til seinare høve også, liksom... :) Takk for tips!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi skal ha noen brudebarn også!

Våre egne to kjekke gutter, og Lilmannens fortryllende nieser. Jeg liker egentlig ikke å legge ut bilder av barna, men klærne de skal ha på seg kan jeg jo trygt legge ut (sånn mens jeg er i gang :blunke: )

Endret av vimse
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke av skoene var det du skulle bruke når? Det fikk jeg ikke helt med meg...

De med høye hæler til jeg blir trøtt, så de "hele" skoene. :) Beklager, formulerte meg litt upresist *innogfixepådetstrax*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shitt, det var jo svinbillig!!! Trur jammen meg eg bestiller meg ein eg også då, dette vestlands-været er ikkje akkurat heilt til å stole på.. Og det er jo alltid fint å ha ein fin-paraply til seinare høve også, liksom... :) Takk for tips!!

Min kommende svigermors ide, og den var ikke dum!

Her på vestlandet vet man aldri.. Men uansett om det blir sol, er det jo kjekt med en parasoll ;) Pen er den jo...

Men jeg tror egentlig ikke at den holder så mange dråpene da. Men til å løpe ut og inn med, holder den nok tett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest gjest1

Er denne ein skikkeleg vanntett paraply?

Korleis legg eg inn bud?

Kor lang tid tok det før du fekk paraplyen din? Kor mykje er det i porto og sånn? Anar du kor mykje dollaren ligg på no?

Beklager viss eg masar mykje altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er denne ein skikkeleg vanntett paraply?

Korleis legg eg inn bud?

Kor lang tid tok det før du fekk paraplyen din? Kor mykje er det i porto og sånn? Anar du kor mykje dollaren ligg på no?

Beklager viss eg masar mykje altså...

Du, den passer til en stor dukke eller teddybjørn.... Så ikke særlig vanntett ut heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:grine2: Beklager om jeg ler altså men... det er en bamse-paraply!!!

Den er bitteliten!

:ler: Ikke meningen å flire av deg altså, jeg flirer bare av det bildet jeg fikk inni hodet mitt!

Dollaren ligger på ca 6.5 kr (en dollar=6.50) Men sjekk ut kalkulatoren så er du sikker :)

Du legger inn bud ved først å registrere deg, deretter trykke på "bid now". Fordel med paypal om du ikke har fra førav!

Takk for hjelpen med sånn nedtellingsgreie. Fikk meg likegodt en som teller ned til jul også jeg. Gleder meg til jul :sjarmor:

(hmf.. måtte visst fjerne den ene. dumt.. det ble til at jeg fjerna julekalenderen!)

Endret av lil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg mast så mye om klær og stæsj, tenkte at jeg kanskje kunne fortelle litt om festen!

Vi skal ha italiensk mat, her er menyen

Vi skal ha nr 1,2,6,7 og 8 til hovedrett, og pastasalat nr 1 til forrett.

Til dessert tenkte vi en bringebærterte eller noe sånt :sikle:

Foreløpig vinvalg:

Forrett

Hovvedrett

Dessert

Men dette kan forandres.. :sjenert:

Festen skal holdes på Rosenkildehuset

Endret av vimse
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...