Gå til innhold

Lil og Lilmann gifter seg 24.06.06


lil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjenner igjen den direkte demokrati-diskusjonen ja! Egentlig interessant, men eksamen er jo stress uansett. Håper det går bra!

Morgengaven din er jo heeeelt fantastisk!! Det hadde vært noe å gi, men jøss, det må jo koste flesk, blod svette og tårer? :ler: Kan tenke meg at han får litt hakeslepp når han får den gaven!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kva må du betale for herligheten?

Ehm.. ikke skyt meg... :sjenert: minst 10 000 :overrasket: Men jeg håper at jeg tjener nok til å oppgradere, da blir det 15 000.

Og forhåpentligvis er det verdt hver krone, fordi han kommer til å bli så fantastisk glad!

Ellers kommer jo reisen utenom, men vi tar det jo som en ferie, og jeg fant skikkelig billige charterbiletter.

Det blir så bra :)

Endret av lil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner igjen den direkte demokrati-diskusjonen ja! Egentlig interessant, men eksamen er jo stress uansett. Håper det går bra!

Morgengaven din er jo heeeelt fantastisk!! Det hadde vært noe å gi, men jøss, det må jo koste flesk, blod svette og tårer? :ler:  Kan tenke meg at han får litt hakeslepp når han får den gaven!!

Nei, hverken blod eller tårer. Litt svette ja, men det er det verdt!

Hakeslepp, du ga meg en ide... Jeg kan ta et bilde av ham 2 minutter etter at han har åpnet voucherern sin, blir sikkert et herlig bilde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :vinke:

Oj for en flott gave :overrasket: Min mannhadde sikkert tatt til tårer av glede :ler:

Og den paraplyen var kjempe smart,så jeg også har bestllt en ;)

Kjempe stilige kjoler også,flott brudekjole :)

Lykke til med planleggingen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagbok! Blir spennende å følge dagboken din fremover :) . Kjekt med en Stavangerbrud til! Hvilken kirke skal du gifte deg i? Skal dere pynte med blomster i kirken også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, hverken blod eller tårer. Litt svette ja, men det er det verdt!

Hakeslepp, du ga meg en ide...  Jeg kan ta et bilde av ham 2 minutter etter at han har åpnet voucherern sin, blir sikkert et herlig bilde  :)

Hehehe, ja god idé!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :vinke:

Oj for en flott gave  :overrasket:  Min mannhadde sikkert tatt til tårer av glede  :ler:

Og den paraplyen var kjempe smart,så jeg også har bestllt en ;)

Kjempe stilige kjoler også,flott brudekjole :)

Lykke til med planleggingen :)

Tusen takk :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagbok! Blir spennende å følge dagboken din fremover :) . Kjekt med en Stavangerbrud til! Hvilken kirke skal du gifte deg i? Skal dere pynte med blomster i kirken også?

Åja, skal du også gifte deg i Stafangr?? :)

Vi gifter oss i Orre Gamle, og den er så nydelig at den trenger aldeles ingen pynt

Men jeg har lekt med tanken på å stå opp grytidlig for å plukke markblomster og ha i noen småvaser da.

Tør ikke si det til noen, for alle syntes jeg har nok å gjøre fra før av. Forstår ikke helt det der :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er jeg litt trist fordi jeg bor så langt unna alt og alle. Venninnene mine skal ut og kikke på selskapskjoler idag, og jeg vil være med.. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er jeg litt trist fordi jeg bor så langt unna alt og alle. Venninnene mine skal ut og kikke på selskapskjoler idag, og jeg vil være med.. :tristbla:

:klem:

Da har jeg lest gjennom sidene i dagboka di. Må si du har lagt ut mange fine bilder. De grønne kjolene var jo helt nydelige :tommelsmil:

Ellers likte jeg veldig godt ideen om morgengave til mannen din. Skullr ønske jeg hadde råd til noe sånt selv, men... nope :sjenert: Har tenkt på motorsykkeltimer her hjemme da. Men vi får se... Har noen andre ideer på lur også ;)

Skal du gjøre alt til bryllupet selv?!?!? Legge sminke, lage bryllupskake, plukke blomster?!?!? Er du SUPERWOMAN?!!?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

Da har jeg lest gjennom sidene i dagboka di. Må si du har lagt ut mange fine bilder. De grønne kjolene var jo helt nydelige :tommelsmil:

Ellers likte jeg veldig godt ideen om morgengave til mannen din. Skullr ønske jeg hadde råd til noe sånt selv, men... nope :sjenert:  Har tenkt på motorsykkeltimer her hjemme da. Men vi får se... Har noen andre ideer på lur også ;)

Skal du gjøre alt til bryllupet selv?!?!? Legge sminke, lage bryllupskake, plukke blomster?!?!? Er du SUPERWOMAN?!!?

:klem:

Hei, tusen takk! Kjekt at du også likte kjolene mine :) Den ene kommer hver dag som helst og jeg gleeeder meg...

Jeg er kanskje superwoman ;) Ifølge alle andre er jeg det om jeg skal få tid til alt det der. Uff, men jeg blir nesten litt oppgitt over at alle maser så mye om hvor fantastisk travelt det kommer til å bli, og at jeg har tatt på meg aaalt for mye "bare vent og se". Som nevnt har jeg ikke turt å nevne de blomstene en gang. Jeg sitter faktisk her og lurer på om jeg skal snike meg ut grytidlig og plukke dem uten at noen vet noenting :ler: Jeg skal ikke være hos frisøren før klokka 10, og jeg er vant til å stå opp kl 5-6. Jeg kan sove hos farmor, hun stanser meg nok ikke. Og så må jeg vel sikkert avtale med presten slik at jeg kommer meg inn i kirken... Eller kan legge dem en eller annen plass.

Tanten min bor ved siden av, kanskje jeg kan gi dem til henne så kan hun hjelpe meg å få dem inn i kirken når presten har kommet. For da er jeg for lengst hinsides blomsterarbeid. God plan :sjarmor:

Noen ideer anyone om hvordan jeg kan gjøre det med markblomster i kirken? Små vaser feks?? Det er en svært liten enkel kirke. Skal se om jeg finner noen bilder fra innsiden. *stikkerpåsurfingetterbilder*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant ingen.. :sur:

Men her er kirken utvendig :)

Den kjekke hesten nedenfor brukte jeg avogtil å ri på :)

Endret av vimse
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Orre kirken er fin! Har kjørt forbi der mange ganger :) . Vi skal gifte oss i Time kirke. Vet ikke hvordan det ser ut inne der ennå, så har ikke bestemt meg for pynting foreløbig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nevèsta

For en blomsterplan.. Hvis du får organisert alt dette og faktisk kommer deg opp (hørtes ikke ut som om det var noe problem...), så går det nok bra det der :)

Fin morgengaveidè!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
For en blomsterplan..  Hvis du får organisert alt dette og faktisk kommer deg opp (hørtes ikke ut som om det var noe problem...), så går det nok bra det der :)

Fin morgengaveidè!

Tusen takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da er påsken over, og snart er det kun to måneder igjen. Hjeeeeelp... :overrasket:

Ikke vært noe særlig mye planlegging i det siste, bortsett fra på slankefronten.. Burde strammet opp littegrann før jeg føler meg helt vel i bikini.

I den anledning tror jeg faktisk at jeg får starte en egen slankedagbok.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen tilbake etter ferien! Her har slankeopplegget druknet fullstendig i marsipanegg og sjokolade :rodme: .... Skal prøve kjolen på nytt på torsdag, gleder meg til det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Åå! Så fin dagbok du har! Tror jammen meg jeg skal rive i et sånt supermedlemskap jeg osgå! Mye mer morsomt når man kan legge ut bilder!!

Hihi, må si jeg også falt for de bamseparaplyene, men jeg bare lagret siden i favoritter til senere, så jeg rakk å lese at de ikke var helt i min størrelse før jeg slo til! Men jeg angrer nesten litt, for jeg kan se for meg hvordan jeg ville reagert når den lille dingsen hadde ramlet ned i postkassen!!! :grine2:

Tiaraen din minnet meg om Never Ending Story, som jeg elsket da jeg var liten! :)

Ellers tar jeg gjerne litt av den energien din, for min er heller fraværende... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...