Gjest gjest1 Skrevet 3. april 2006 #21 Del Skrevet 3. april 2006 Du, den passer til en stor dukke eller teddybjørn.... Så ikke særlig vanntett ut heller. ← Såg det..... ETTER eg hadde lagt inn bud... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lil Skrevet 3. april 2006 Forfatter #22 Del Skrevet 3. april 2006 (endret) Åja, invitasjonene vil jeg veldig gjerne vise frem :rosasmil: Ei venninne av meg har malt en akvarell av kirken vi skal vies i, og brukt det som utgangspunkt når hun har designet invitasjonene. Endret 3. april 2006 av lil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lil Skrevet 3. april 2006 Forfatter #23 Del Skrevet 3. april 2006 Såg det..... ETTER eg hadde lagt inn bud... ← Ånei.... Så kjipt!! Jeg burde advart deg... Kikket på dem selv, de var jo så myye billigere enn de andre Uffuff, men du kan trøste deg med at det kun er ca 30-40 kr. Men om du ikke skal ha noe mer derfra er det jo kjipt med tanke på porto. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lil Skrevet 3. april 2006 Forfatter #24 Del Skrevet 3. april 2006 Jaja, detta var gøy gitt!! Har brukt hele kvelden her inne... På tide å skrive litt eksamen istedet. Men jeg kommer nok sterkt tilbake imorgen med mer om planleggingen!! En siste greie her... Jeg skal bake kaken selv, og har øvd meg på marsipanroser. Har fått masse tips og råd fra tydeligvis svært kompetente mennesker her inne på KG, og her er resultatet fra første test. Har ikke bestem farge enda, men de ble jo lekre som hvite. Men da bør jeg vel ha en annen farge på lokket, eller skikkelig mange mørkegrønne blader. Hmmm... må i tenkeboxen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 3. april 2006 #25 Del Skrevet 3. april 2006 Ånei.... Så kjipt!! Jeg burde advart deg... Kikket på dem selv, de var jo så myye billigere enn de andre Uffuff, men du kan trøste deg med at det kun er ca 30-40 kr. Men om du ikke skal ha noe mer derfra er det jo kjipt med tanke på porto. ← La inn bud på ein sånn som du har kjøpt deg like etterpå, så då kan eg håpe dei blir sendt sammen då.. Hehe... Så får eg heller sjå om eg finn noko smart å bruke den bamse-paraplyen til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 3. april 2006 #26 Del Skrevet 3. april 2006 Kor har du kjøpt dei grønne kjolane dine? Dei var lekre!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lil Skrevet 4. april 2006 Forfatter #27 Del Skrevet 4. april 2006 (endret) Kor har du kjøpt dei grønne kjolane dine? Dei var lekre!!!! ← Den lyse er kjøpt her. (prisen var halvparten av det som er oppgitt på siden ) Og den mørke er kjøpt på ebay, av Denne selgeren. Kjekt med internett, ballkjoler til HM-pris. Liker sånt.. Alltids noen barn som gjerne kunne tenke seg en liten paraoll/paraply til dukken eller bamsen, trordu ikke? Endret 4. april 2006 av lil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lil Skrevet 4. april 2006 Forfatter #28 Del Skrevet 4. april 2006 Lurte på om jeg skulle gjøre et forsøk på å legge inn budsjettet, kanskje noen ser noe vi har glemt...? Mat: 15000 Alkohol: 15000 Lokale (inkl leie og servitører): 12000 Diverse som er vanskelig å estimere: 5000 (mineralvann, kaffe, ekstra timer til servitørene ++) Brudens klær og stæsj: ca 10000, alt i box Frisør: 1800 Makeupkurs: 700 Brugdommens klær Smoking: 5000 I box Sko: 1000 Brudebarn Brudepikekjole: 500 i box Kurv: 100 i box Smokinger: 500 i box Guttesko: 300? Fotograf: 7500 Hotell: 2600 Bil: 1400 Kaken: ca 1000 (baker selv) Blomster: ca 3500 for alt Ble litt etter hukommelsen detta, men jeg tror det stemmer sånn omtrent. Bryllupsreisen kommer litt utenom, føler jeg, men totalt ca 40 000, alt betalt Tilsammen: Myyye.. Men vi syntes det er verdt å skikkelig feire vår store dag med å slå på stortromma, og dette har vi spart til i halvannet år nå! Og vi har kontroll!! puh.... to måneder før er så godt som alt i box, og det som trengs utenom er på konto. Nå sparer vi til lommepenger til bryllupsreisen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lil Skrevet 4. april 2006 Forfatter #29 Del Skrevet 4. april 2006 På fredag skal jeg på Make-up kurs. Jeg skal ta med meg overdelen på kjolen, samt tiara og smykke. Kanskje jeg også tar med fotoapparat, så kan jeg legge inn bilder her inne hvis jeg tør Det blir såå spennende!! Gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floja Felíz Skrevet 4. april 2006 #30 Del Skrevet 4. april 2006 Hei! Jeg synes både brudekjolen din og ballkjolene er kjempefine, og bryllupsreisen høres jo knallbra ut! Stilig med italiensk meny også, det er jo litt annerledes enn "standarden" og blir sikkert spennende. Så flink du er som skal bake kaken selv! Er du konditor, eller bare skikkelig flink til å bake? Jeg tror aldri jeg hadde klart å manøvrere så mye krem og marsipan og kommet helskinnet ut av det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lil Skrevet 4. april 2006 Forfatter #31 Del Skrevet 4. april 2006 Hei! Jeg synes både brudekjolen din og ballkjolene er kjempefine, og bryllupsreisen høres jo knallbra ut! Stilig med italiensk meny også, det er jo litt annerledes enn "standarden" og blir sikkert spennende. Så flink du er som skal bake kaken selv! Er du konditor, eller bare skikkelig flink til å bake? Jeg tror aldri jeg hadde klart å manøvrere så mye krem og marsipan og kommet helskinnet ut av det... ← Tusen takk! Kjekt at du liker kjolene mine Vi har valgt den maten vi selv liker best Og at den ikke er standard er et stort pluss, ja. Ang. kaken, jeg er ikke konditor, men jeg liker å innbille meg selv at jeg er flink å bake. Jeg og søster vant en kakebakekonkuranse (beste smak) da vi prøvde å bake bryllupskake for test og gøy. Den kommer nok ikke til å se helproff ut, men det er ikke noe mål heller. Men god tror jeg nok den kommer il å bli!! Og manøvrering av krem og marsipan er piece of cake Liker krem og marsipan jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 4. april 2006 #32 Del Skrevet 4. april 2006 Takk for linkar!! Dei rosene dine var utruleg nydelege, forresten!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lil Skrevet 4. april 2006 Forfatter #33 Del Skrevet 4. april 2006 Takk for linkar!! Dei rosene dine var utruleg nydelege, forresten!!! ← Ingen årsåk! Og tusen takk! Nå ble jeg glad!!! Vil jo så gjerne at kaka mi skal være fin;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floja Felíz Skrevet 4. april 2006 #34 Del Skrevet 4. april 2006 Ang. kaken, jeg er ikke konditor, men jeg liker å innbille meg selv at jeg er flink å bake. Jeg og søster vant en kakebakekonkuranse (beste smak) da vi prøvde å bake bryllupskake for test og gøy. Den kommer nok ikke til å se helproff ut, men det er ikke noe mål heller. Men god tror jeg nok den kommer il å bli!! Og manøvrering av krem og marsipan er piece of cake Liker krem og marsipan jeg... ← Hehe, jeg liker det jeg også, men det er jo en fordel at mesteparten er igjen på kaka da, og ikke på, benken, forkleet, kinnet, gulvet og fingrene mine... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lil Skrevet 4. april 2006 Forfatter #35 Del Skrevet 4. april 2006 Eller i magen min (helt sant, jeg spiser fryktelig mye marsipan hvis jeg bare lar meg selv få lov...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 4. april 2006 #36 Del Skrevet 4. april 2006 Hei hei, og velkomen i brudenabolaget. Dere har jo full kontroll jo! Blir spennende å følge dere inn mot innspurten. Vårt bryllups står nesten 1 måned etter deres, så erfaringer tas i mot med takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lil Skrevet 5. april 2006 Forfatter #37 Del Skrevet 5. april 2006 Hei hei, og velkomen i brudenabolaget. Dere har jo full kontroll jo! Blir spennende å følge dere inn mot innspurten. Vårt bryllups står nesten 1 måned etter deres, så erfaringer tas i mot med takk ← Full kontroll og full kontroll.... Uff vet ikke jeg. Bare vi har økonomien under kontroll så kan jeg slappe av Erfaringer skal bli delt så fort de er ervervet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lil Skrevet 5. april 2006 Forfatter #38 Del Skrevet 5. april 2006 Nå kan vi krysse av en ting til: bil! Det ble en slik med 4 hjul, dere vet...? (ikke min greie, det med biler) Vi har leid en for hele helgen, fra fredag til mandag. Blir jo greit å ha en egen bil når det sikkert er litt av hvert å ordne dagen før og sånt. Vi bor nemlig svært langt fra den byen vi skal gifte oss i, så vi kommer ikke til å disponere bil der for vi flyr. Ellers har jeg fixet litt videre på morgengaven idag, bestilt biletter til barnevakter og slikt. Åja, jeg har jo enda ikke skrevet om den geniale gaven. Det skal jeg gjøre senere idag, nå må jeg finne flere argumenter for og imot direkte demokrati. Og jeg som egentlig bare har lyst til å sitte her inne og skrive pjatt om bryllup Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lil Skrevet 5. april 2006 Forfatter #39 Del Skrevet 5. april 2006 (endret) Puh, da er eksamen nr 3 i statsvitenskap ferdig, nr 4 så langt i år. Nå har jeg en filosofi igjen før jeg tar påske. Ja, og så en liten hyggelig fysikkinnlevering da Men nå litt bryllupsplanlegging Kjekkest det;) Det var morgengaven da. Jeg har en anti-smykkemann, som egentlig har alt han trenger og er fornøyd med det. Han liker heller ikke halvnakne bilder av meg (bedre live ) så jeg har skikkelig stressa med å finne på noe lurt. For jeg er veldig glad i gaver, ser dere, både å gi og å få.. Og denne gaven ville jeg skulle være helt spesiell, og det blir den. Han skal nemlig få reise til Frankrike og kjøre formel 1 en hel dag. Og jeg skal være med og se på! Han kommer til å bli såå glad, han digger formel 1 og har alltid hatt lyst til å prøve en sånn bil. Men det er litt manko på dem her, gratis er det heller ikke, så han har aldri fått anledning, før nå Jeg har delvis i denne anledning skaffet meg jobb på sykehuset. Der skal jeg jobbe fulltid hele august og september for å finansiere herligheten. Halvparten skal betales nå snart, men resten betales rett før vi reiser. Greit med charter Vi reiser i slutten av oktober, hele familien til Nice. Jeg har også fått med meg flere andre, slik at noen kan passe guttene den dagen vi skal på banen. 12 års aldersgrense, men jeg hadde nok uansett ikke turt å latt dem være med. Kjører styggfort de bilene der. Idag har jeg stresset frem og tilbake med bilettene til barnevaktene, men jeg fikk det heldigvis til. Endret 5. april 2006 av lil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 5. april 2006 #40 Del Skrevet 5. april 2006 Kva må du betale for herligheten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå