Susan Sto Helit Skrevet 12. juni 2006 Forfatter #241 Del Skrevet 12. juni 2006 Planene for dagen idag er faktisk å komme meg en tur ned i sentrum og finne noe fint garn. Så kan jeg forsøke meg som flink kommende mor, og se om jeg får til å strikke noe babytøy. (Det må være 15 år siden jeg tok i en strikkepinne sist, men... Og så må jeg kjøpe en BH til i min nye "gigiant størrelse" (75/80C) Har spist is hver dag altså, men jeg satt og drømte om is på jobb på fredag, men fikk aldri tid til å gå og kjøpe en, så da spiste jeg liksom den nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 12. juni 2006 #242 Del Skrevet 12. juni 2006 GigantBH... *fnis* Hva sier mannen til det da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 12. juni 2006 #243 Del Skrevet 12. juni 2006 Eneste vi er fornøyde med, at vokser, er puppene! Ah.. Nå fikk jeg også lyst å prøve meg på å strikke! Hvordan er det med garn, er det ok pris? Er det vanskelig å strikke når man har kun gjort det en gang før.. for leeenge siden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 12. juni 2006 Forfatter #244 Del Skrevet 12. juni 2006 Eneste vi er fornøyde med, at vokser, er puppene! Ah.. Nå fikk jeg også lyst å prøve meg på å strikke! Hvordan er det med garn, er det ok pris? Er det vanskelig å strikke når man har kun gjort det en gang før.. for leeenge siden? ← Fikk et godt tips... På hobbysidene. Sandnes Garn Kan kanskej hjelpe deg også, Epica? Den linken førte meg til en side der de faktisk har lagt ut et strikkekurs. (For sånne som meg.) Tror garn koster mellom 20-35 pr. nøste. Tenkte å starte smått jeg da, har en oppskrift på babyvotter. (Vrang/rett bord øverst, så bare rett, og så feller man seg ned til ingenting... Ferdig.) Etterpå kan vi evaluere og se på sokker/lue og senere kan det vurderes å snike seg inn mot en genser eller bukse. Ja, puppene kan visst få vokse så mye de vil. Bortsett fra at D-cup ikke akkurat var hyllevare på Lindex da jeg så sist. (Er godt man startet som B.) Mannen er jo kjempefornøyd da, Ithaca ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 12. juni 2006 #245 Del Skrevet 12. juni 2006 Takk for link! Kanskje jeg har funnet meg en hobby hvem vet?! Må få se bilder av vottene når du er ferdig? Mannen er kjempefornøyd med mine meloner også, haha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 12. juni 2006 #246 Del Skrevet 12. juni 2006 (endret) til baby... http://www.laredoute.no velg Barn - Baby.. Endret 12. juni 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 12. juni 2006 #247 Del Skrevet 12. juni 2006 (endret) søt!! Endret 12. juni 2006 av Pheps Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 12. juni 2006 Forfatter #248 Del Skrevet 12. juni 2006 Masse søtt! Litt mye sommerklær ennå, men det endrer seg nok! Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 12. juni 2006 Forfatter #249 Del Skrevet 12. juni 2006 Skal se om jeg tør legge ut bilde av vottene når/hvis jeg blir ferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 12. juni 2006 #250 Del Skrevet 12. juni 2006 Tviler på jeg kommer igang, men takk for link! Tror jeg er for dårlig på sånt.. Husker før, at halve votten jeg strikka ble strammere enn den andre delen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 12. juni 2006 Forfatter #251 Del Skrevet 12. juni 2006 Tviler på jeg kommer igang, men takk for link! Tror jeg er for dårlig på sånt.. Husker før, at halve votten jeg strikka ble strammere enn den andre delen. ← Tja, jeg strikket tøffelsokker der den ene ble 4 str. større enn den andre! Men det kan jo hende det er et par forsøk som skal til? Babyvotter er jo ikke store greiene da! Bilde kommer hvis det blir brukandes, og alternativt hvis det går helt galt... Til skrekk og advarsel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 12. juni 2006 #252 Del Skrevet 12. juni 2006 Gigantbh ja.. Har 75d jeg nå.. Og tro meg, det er IKKE hyllevare!! Det rare er at puppene mine ikke er sååå store heller!! :klø: Men må ha d allikevel! Min ammebh en gang i fremtiden på være str elefant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 12. juni 2006 Forfatter #253 Del Skrevet 12. juni 2006 Gigantbh ja.. Har 75d jeg nå.. Og tro meg, det er IKKE hyllevare!! Det rare er at puppene mine ikke er sååå store heller!! :klø: Men må ha d allikevel! Min ammebh en gang i fremtiden på være str elefant ← Av en eller annen grunn har jeg fått det for meg at ammebh'er finnes i de mest utenkelige størrelser. (De må jo ha alle "elefantstørrelsene" nybakte mødre kan finne på å ha. og det må jo inneholde noen F, DD o.l. Og da fortsatt 70 og oppover.) Men du må nok regne med å vokse litt. (Men det er ikke alle som vokser så mye i begynnelsen, så du kan jo håpe!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 12. juni 2006 Forfatter #254 Del Skrevet 12. juni 2006 Kom plutselig på hvorfor strikking ikke var min greie. Sliter allerde, til tross for at de snille damene i butikken mente det enkleste form meg ville være en lue på rundpinne. (Men rundpinnen føltes for stor, då nå er jeg på vanlige pinner, og knoter med rette og vrange masker!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 13. juni 2006 Forfatter #255 Del Skrevet 13. juni 2006 Dårlig tid idag, men fortsetter nedtellingen: 2 dager igjen til JM og hjertelyd! 3 uker og 6 dager til ordinær UL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 13. juni 2006 Forfatter #256 Del Skrevet 13. juni 2006 Strikkinga satt faktisk overraskende greit i fingrene når jeg bare kom igang. (Men jeg lurer litt på om det kanskje kan finne på å bli votter istedenfor lue?) Må sannsynligvis investere i enda et sett strikkepinner. (Og så må jeg lære meg å strikke vrange masker når jeg strikker rundt. (Får det til når jeg strikker fram og tilbake, så det må jo gå?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 13. juni 2006 #257 Del Skrevet 13. juni 2006 (endret) Jeg har sittet og lest litt på begynnelsen av dagboka di nå, for å lese litt om når du var på mitt stadie Ble enda litt mer bekymret når jeg leste om venninna di som måtte føde babyen etter UL fordi den ikke var levedyktig utenfor magen Men det er vel svært sjelden at sånt skjer. Men jeg gleder meg i alle fall til jeg har kommet til uke 12... Og så var det så søtt å lese om dine oppsparte babyklær Kommer til å begynnne å kjøpe hvert øyeblikk, jeg også! Endret 13. juni 2006 av Ephemera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 13. juni 2006 Forfatter #258 Del Skrevet 13. juni 2006 Jeg har sittet og lest litt på begynnelsen av dagboka di nå, for å lese litt om når du var på mitt stadie Ble enda litt mer bekymret når jeg leste om venninna di som måtte føde babyen etter UL fordi den ikke var levedyktig utenfor magen Men det er vel svært sjelden at sånt skjer. Men jeg gleder meg i alle fall til jeg har kommet til uke 12... ← Babyen hadde noe ekstremt sjeldent! Sånt skjer 1 av 100.000. Du får lese videre! Venninna er nemlig lykkelig gravid nå, med en baby som ser ut til å være helt frisk og rask, og veldig aktiv. Og så har hun termin nesten samtidig med meg. Bare gled deg til 12. uke du! Det skal mye til for at noe går galt etter det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 13. juni 2006 #259 Del Skrevet 13. juni 2006 Ja, og så skrev du vel i dagboka mi for en stund siden at det var mindre sjanse for SA etter 5 fullgåtte uker også... om jeg ikke husker helt feil? Jeg er jo 5 + 3 idag. Lyst til å sove igjen, jeg... selv om jeg nettopp har stått opp... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 13. juni 2006 #260 Del Skrevet 13. juni 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå