Iroim Skrevet 26. juni 2006 #361 Del Skrevet 26. juni 2006 Så kort tid det er til dere skal på UL! Det blir helt sikkert en fantastisk opplevelse. Mannen min har vært stolt som en hane de gangene han har vært med:=) Og vi har jo ikke kommet langt i graviditeten ennå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 26. juni 2006 #362 Del Skrevet 26. juni 2006 Oi, så du har gått opp TO størrelser!? 2 uker bare!! Ja jeg hååååper jeg kjenner noe snart! Søstra mi kjente ikke noe før i uke 22 med første, så det er mulig jeg må vente noen uker.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 26. juni 2006 Forfatter #363 Del Skrevet 26. juni 2006 Iroim: Tror Elklingen min kommer til å bli bare stoltere over babyen i magen etter UL. Det er VELDIG snart, synes jeg! Epica : Ble litt overrasket selv når jeg så det hadde blitt TO hele cupstørrelser allerede så tidlig! Er redd for at det kan bli vanskelig å kjøpe billige BH'er frammover! Må vel kanskje kjøpe amme-BH'er snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 26. juni 2006 #364 Del Skrevet 26. juni 2006 Pupper som vokser er egentlig litt plagsomt når det kommer til bh`er. Jeg er nå oppe i en str som er svææært vanskelig å få tak i!!! Må egentlig ha 75DD nå, men det finner jeg jo ikke noe sted da, hvertfall ikke der det er normale priser... Fant heldigvis 2 i str 75D på KappAhl på lørdag, de passer akkurat... og det var det største de hadde... Kjempeflott om dere klarer å dele permisjon 50-50! Ha en fin dag, tenk bare 2 uker til ul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 26. juni 2006 Forfatter #365 Del Skrevet 26. juni 2006 Pupper som vokser er egentlig litt plagsomt når det kommer til bh`er. Jeg er nå oppe i en str som er svææært vanskelig å få tak i!!! Må egentlig ha 75DD nå, men det finner jeg jo ikke noe sted da, hvertfall ikke der det er normale priser... Fant heldigvis 2 i str 75D på KappAhl på lørdag, de passer akkurat... og det var det største de hadde... Kjempeflott om dere klarer å dele permisjon 50-50! Ha en fin dag, tenk bare 2 uker til ul! ← Kanskje du kjøpte samme BH som meg da *MissS*? For jeg kjøpte også 75D på KappAhl på lørdag... Og så så jeg at de hadde noe babyklær i nøytrale farger, men Elsklingen liker ikke at jeg titter for lenge i samme butikk, så jeg fikk ikke kjøpt noe. Gruer meg til å få ennå større pupper og trenge 75DD jeg også, eller 75F til og med! Håper på å få delt permisjonen veldig likt! Er glad Elsklingen ønsker å ha lang permisjon, og at jobben hans tillater det! Hadde vært så mye vanskeligere hvis jeg ikke hadde hatt fast jobb, eller han hadde MÅTTET være på jobb! Vi har hvertfall valget! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 26. juni 2006 #366 Del Skrevet 26. juni 2006 Mannen er vel STOOORFORNØYD?! .......... Min er kjempefornøyd! Har gått opp fra B til C. Hva er planene idag da? Vi skal grille! :-D Deilig vær!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 26. juni 2006 Forfatter #367 Del Skrevet 26. juni 2006 Planen idag var egentlig å bestille dress til Elsklingen til bryllupet. (Leie) Men det ble utsatt p.g.a. varme. Dermed blir det kun å snakke med reisebyrå rundt bryllupsreise og hvilke alternativer som finnes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 26. juni 2006 #368 Del Skrevet 26. juni 2006 Åjaaaa... dere skal jo gifte dere snart!! Ååå.. Så deilig med bryllupsreise.. Gleder meg til å høre hvor dere tar ferden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 26. juni 2006 Forfatter #369 Del Skrevet 26. juni 2006 Ble ikke tidlig hjem på meg heller, men NÅ går jeg. Titter heller litt i butikker i byen før jeg møter Elsklingen min enn å sitte på jobb og vente! Ja, ja, greit å ikke gå så tidlig da, det har vært litt kaos her idag. Fått gjort masse har jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellisiv Skrevet 26. juni 2006 #370 Del Skrevet 26. juni 2006 Formen er bra? kvalmen gitt seg? Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 26. juni 2006 #371 Del Skrevet 26. juni 2006 Hellu... Ja, nå nærmer det seg jo bryllupet... Tenker du har mer enn nok å henge fingerne i om dagen.. Åh... Bare to uker til UL også.. Fy som tiden flyr da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 27. juni 2006 Forfatter #372 Del Skrevet 27. juni 2006 Vilje78: Kvalmen har for det meste gitt seg, men den dukker opp nå og da, f.eks. om morgenen når jeg våkner, eller om ettermiddagen når jeg ikke har spist på en liten stund. Cr@sh: Ja, det er utrolig som tida flyr! Snart bare en mnd. igjen til ! Og jeg som føler jeg ikke gjør en ting med det for tida! *Uff, kan bli stress mot slutten her!* Nå er det under 2 uker til UL! Merkelig å tenke på! Gleder meg masse! Og gleden ble absolutt ikke mindre av at jeg hadde en liten sommerfugl som flakset fram og tilbake i magen min i natt! (Sleit litt med å sove, og kjente flutselg at det var noe som skjedde der inne!) Holdt nesten på å vekke Elsklingen som akkurat hadde sovnet for å fortelle han det! Men var heldigvis så snill at jeg klarte å la være! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 27. juni 2006 #373 Del Skrevet 27. juni 2006 Oi, bare en mnd til !! Regner med du har hendene fulle av planlegging fremover! Åååå.. Så deilig å kjenne lille nurket da.. Hatt en fin mandag? Plans 2day? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 27. juni 2006 #374 Del Skrevet 27. juni 2006 Tenk at du er i din 17de uke alt!! Det er jo helt utrolig hvor ukene går!!! Kos å lese hos deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 28. juni 2006 #375 Del Skrevet 28. juni 2006 Heia, innom for å ønske deg en finfin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 28. juni 2006 #376 Del Skrevet 28. juni 2006 Heisann, opptatt-med-bryllupsplanleggings-snuppa! Håper planlegginga går bra og at alt står bra til med deg og magen! Går fort fram mot både UL og nå! Ha en finfin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 28. juni 2006 Forfatter #377 Del Skrevet 28. juni 2006 17 uker! Er visst litt kaos når det gjelder jobbting for tida. Alle skal ha sommeravslutninger og gjøre unna ting, før folk flest tar ferie, og det må jo da gjøres denne uka.... Blir derfor lite KG tid på meg denne uka, hverken på dag eller kveld! (Og så er det jo litt som må ordnes i tillegg.) Er faktisk lite opptatt med for tida, der er det meste på skinner, og resten ser ut til å måtte gjøres rett før. Bortsett fra et par ting som "ikke haster" Epica: Hadde en flott mandag, og fikk snakket mye sydentur. Og igår var jeg ute med jobben, så nå er det ganske mange som vet om både bryllup og baby. Og så blir det ny tur ut med noen andre fra jobb i morgen... Er jo hyggelig, men litt slitsomt! Epona: Utrolig så fort tiden går! ikke lenge igjen til noen ting nå! Jeg følger med inne hos deg også, selv om jeg ikke skriver så mye! Missbumblebee: Ha en kjempefin dag du også! Cr@sh: Alt står bra til med både meg og magen! Det bare skjer litt ting som gjør at jeg blir mindre KG-aktiv innimellom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 28. juni 2006 Forfatter #378 Del Skrevet 28. juni 2006 Bare 12 dager til UL også, føler nesten tida løper fra meg jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 28. juni 2006 #379 Del Skrevet 28. juni 2006 !!! 17 uker !!! !!! 12 dager til UL !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 28. juni 2006 Forfatter #380 Del Skrevet 28. juni 2006 Glemte en ting da... Var jo ute med jobben igår. Da jeg kom hjem hadde jeg kjempestor "kveldsmage" og puppene var nesten på vei ut av BH'en.... Det var til og med den nye BH'en, så jeg lurer på om jeg snart må på jakt etter en ny en, ENDA STØRRE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå