Gå til innhold

Diorshow mascara!?


Gjest Gjest_Silja_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Silja_*

Bare lurte på om denne er noe bra? for fylde og lengde?

er lut lei alle billigmerkene som ikke funker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker Diorshow maskara og synes den er bra. Har kjøpt den 3 ganger på rad og kjøper den nok igjen :) Gir god fylde og lengde, og separerer vippene godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Binna

Jeg har hatt den i en periode..

Pluss: Stor kost, kjemperask og lett å legge fint og jevnt på.

Minus: Ikke mulig å "bygge på" tykkelsen, drysser mye! Det er ikke mulig å "løfte" vippene med denne mascaraen.

Jeg var forsåvidt fornøyd, men med tanke på pris og dryssing har jeg gått tilbake til et annet merke.

Endret av hæxa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_kira_*
Jeg har hatt den i en periode..

Pluss: Stor kost, kjemperask og lett å legge fint og jevnt på.

Minus: Ikke mulig å "bygge på" tykkelsen, drysser mye! Det er ikke mulig å "løfte" vippene med denne mascaraen.

Jeg var forsåvidt fornøyd, men med tanke på pris og dryssing har jeg gått tilbake til et annet merke.

Hva ligger prisen på ca?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

Jeg er en av de som ikke syns den er så bra som mange mener.

Jeg syns ikke den gir så veldig mye volum, den drysser også endel syns jeg.

Anbefaler Lancome Hynôse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp YSL! Den er helt rå. Jeg har prøvd det meste, men den er i en egen liga... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

YSL mascaraen jeg reklamerte så varmt for over heter forreste Volume Effet Faux Cils Luxurious Mascara.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
strawberry ca 140 kr.de har den i vannfast også.

Men den "vannfaste" mascaraen er så absolutt ikke vannfast. Den drysse noe forferdelig, så jeg var jo helt svart under øynene da jeg kom hjem fra jobb :forvirret: Selv billige mascaraer fra H&M er mer vannfast enn den fra Dior. Men er enig i at den er god å legge på, men hjelper jo ikke når den ikke sitter på etterpå :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Den er i grunnen god, men jeg kommer ikke ti, å kjøpe den. Liker ikke den store børsten, kommer for mye maskara om gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest diorgirly

Jeg må si meg enig med andre her i at den drysser veldig, og det trekker ned.

Ser man bort fra dryssinga så synes jeg diorshow gir fine, fyldige og lange vipper, og den store børsten liker jeg kjempegodt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Jeg liker den veldig godt, synes den gir mest volum & lengde av alle mascaraer jeg har prøvd (etterhvert mange). Har kjøpt den flere ganger. Men som man skjønner av alle mascara-trådene her på forumet, så er folks vurderinger av samme produkt veldig forskjellige. Du må nesten bare prøve selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg synes den er elendig! Umulig å få på uten klumper, og den drysser... Anbefaler YSL Faux Cils.

Jeg prøvde nettopp min mors Yves Saint Laurent-maskaraen. Den med gull-tube.

Den SUGER som bare det. Jeg tror at det kommer an på øyenvippene/øyne hva som sitter bra på deg. Jeg har store runde øyne, og Diorshow sitter MYE bedre på meg. Men hvis du har mindre øyne, prøv heller gull-maskaraen ...

Har passe lange øyenvipper oxo ...

Gullmaskaraen er så tynn i konsistensen at den klistrer alle vippene sammen :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest_silja_*
Jeg prøvde nettopp min mors Yves Saint Laurent-maskaraen. Den med gull-tube.

Den SUGER som bare det. Jeg tror at det kommer an på øyenvippene/øyne hva som sitter bra på deg. Jeg har store runde øyne, og Diorshow sitter MYE bedre på meg. Men hvis du har mindre øyne, prøv heller gull-maskaraen ...

Har passe lange øyenvipper oxo ...

Gullmaskaraen er så tynn i konsistensen at den klistrer alle vippene sammen :/

Takker for alle svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hufsa
Bare lurte på om denne er noe bra? for fylde og lengde?

er lut lei alle billigmerkene som ikke funker.

Dette er definitivt min favoritt

:sexy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg prøvde nettopp min mors Yves Saint Laurent-maskaraen. Den med gull-tube.

Den SUGER som bare det. Jeg tror at det kommer an på øyenvippene/øyne hva som sitter bra på deg. Jeg har store runde øyne, og Diorshow sitter MYE bedre på meg. Men hvis du har mindre øyne, prøv heller gull-maskaraen ...

Har passe lange øyenvipper oxo ...

Gullmaskaraen er så tynn i konsistensen at den klistrer alle vippene sammen :/

Vel, jeg har store øyne og lange fyldige vipper... Og på meg er Diorshow elendig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er Diorshow fan. Har brukt den lenge nå, og syns hverken den drysser eller er ekkel å ta på.

Prøvde i fjor å kjøpe en YSL etter at mange inne her hadde skrytt, og det var en skikkelig nedtur, for den både drysser, og klistrer vippene sammen veldig mye mer enn noe annet jeg har prøvd.

Slik tror jeg det alltid er, noen liker en type mascara, noen liker en annen type. Derfor tror jeg man kan bli skuffet og positivt overrasket om hverandre når man prøver en ny mascara.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...