Gå til innhold

sover i huset til foreldrene mine

Fremhevede innlegg

Skrevet

Koselig ❤️ 

Tipper det bare er en overgangsfase og at du etterhvert  vil bo fulltid hos deg selv.

Snakk med foreldrene dine om det slik du vet når det passer at du kommer innom. 

Du er ikke syk i hodet ❤️

Anonymkode: 23ebb...2f5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den beste medisinen mot angst er eksponeringsterapi. Å øve seg på det du er redd for. Neida det er ikke noe i veien med deg som overnatter innimellom hos dine foreldre men det skaper ikke så mye mestring, så mye autonomi og selvstendighet. 

Du bør kanskje sette opp en ukeplan, øve deg litt og litt, ta små steg. Finne deg aktiviteter som gjør at du utfordrer deg selv i passe doser. For det er ingenting annet som hjelper. Du kan selvfølgelig sove hos dine forelde i helgene i 10-20-30 år til men der fremme mot et selvstendig liv så må du før eller seinere trosse angsten og uroen. Og sånn er det med alt som har med angst å gjøre. Nå er det angsten som eier deg, det vil den alltid gjøre så lenge du ikke tør å utfordre deg selv.

Anonymkode: 7cc65...a5c

Skrevet

Det er helt normalt at du sover hjemme hos foreldrene dine iblant. Ikke hør på de som mener det er unormalt. Foreldrene setter nok pris på at du overnatter innimellom også. 

Men du burde ta tak i angsten din. Ikke vent til at angsten blir verre fordi det kan ødelegge mye fint i livet ditt. Ikke gjør som meg som har slitt med dette i mange år og ødelegger mer for meg selv med å håndtere det alene. 

Anonymkode: 2d911...49d

Skrevet

Jeg pleide å sove i huset til mine foreldre i helger og ferier da jeg hadde passert 30. Jeg har ikke angst.  Orket ikke å være alene i leiligheten min.  Flere av mine venninner som gjorde det samme.  

Det endret seg da jeg fikk samboer. 

Ikke noe unormalt med det.

Anonymkode: ded92...2e3

• Liker 1
Skrevet

Jeg er over 50, og sover mye bedre når jeg er på besøk hos foreldrene mine enn hjemme hos meg selv.

Anonymkode: 3c6b5...48c

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Sover hos foreldrene mine av og til i helger i alder av 22,  selv om vi bor i samme by.. Mest pga at jeg har masse angst og uro og da er det bedre og være hos foreldrene mine isteden for og være i egen leilighet alene også er jeg veldig glad i familien min. I ukedager går det veldig fint, da synes jeg det er godt og være alene etter jobb.. Er jeg helt syk i huet?😅🙈

Anonymkode: f4f71...86a

Det blir nok bedre etterhvert 

Jeg selv synes det var skummelt første tiden jeg flyttet hjemmefra serlig der jeg bodde når det var slåssing utenfor, folk som løp opp og ned i trapper og dro i håndtaket til døra mi 

Anonymkode: 3adb8...a52

Skrevet

Bodde over 1 månede sammen med foreldrene mine da jeg var 22, fordi jeg skreiv bacheloren og kunne like gjerne gjøre det hjemme. Fikk masse kvalitetstid sammen og så lagde jeg middag til de kom hjem fra jobb. Utenom det var jeg masse hjemme der halvåret siden jeg hadde mye ledig tid og fikk hjulpet til med mye arbeid, som de jo satte stor pris på. Savner fortsatt den tiden. 

Anonymkode: bbb94...8fd

Skrevet

Jeg er 39 år og skal være hos foreldrene mine i hele julen. Blir der til over nyttår. Jeg har ikke barn og bor alene. Pleier noen ganger å være der i helger og ferier ellers. Ikke noe unormalt eller sykt med det ❤️

Anonymkode: a2d0b...850

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...