AnonymBruker Skrevet 7. desember 2025 #1 Skrevet 7. desember 2025 Sover hos foreldrene mine av og til i helger i alder av 22, selv om vi bor i samme by.. Mest pga at jeg har masse angst og uro og da er det bedre og være hos foreldrene mine isteden for og være i egen leilighet alene også er jeg veldig glad i familien min. I ukedager går det veldig fint, da synes jeg det er godt og være alene etter jobb.. Er jeg helt syk i huet?😅🙈 Anonymkode: f4f71...86a 9
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2025 #2 Skrevet 7. desember 2025 Bare koselig det vel ❤️ Vi er flokkdyr! Anonymkode: e4c8f...d76 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2025 #3 Skrevet 7. desember 2025 Absolutt ikke- men pass på å snakk med fastlege og kommunens psyk helseteam - sånn At du får hjelp til å bli bedre og sterkere ❤️ Anonymkode: 157e7...c49
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2025 #4 Skrevet 7. desember 2025 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Sover hos foreldrene mine av og til i helger i alder av 22, selv om vi bor i samme by.. Mest pga at jeg har masse angst og uro og da er det bedre og være hos foreldrene mine isteden for og være i egen leilighet alene også er jeg veldig glad i familien min. I ukedager går det veldig fint, da synes jeg det er godt og være alene etter jobb.. Er jeg helt syk i huet?😅🙈 Anonymkode: f4f71...86a Synes det er koselig at du vil være med familien din Anonymkode: af4b9...18b 1
petterm Skrevet 7. desember 2025 #5 Skrevet 7. desember 2025 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Sover hos foreldrene mine av og til i helger i alder av 22, selv om vi bor i samme by.. Mest pga at jeg har masse angst og uro og da er det bedre og være hos foreldrene mine isteden for og være i egen leilighet alene også er jeg veldig glad i familien min. I ukedager går det veldig fint, da synes jeg det er godt og være alene etter jobb.. Er jeg helt syk i huet?😅🙈 Anonymkode: f4f71...86a Det må da være helt ok. Du er ikke syk i hodet.mange på din alder bor fremdeles hjemme 2
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2025 #6 Skrevet 7. desember 2025 Nei, du har bare litt ekstra trygghetsbehov. Men om det blir verre og utarter seg, bør du vurdere å søke profesjonell hjelp, for i lengden er det jo litt ugreit å ha det sånn som voksen. Anonymkode: eb8ab...b27 1 2
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2025 #7 Skrevet 7. desember 2025 Nei, altså, i den alderen++ sov jeg ofte hos mine foreldre. Forstår ikke at det er noe galt i det 😊 Våre 4 barn har også bodd hjemme til og fra frem til de var 25/26, og det går helt fint med kjærester, samboere osv. Yngste og nest yngste bor fremdeles hjemme. Forstår ikke hvorfor enkelte foreldre rusher barna ut av barndomshjemmet 😔 Anonymkode: 7abd1...436 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2025 #8 Skrevet 7. desember 2025 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei, du har bare litt ekstra trygghetsbehov. Men om det blir verre og utarter seg, bør du vurdere å søke profesjonell hjelp, for i lengden er det jo litt ugreit å ha det sånn som voksen. Anonymkode: eb8ab...b27 OMG…. Er da helt naturlig å overnatte hos foreldre uten at det betyr at man har psykiske problemer….. Min mor overnatter til og med hos min mormor og morfar iblant, fordi hun synes det er koselig når min far er ute på jobb på båten i 3-4 uker. Men noen klarer jo å lage alt en ikke gjør selv, til ugreit 😅 Anonymkode: 7abd1...436 2
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2025 #9 Skrevet 7. desember 2025 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): OMG…. Er da helt naturlig å overnatte hos foreldre uten at det betyr at man har psykiske problemer….. Min mor overnatter til og med hos min mormor og morfar iblant, fordi hun synes det er koselig når min far er ute på jobb på båten i 3-4 uker. Men noen klarer jo å lage alt en ikke gjør selv, til ugreit 😅 Anonymkode: 7abd1...436 Men nå står det angst og uro i hovedinnlegget da Anonymkode: 67697...2cf 2 4
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2025 #10 Skrevet 7. desember 2025 Vet du hva? Det finnes masse voksne mennesker som ikke får sove, eller som strever med å sove, bare samboeren eller ektefellen ikke er hjemme en natt eller to. At du sover innimellom hjemme hos foreldrene dine er helt innafor Anonymkode: ced8c...d3d 2
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2025 #11 Skrevet 7. desember 2025 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): OMG…. Er da helt naturlig å overnatte hos foreldre uten at det betyr at man har psykiske problemer….. Min mor overnatter til og med hos min mormor og morfar iblant, fordi hun synes det er koselig når min far er ute på jobb på båten i 3-4 uker. Men noen klarer jo å lage alt en ikke gjør selv, til ugreit 😅 Anonymkode: 7abd1...436 Ro deg ned da, og les hva TS skriver om angst og uro! Anonymkode: eb8ab...b27 1 2
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2025 #12 Skrevet 7. desember 2025 Koselig å være med familien, men sært å sove over når du bor så nært. Gi foreldrene dine litt privatliv, det er helg for dem også. Anonymkode: 3e1bb...2fa 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2025 #13 Skrevet 7. desember 2025 Det er så teit å formulere spørsmålet som "Er jeg helt syk i huet?", for da vet du at får støttende kommentarer. Ren fisking. I stedet hadde det vært mer konstruktivt å spurt om det er andre måter du kan jobbe med angsten din på slik at du kan bli mer selvstendig. Anonymkode: 59236...f6c 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2025 #14 Skrevet 7. desember 2025 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Koselig å være med familien, men sært å sove over når du bor så nært. Gi foreldrene dine litt privatliv, det er helg for dem også. Anonymkode: 3e1bb...2fa Tull! Anonymkode: e4c8f...d76 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2025 #15 Skrevet 7. desember 2025 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Sover hos foreldrene mine av og til i helger i alder av 22, selv om vi bor i samme by.. Mest pga at jeg har masse angst og uro og da er det bedre og være hos foreldrene mine isteden for og være i egen leilighet alene også er jeg veldig glad i familien min. I ukedager går det veldig fint, da synes jeg det er godt og være alene etter jobb.. Er jeg helt syk i huet?😅🙈 Anonymkode: f4f71...86a Jeg tenker at du har et problematisk forhold til psykisk sykdom, og nok vil tjene på å få hjelp mtp angsten og uroen som gjør at du ikke vil sove i egen leilighet. Anonymkode: 75433...21e 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2025 #16 Skrevet 7. desember 2025 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Koselig å være med familien, men sært å sove over når du bor så nært. Gi foreldrene dine litt privatliv, det er helg for dem også. Anonymkode: 3e1bb...2fa Slutt. Ikke gi ts dårlig samvittighet. Foreldre klarer å si ifra selv. Mine barn er velkomne hit for å overnatte om de så er 25, 48 eller 72. Anonymkode: a0f72...170 2
aksase Skrevet 7. desember 2025 #17 Skrevet 7. desember 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Sover hos foreldrene mine av og til i helger i alder av 22, selv om vi bor i samme by.. Mest pga at jeg har masse angst og uro og da er det bedre og være hos foreldrene mine isteden for og være i egen leilighet alene også er jeg veldig glad i familien min. I ukedager går det veldig fint, da synes jeg det er godt og være alene etter jobb.. Er jeg helt syk i huet?😅🙈 Anonymkode: f4f71...86a Det er jo helt fint. Høres ut som at det er både praktisk og riktig for deg. Hvis det også fungerer for dine foreldre, så bare kjør på! Jeg bodde på "gutterommet" til jeg var over 30 år. De siste to årene bodde kona mi der også. Det var mens vi pusset opp et hus vi skulle flytte inn i.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2025 #18 Skrevet 7. desember 2025 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Slutt. Ikke gi ts dårlig samvittighet. Foreldre klarer å si ifra selv. Mine barn er velkomne hit for å overnatte om de så er 25, 48 eller 72. Anonymkode: a0f72...170 Det samme er mine, forskjellen er at de overhodet ikke kommer hver helg. Anonymkode: 3e1bb...2fa 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2025 #19 Skrevet 7. desember 2025 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Det samme er mine, forskjellen er at de overhodet ikke kommer hver helg. Anonymkode: 3e1bb...2fa Det gjør ikke ts heller. Det står «av og til i helger». Anonymkode: a0f72...170 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2025 #20 Skrevet 7. desember 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det samme er mine, forskjellen er at de overhodet ikke kommer hver helg. Anonymkode: 3e1bb...2fa Hvor står det at ts gjør det hver helg? Anonymkode: 8505f...2c8 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå