Gå til innhold

Trenger ideer, nå!


melis

Anbefalte innlegg

Sliter sånn med å finne på en flott julegave til foreldrene mine.

De har liksom alt, og jeg har lyst å kjøpe noe de aldri kan finne på å kjøpe selv.

Har tenkt veldig på en eller annen "opplevelse", som konsertbilletter etc, en tur... Men har ikke allverden med penger.

Gode ideer mottas med stor takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er jo et kjent problem. Vi er tre søsken, så nå går vi sammen om å kjøpe gaver.

Når du sier at du ikke har så allverden med penger...så kan jo det være veldig relativt. Det er jo veldig forskjellig hva folk bruker på gaver..

Til mamma pleier vi å kjøpe gavekort på aromaterapi! Det er alltid en suksess!! Da ligger en full behandling på 500kr. I år skal vi kjøpe andeduns-dyner og puter til dem. Dette er sånnt som vi vet at de ikke går å kjøper seg sånn uten videre...og vi vet at de kommer til å bli kjempe glad :P

Har de en hobby så er det gjerne noe å kjøpe i forhold til det. Pappa spiller golf, så da er det alltid noe å kjøpe til han. Kanskje de samler på noe service eller glass ?

Vet det ikke er lett, men dette satt deg kanskje på noen ideer..!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cille: Takk, det satte meg faktisk på noen ideer!

chimp: Er enig i at alt dette julegavestyret er overdrevet og at å gi penger til en humanitær org. f.eks er mye bedre. Men når det gjelder mamma og pappa, så vil jeg så gjerne glede de med noe til jul. De fortjener det!

Vi dropper rakettene til nyttår, og gir disse til velledige formål istedet. Er ikke det bra da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
:kul: Jeg og min søster har tenkt å be en kamerat ta portrettbilder av oss som vi skal forstørre og sette en fin ramme på. Å forstørre bilde koster ikke all verden, og ramma kjøper vi på Ikea eller A-møbler eller noe sånt til under hundrelappen. Jeg tror mamma kommer til å bli kjempe glad da hun ikke har noe portrettbilder av oss i huset.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...