Gå til innhold

Livet i froskedammen

Frida Frosk

Anbefalte innlegg

Vi har heller ikke noen nære venner som har fått barn. Eller det vil si; mannens bestekamerat har et barn på to år. Men han er "bare" helgepappa, så det er ikke så mye vi ser til den lille.

Ellers er de fleste av mine venninner fortsatt single. Har ett vennepar som er gift, men det ser ikke ut til at de skal ha barn på et par år enda.

Så det ser ut til at vi også blir de første. Men da får vi forhåpentligvis mange hjelpsomme "filletanter" rundt oss! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er litt vanskelig å skjule at man vil prøve/prøver når man er babysyk, for man blir gjerne så opptatt av det at folk gjennomskuer en. Vi er jo ikke først ut (i min vennekrets), så jeg spør og graver veldig hver gang jeg ser venninna mi, så hun har nok fattta lunta for lenge siden.

Håper du får en fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bare si hei, og lykke til med prøvingen! :) Er i temmelig lik situasjon her, men for oss tar det nok litt tid fordi mine hormoner er litt på tur!

Morsomt nick! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så spennende med IKM snart :hoppe: Det var noen som skrev i dagboka mi en gang at en av oss må jo være den første, OG den det klaffer fort for :) Krysser fingre for oss begge to jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Grønn Frosk

Hei hei :vinke:

Ville bare si at jeg tydligvis hadde stjålet dagboktittelen din. Så ikke det før nå. :sjenert:

Men det var ikke med vilje altså. Har endret litt på den nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:frustrert: Dumme tanta :frustrert:

Jeg var helt på tuppa i 1 pp, skikkelig symptomjeger,men det gikk heldigvis litt over da - er litt roligere nå :) Kanskje det hjelper? Håper det klaffer i pp2 for både deg og meg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du må flytte jeg altså.... Det er veldig koselig i nabolaget vårt, selv om vi håper at alle som flytter inn snart flytter ut igjen :ler: Du er jo offisiell prøver nå, så da må du bo sammen med oss andre verpesjuke synes jeg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Nikke: det er bare å innse at det er blant oss verpesjuke du hører hjemme!!

det er altfor lett å la seg rive med, ja... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Verpesjuk... Er ikke så glad i det uttrykket. Er jo ingen vanlig høne heller. Nå er ikke "rugeklar" eller "raslende eggstokker", evt "kribling i livmoren" noe bedre heller, da, så får vel bare godta noe av det. Det meste stemmer vel ganske godt, vil jeg tro.

Har du flyttet enda? Hyggelig med litt forandring i hverdagen, vet du. Ha en fin torsdagskveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om jeg må få flyttet denne dagboka over til dere andre prøvere. Ble visst mest prøveprat her, selv om det ikke var meningen...  :sjenert:

Jeg har bare generell dagbok jeg også. Men jeg har enda ikke klart å flytte på den. Vet ikke helt hvorfor. Kanskje det blir litt for "seriøst" for meg, at jeg er blitt prøver og hører til på prøverforumet. Det er jo rimelig skummelt dette her.. :ler:

Men det har jo blitt litt prøveprat i dagboka mi også. Håper bare at de jeg skravler med til vanlig og som ikke er prøvere, ikke får helt fnatt av meg. Men det er jo så vanskelig å la være å prate om noe man er opptatt av.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei og hopp og gratulerer med dagbok i ny avdeling! :ler:

Så en liten :frustrert: til tante rød så hun holder seg unna!!!

Huff- det blir fort mye prøveprat ja. Håper det ikke stresser deg for mye da!!!

Ha en fin-fin helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...