Gå til innhold

Livet i froskedammen


Frida Frosk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

I dag har jeg fått karakter på en ganske stor oppgave jeg leverte for noen uker siden og jeg fikk B :tommelsmil:

Også har jeg fått bekreftet turen til Praha. Gleder meg masse. Forstår ikke hvordan jeg skal klare å holde kjeft helt fram til vi skal dra... :sjenert:

Jeg har verdens beste mamma, så hun fortjener virkelig verden beste bursdagsgave.

Jeg har såvidt begynt å lage et album til henne også. Et lite historisk tilbakeblikk på hennes liv og ting som har skjedd i verden de siste femti år. Håper hun vil sette pris på det også.

I kveld har vi spist nachos og sett Idol. Sambo er gått ut en tur, men jeg er en skikkelig sofagris så jeg ble hjemme. :ler: Skal jobbe i morgen så tenkte å komme meg i seng noenlunde tidlig. Reiser på fjellet på tirsdag. Blir deilig med litt fri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Har byttet nick, så da måtte jeg jo bytte navn på dagboka mi også.

Ikke så ofte den er blitt oppdatert hittil, men det får jeg vel prøve å gjøre noe med. :sjenert:

I morgen drar jeg til Italia :hoppe:

Skal på skoletur, så blir vel ikke akkurat "ferie" på den måten jeg er vant til. Men tror helt sikkert at det blir bra. Går jo på estetiske fag, så blir nok mye kunst og kultur, men det liker jeg forsåvidt.

Når jeg kommer tilbake drar vi til Praha. Noe jeg gleder meg masse til. Er det noen som har reisetips er det bare å komme med dem. Ellers har samboer vært der flere ganger, så han visste hvertfall hvilke puber som var å anbefale. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Tenkte jeg kunne stikke innom og hilse på!

Så du skal til Italia i dag? Høres ikke vondt ut. Jeg får være igjen i fedrelandet og se på sluddet som laver ned.....

God tur, så tastes vi vel mer om noen mnd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :vinke:

innom å legger igjen noen spor jeg... :sjenert: synes alltid det er hyggelig når noen legger igjen en hilsen til meg. God tur til Italia forresten, heldiggris :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neffi

Hei!

:tommel: Fint nick du har! Merkelig, for selv bruker jeg "Frida Frosk" minst 50 ganger om dagen. Jeg har nemlig en kær venn :hjerte:

Håper du har en veldig fin tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Innom for å ønske deg en riktig god helg..moro og overraske jeg bestillte tur til meg og mamman min på color fantasy den 7 juli og huna ner ikke hva vi skal jeg har bare sagt at hun må være klar den helga...ahhh gleder meg til å se ansiktet hennes når vi durer inn på kaia til båten :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...