Gå til innhold

Livet i froskedammen


Frida Frosk

Anbefalte innlegg

Hvis man hele tiden skal gå å vente til det PASSER å bli gravid kan man vente lenge, for man kan alltid finne grunner til at det ikke passer :) Håper på gode nyheter når jeg kommer hjem fra ferie - har tre uker KG fri fra i morgen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest marthepia

Takk for hilsen i dagboka mi.

Er enig med vannmelon jeg. Avataren din er kjempesøt :)

Skal ikke du flytte over til prøverdagbøkene nå som dere skal bli prøvere?

Uansett.. Lykke til :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen Smile, jeg har ikke lyst til å si eksakt hvor jeg kommer fra. Er et lite sted, og vil ikke risikere å bli gjenkjent av noen her. Men det ligger ca 25 mil fra Oslo, så er ikke all verden. Merker likevel at det er for langt noen ganger.

Har vært hjemme noen dager nå, og det var utrolig deilig. Likevel tror jeg at jeg ikke vil flytte tilbake. Hvertfall ikke ennå. Er i Oslo jeg har vennene mine (selv om de flytter en etter en  :grine: ).

Jeg trives veldig godt i Oslo, men misliker at det er så dyrt å bo her. Vi har forsøkt å kjøpe leilighet, men i de områdene vi vil bo har vi ikke råd til mer enn en to-roms. Så da leier vi fortsatt og venter på neste boligkrakk.  :ler:

Skjønner veldig godt at du ikke vil si det altså! ;)

Så synd at venninnene dine flytter da, men det dukker kanskje opp nye også. Oslo er helt sykt dyrt ja, men tror du dere kommer til å bo der for evig og alltid da??

Tankene om at det er skummelt å prøve tror jeg de fleste har. Har lest litt om det er herinne og kjent litt på det selv også, men tenk så mye glede det blir over et barn da! Det er sikkert helt fantastisk!!! :hoppe:

Håper det klaffer fort for dere da. Det ser ut til at vi begynner om en mnd tid så da tipper vi såvidt over til september. Gleder meg!!! :hoppe:

Ha en super-fin helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du får klager på mye tid på KG du og, ja. Det er flere av oss, skjønner jeg. :sjenert:

Det er klart det er skremmende å prøve - det er jo et valg som kan føre til at livet endres for alltid med noe som er totalt avhengig av deg. Men tror nok det fører mest glede med seg, da. Også er det vel en grunn til at man går ni måneder gravid. En ting at barnet skal bli "ferdig", men da har foreldrene lang forberedelsestid og.

Send over litt flink-husmor-vibber til meg og, er du snill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å vite at froskemannen også er klar! Hos oss har det vært motsatt - mannen min har vært klar veldig lenge, mens jeg har kommet mer og mer på banen det siste halve året.

Når du først blir gravid, tror jeg han blir enda mer klar for barn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei hei

Innom for å ønske deg en god helg! Håper dere får tid til masse :humpe: og at det er full klaff på første forsøk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Har helga vært bra eller ble det mest xbox??? Kjenner til den isåfall :ler:

Jaja, noe må jo gutta drive med mens vi kan kose oss med :kghjerte:

:ler:

Ha en fin -fin uke! Håper dere får et lite frø snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei! Og takk for hilsen i bula mi! Det litt gøy å treffe andre prøvere her, da føler man seg ikke så alene om spenningen, frykten og gleden. Ingen andre enn KG-folk som vet at vi prøver, ser du. Mannen ga meg jo klar beskjed om at ingen skulle vite om det.. :ler:

Lykke til videre med prøvingen! Vi skravles sikkert mer etter hvert! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

endelig fikk jeg somlet meg til å komme innom og hilse på hos deg!!

lykke til med prøvingen!!

ha en flott torsdag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...