Petra Prøvedokke Skrevet 7. september 2006 #141 Del Skrevet 7. september 2006 uff da froskevennen skjønner godt at du er lei deg... vanskelig å vite hva jeg skal si, i og med at jeg ikke vet så mye om dere... hva er litt, da? noen måneder eller noen år? er det noen spesiell grunn til at han vil vente, eller er det bare at han ikke føler seg "klar"? jeg vet ikke om man noen gang blir klar, jeg.... selv jeg, som har prøvedagbok og blir kjempedeppa hver gang mensen dukker opp, kunne fint ha ventet litt. men da måtte noen ha garantert meg at det kom til å klaffe kjapt da jeg bestemte meg for å prøve. blir desverre ikke noe yngre men jeg har det veldig bra sånn jeg har det akkurat nå, kunne fint ha hatt det sånn litt til... håper ihvertfall at dere finner ut av det - det er greit å være enige om sånne ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 7. september 2006 #142 Del Skrevet 7. september 2006 Uff - nå ble jeg virkelig lei meg på dine vegne Det er bedre at han heller hadde sagt litt lengre fram i tid fra begynnelsen enn å gi deg en dato for så å trekke seg. Da blir skuffelsen desto større. Synes det er litt dårlig gjort jeg, men det er sikkert vanskelig for han også. Nå har jeg en mann som ikke er klar selv - eller han er iallefall ikke klar for å prøve ordentlig, bare klar for at det kan skje uhell . Og jeg vet iallefall at hvis han hadde gitt meg en dato, og jeg hadde fått gleda meg til den lenge - da hadde jeg blitt kjempelei meg hvis han hadde trekt seg. Håper det går bra med deg og at han ombestemmer seg Er vel kanskje greit å få vite hvorfor han ikke vil prøve likevel - har ikke lyst er ikke grunn god nok når han har holdt deg på pinebenken så lenge fra før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 7. september 2006 Forfatter #143 Del Skrevet 7. september 2006 (endret) X Endret 27. mars 2023 av Frida Frosk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 7. september 2006 #144 Del Skrevet 7. september 2006 mannfolk er rare... de venter liksom på en lys på himmelen eller noe - sånn at de skal bli overbevist om NÅ er de klare... du får ta en prat med ham, kanskje det bare var et lite anfall av panikk. det kan fort gå over! håper du får en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 7. september 2006 #145 Del Skrevet 7. september 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 7. september 2006 #146 Del Skrevet 7. september 2006 Velkommen inn i Anonyme Husmorsyndere! Du er veldig velkommen. Skal straks lese igjennom den delen av dagboka di jeg ikke har lest enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 7. september 2006 #147 Del Skrevet 7. september 2006 Ta en snakk med mannen, så kanskje du skjønner hvorfor han plutselig har fått kalde føtter igjen. Kjempekjedelig, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 7. september 2006 Forfatter #148 Del Skrevet 7. september 2006 (endret) x Endret 27. mars 2023 av Frida Frosk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 7. september 2006 #149 Del Skrevet 7. september 2006 Huff da, Frida. Dette var ikke særlig greit for deg. Men når mannen sier at han vil at dere skal fortsette prøvinga, må du bare stole på at han mener det. Menn er ikke alltid så flinke til å sette ord på følelsene sine, men når de sier noe så mener de det som regel. De er ikke som oss damer, som går rundt grøten og har en tendens til å hinte mer enn å si ting rett ut. Så stol på ham når han sier han vil dere skal fortsette. Ikke tenk så mye på hvis, dersom og OM han ikke har så lyst på barn. Den dagen du blir gravid, kommer han til å bli glad uansett. Jeg tror det "skjer" noe med oss mennesker så snart det ikke er noen vei tilbake. Om du skjønner hva jeg mener. Ble litt rotete skrevet.. Stoor til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 7. september 2006 #150 Del Skrevet 7. september 2006 Så stol på ham når han sier han vil dere skal fortsette. Ikke tenk så mye på hvis, dersom og OM han ikke har så lyst på barn. Den dagen du blir gravid, kommer han til å bli glad uansett. Jeg tror det "skjer" noe med oss mennesker så snart det ikke er noen vei tilbake. ← enig med bippe! den dagen du blir gravid så kommer han til å bli overlykkelig! stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 8. september 2006 #151 Del Skrevet 8. september 2006 Det tror jeg også, og så er jeg helt sikker på at han ikke hadde fortsatt prøvingen hvis han absolutt ikke ville Særlig siden du har vært så klar på at du ikke vil presse han til noe. Tror de fedrene som ikke er helt klare for å få barn blir klare på de 9 månedene det tar før den kommer ut. Selv om vi ønsker oss menn som er superivrige og babysyke må vi nok innse at vi ikke får det - men det er greit det også! Det er sikkert noen som ikke hadde takla det, men det gjør vi Og de stakkars mennene som er litt redde og forsiktige av seg når det gjelder dette med å lage barn fortjener jo supersøte kjærester som oss de også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 8. september 2006 #152 Del Skrevet 8. september 2006 Hør på oss fornuftige KG-damer, Frida! Ellers håper jeg at du får en flott helg! Ikke knot med hybelkaninene nå, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 8. september 2006 #153 Del Skrevet 8. september 2006 Jeg henger meg på de kloke ordene fra de andre damene her jeg, Frida F. Han er sikkert bare nervøs for ansvaret som ligger i den avgjørelsen - dvs at man må ta vare på et lite "krek" i minst 18 år. Han blir helt sikkert kjempeglad når du blir gravid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 8. september 2006 #154 Del Skrevet 8. september 2006 sånn, nå har vi talt! -så da er det friskt mot og prøving for alle penga ha en fin helg, froskevenn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 9. september 2006 #155 Del Skrevet 9. september 2006 Jeg skriver under på alle innlegg over. Men skjønner godt at du blir skuffet Frida!!! Håper dere får en fin helg! Tror mannfolk har litt den panikk-følelsen fordi de ikke har det morsinstinktet som vi har. Hvis du skjønner?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 10. september 2006 #156 Del Skrevet 10. september 2006 Innomme en kos på søndags morran til deg håper alt løser seg for dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 10. september 2006 Forfatter #157 Del Skrevet 10. september 2006 (endret) x Endret 27. mars 2023 av Frida Frosk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 10. september 2006 Forfatter #158 Del Skrevet 10. september 2006 (endret) x Endret 27. mars 2023 av Frida Frosk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 11. september 2006 #159 Del Skrevet 11. september 2006 så bra at det ordnet seg med froskemannen og prøving... disse gutta er noen raringer... men veldig gode å ha så flink husmor du har vært i helgen, bakt rundstykker og greier! hørtes godt ut!! ha en strålende mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 11. september 2006 #160 Del Skrevet 11. september 2006 Godt å høre at du fortsatt er fornøyd med mannen ihvertfall Det er noe med det, vi skulle ønske at de ville akkurat det vi ville, men samtidig vil vi jo ikke at de skal forandre seg heller, kanskje det er vi som er vanskelig og ikke de neeeeei, det har jeg ikke noe tro på Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå