Gå til innhold

Livet i froskedammen

Frida Frosk

Anbefalte innlegg

Orker man ikke så orker man ikke, men så ligger det litt i bakhodet uansett at det er EL og at det er en hel måned til neste gang...

Ikke lett når man forsøker å ikke stresse, men samtidig har så lyst til at det skal klaffe fort. Også blir man stresset fordi man ikke klarer å la være å tenke på det.

Man stresser med å ikke stresse på en måte...

Ble komplisert dette  :ler:

Komplisert, men det er jo akkurat sånn det er jo!!!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånn har jeg det også :hjerter_rundt: Nesten nyforelsket av hele greia - er bare så sikker på at jeg har funnet mannen i mitt liv og det er så godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ah, er det ikke deilig når man har det sånn!? :hjerter_rundt:

jeg tror at hvis man klarer å få den følelsen - med jevne (eller ujevne) mellomrom - da må det være et tegn på at man valgt riktig mann :)

tror vi skal bake litt idag, ja. det var jo nesten ikke noe kake igjen... men den var fortsatt god :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi også!!! Har det jo greit ellers også men nå er det mye spenning rundt prøving! I tillegg har det vært en fantstisk sommer som jeg tror har noe å si.

Det må nytes mens det er sånn!!! :hjerter_rundt:

Endret av smile
Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff, da.. sure mannfolk er noe driiiit :sur: spesielt når man har forsovet seg...

grattis med levering av eksamen.

dere blir nok helt sikkert venner igjen, fort som bare det!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grinete mannfolk er det verste jeg vet - håper humøret hans OG ditt blir bedre utover kvelden da :sjarmor:

....can`t live with them, can`t live without them.

Jeg leste et sted, tror det var Dennis Storhøi som hadde sagt det til dama si

" en dårlig dag med deg er mye bedre enn en dag uten deg" - :hjertesmil:

DET var en romantisk og veldig søt ting å si synes jeg - har det litt slik jeg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg bakte litt mer kake, jeg. siden det var tomt for ostekake og du hadde hatt en møkkadag!

håper det vil smake med litt verdens beste!?

-hvis ikke kan jeg alltids smelle sammen en kake til!

interaktive kaker er veldig greie å bake - og tar nesten ikke tid...

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, her var det jo regne kaffeselskapet! :sikle:

Jeg spiser nesten all slags kake, bare det ikke er alt for store mengder med fløte eller rosiner i..

Ellers håper jeg at du og mannen har blitt venner igjen, Frida. Det pleier som regel å løse seg for snille jenter, selv om grinete mannfolk er noe herk. Det går nok over snart, skal du se! :klem:

Og forresten: du vet vel at makeup-sex er veldig populært blant mange? :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kake igjen? Slenger treningsvisjonene på sjøen (i den grad det er noen sjø i nærheten. Gress er det her, om ikke annet) og kaster meg over kaka i stedet. Verdens beste lever nemlig opp til navnet sitt. Det er en knallgod kake. Håper bare det ikke er nøtter på...

Synd at dagen din ikke var så bra! Men litt godt må det jo være at du har levert eksamen? :blomst: Gir deg en liten blomst, jeg, som oppmuntring og som vel overstått eksamens-hilsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet akkurat hvordan du har det vennen :klem: Skulle ønske jeg hadde evnen til å bare være sur tilbake når mannen er sånn, men jeg blir bare lei meg og tror jeg har gjort noe galt jeg. Dritt :frustrert:

Håper det er bedre idag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Froskemannen har bare litt lett for å la ting gå utover meg, når alt ikke går hans vei eller han har en dårlig dag. Uavhengig om jeg har noe med det å gjøre eller ikke. Jeg burde sikkert ikke bry meg om det, men blir jo lei meg likevel.

:sjenert: hmm, sånn er nok jeg også mot mannen min innimellom. det går oftes utover de man er glad i og som står en nærmest, vet du. selv om de ikke har gjort noe galt...

:kose: skjønner at du blir lei deg, men noen ganger er det nok lurt å prøve å ikke bruke altfor mye energi på å være trist. heller si til ham at du blir lei deg :Nikke:

håper uansett at ting er mye bedre i dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...