Gå til innhold

Livet i froskedammen

Frida Frosk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her har jeg ikke vært innom før tror jeg...

Gratulerer som prøver :) Håper det kommer til å klaffe fort for dere :)

God helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg husker jeg også likte hjemmeeksamen. De fleste andre i klassen syntes det var fryktelig, men jeg syntes det var helt topp å kunne sitte hjemme. Det betyr jo at kravene til besvarelsen er høyere, men det taklet jeg greit. Så lenge jeg kan skrive i mitt tempo og slappe litt av inniblandt, passer det meg bra. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper du har hatt en fin helg, og fått tid til litt annet enn eksamen... men du må ha lykke til! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Kjenner til problemet!

Mannen min har forløpig ikke sagt at jeg ikke får lov å prate om det. Men jeg synes jeg ser et glimt av panikk i øynene hans hver gang jeg "tilfeledigvis" kommer innpå temaet. Men så synes jeg jeg ser glede også, så det er nok en lett blanding av skrekkblandet fryd.

Sikkert for din mann også, Frida. Men menn er bare ikke alltid like flinke til å si noe om det. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Jeg er ikke redd for insekter jeg. Ikke annet en stygge veps og bier.. :forvirret:

Hos oss er det mannen som er redd, hovedsaklig for edderkopper. Han roper på meg hver gang han ser en, og ber meg fjerne den. Da tar jeg den stort sett i hånda og bærer den ut.

Da vi hadde fest forleden, var det kommet en diiiiiger bille inn i stua. Jeg spratt opp før noen rakk å knerte den, og bar den ut. Alle stod igjen med store øyne. Skjønner ikke at alle blir så overrasket over ei jente som ikke er redd insekter. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...