Gå til innhold

Bryllupsdagbok : 20.04.07

marsy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så bra med positive tilbakemeldinger på invitasjonene :hoppe: JA, er et ord vi bruder liker å høre :)

Når har dere satt svarfrist da?

vi har satt svarfrist til 15.september. Hotellet ville gjerne ha ting klart så tidlig som mulig, særlig antall gjester.

I tillegg har vi satt fristen så tidlig for å "tvinge" folk til å begynne å tenke på om de skal dra allerede nå. Desto tidligere folk bestiller flybilletter desto bedre.

Min flotte samboer har nå booket inn 12 stykker på passende fly (vi har riktignok ikke kjøpt billetter til oss selv ennå da :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig å vite allerede i september hvor mange som kommer. Skulle gjerne sendt ut invitasjoner og sånt nå, men det er vel litt i tidligste laget nå bryllupet står i juli.

Jeg får bare smøre meg med tålmodighet med dette som med så mange andre ting :ler:

Hvordan går det med oppstrammingsprosjektet? Jeg ligger godt an tror jeg.. Har ikke veid meg enda da :sjenert: Ble så skuffa da jeg hadde gått litt opp forrige gang.Blir så fort opphengt i vekta, mens det er cm som egentlig teller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

halloen :smilyblomst:

Her skjer det ting ser eg, innbydelsane er sendt ut og greier..er jo litt spesielt når du skal feira i utlandet, folk treng litt meir tid på seg då..

Har du lagt innvitasjonane i galleriet?? *springe å sjå*

Endret av jento
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med oppstrammingsprosjektet? Jeg ligger godt an tror jeg.. Har ikke veid meg enda da :sjenert: Ble så skuffa da jeg hadde gått litt opp forrige gang.Blir så fort opphengt i vekta, mens det er cm som egentlig teller..

har gått fint.. har ikke gått ned noe mer de siste to ukene, men holdt meg stabil. Har ikke hatt tid til å trene så mye i det siste. Skal starte opp igjen etter ferien :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom og sier hei!

Jeg skal også ha trenings-gjenoppstart etter ferien. Har rett og slett bare gitt meg lov til å være litt utenfor skjema i sommer, men nå er det full rulle fremover!

-Ja... etter at vi har nytt livet på rundtur i Spania og Portugal da... :sjenert::ler:

GOD HELG!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har akkurat kommet hjem fra to ukers kjærlighetsferie i Italia :hjerte::hjerter:

og ikveld får vi liten kattepus!!

har også fått JA fra 6 nye gjester mens vi har vært på ferie.

:)

:klem: til dere alle sammen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, kjærlighetsferie i Spania høres ut som en drøm!!! :hjerter_rundt:

Gratulerer med pusekatt!!

Jeg simpelthen elsker pusekatter... må bare bort og kose alle katter jeg ser. Hvis jeg hadde vært singel hadde jeg sikkert blitt en slik halvgal dame med huset fullt av katter :ler:

Så bra at dere har fått enda flere "ja"!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med pusekatt!!

Jeg simpelthen elsker pusekatter... må bare bort og kose alle katter jeg ser. Hvis jeg hadde vært singel hadde jeg sikkert blitt en slik halvgal dame med huset fullt av katter  :ler:

pusen vår ligner faktisk mistenkelig mye på kattepusen på bildet ditt Teria :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hjem fra ferie!! Så koselig med pusekatt. Jeg synes puser er veldig søte, men jeg er bittelitt redd dem :redd: men ikke kattunger da, de er veldig søte og ikke farlige i det hele tatt. :ler:

Så hyggelig med enda flere "ja". Så heldig at så mange vil feire dagen med dere selv om det foregår i utlandet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde det kjempebra i Italia, det anbefales virkelig på det varmeste. Flott klima, natur, historie, kultur og mat og vin :)

Sitter fortsatt og venter på svar fra gjester, og gommen booker dem inn på fly en etter en :sjarmor:

Skal på brudekjolesalg på Oslo Plaza den 16.09 og håper på å få kjøpt meg kjole da. Sikter meg inn på en Linnea Raffaelli, eller kanskje en rembo styling hvis jeg finner det der... håper bare ikke det blir fullstendig texas med bridezillas som stresser forbi og river kjolen ut av hendene mine! :overrasket::ler:

Skal bestille litt småting fra nettet også, sånn som strømpebånd. Så fort jeg får kjøp kjole kan jeg kjøpe sko og undertøy også.

Har avtalt møte med blomsterleverandøren vår når vi skal til England i oktober, så da er det i boks også.

JA: 31

KANSKJE: 2 (pga. studier)

NEI: 0

IKKE SVART: 13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er forresten litt stressa hvilken størrelse jeg skal kjøpe på kjolen???

jeg SKAL gå ned til bryllupet, og satser på ca størrelse 38 (bruker størrelse 40/42 nå). Men jeg rekker vel ikke akkurat så mye på de neste to ukene....

skal jeg kjøpe en kjole jeg passer i NÅ, og heller sy den inn, eller kjøpe en som er en størrelse for liten?

blir veldig glad for tips.... er redd for at kjolen ikke blir så fin hvis den eventuelt må sys inn. skal høre med en brudesalong også, men blir glad for tilbakemeldinger.

(jeg skal uansett prøve kjoler med hold-in strømpebukse :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg SKAL gå ned til bryllupet, og satser på ca størrelse 38 (bruker størrelse 40/42 nå). Men jeg rekker vel ikke akkurat så mye på de neste to ukene....

skal jeg kjøpe en kjole jeg passer i NÅ, og heller sy den inn, eller kjøpe en som er en størrelse for liten?

blir veldig glad for tips.... er redd for at kjolen ikke blir så fin hvis den eventuelt må sys inn. skal høre med en brudesalong også, men blir glad for tilbakemeldinger.

(jeg skal uansett prøve kjoler med hold-in strømpebukse  :legrine:

Kjoler er ofte laget slik at de fint lar seg sy inn eller ut en størrelse. (Uten at det synes nevneverdig.)

Min måtte syes bittelitt ut, grunnet babymage, men det tror jeg ingen så!

Men det kan være greit å spørre når det gjelder den spesifike kjolen.

Jeg ville nok valgt en kjole som var litt liten nå, men med mulighet for å sy den både inn og ut. (40 i ditt tilfelle.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pusen vår ligner faktisk mistenkelig mye på kattepusen på bildet ditt Teria :)

Ooops, var ikke meningen du skulle merke det! ;)

Ååå, jeg vil også på brudemesse! Hvorfor arrangerer de ikke det i denne dumme byen?!!? :sur:

Kos deg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(jeg skal uansett prøve kjoler med hold-in strømpebukse  :legrine:

har akkurat samme problemstilling.... tenke tenke... heldigvis skal jeg ha med tanten min som er designer, og om hun evt kan sy den inn/ut.. hun sydde faktisk brudekjole til mamma i sin tid, og den var nydelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høyrest ut som ein bra ferie!

Når det gjeld kjolekjøp, så hadde eg kanskje kjøpt ein som var litt trang, (ikkje pølseskin likso...)og som går an å sy ut/inn i tilfelle. Det er jo lenge til enda, og dei fleste kjolar kan tilpassast ganske bra. Veit ein del kjolar er litt store i størrelsen. Eg prøvde ein gong ei venninne sin kjole, den var i str. 38, og den var passeleg til meg (litt liten over puppane). Eg er ein normal str 40. ho som brukte kjolen er ca str. 40/42.Varierar vel alt etter merke, fasong og kropp..jepp jepp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...